تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › كاربرد فناوري اطلاعات و ارتباطات - ترم تابستان1400-چهارشنبه ساعت15 v
« قبلی 1 2 3 بعدی »

RFID

امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 3.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت خطی
RFID
zahra.rabk آفلاین
Zahra.Rezaali
****
ارسال‌ها: 409
موضوع‌ها: 20
تاریخ عضویت: Nov 2021
اعتبار: 0
#18
25-12-2022, 12:26 PM
تحقیق شما رو خوندم. بسیار کامل و جامع بود. سپاسگذارم
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


پیام‌های داخل این موضوع
RFID - توسط 0323964087 - 12-08-2021, 09:49 AM
RE: RFID - توسط mostafayegane - 12-08-2021, 10:49 AM
RE: RFID - توسط مرتضی عزتی زاده - 12-08-2021, 12:51 PM
RE: RFID - توسط امیر ارجمند - 12-08-2021, 12:58 PM
RE: RFID - توسط mohammad hossein farahi - 12-08-2021, 02:44 PM
RE: RFID - توسط Sina Babaei - 12-08-2021, 04:01 PM
RE: RFID - توسط رسول نوری - 12-08-2021, 06:52 PM
RE: RFID - توسط 99236001170018 - 13-08-2021, 12:36 PM
RE: RFID - توسط 99236001170011 - 13-08-2021, 01:54 PM
RE: RFID - توسط Mohamad_ahmadi - 13-08-2021, 02:33 PM
RE: RFID - توسط fnematy - 16-08-2021, 01:24 AM
RE: RFID - توسط 99136001170046 - 17-08-2021, 11:13 PM
RE: RFID - توسط mahmood mirzaei - 24-08-2021, 08:31 PM
RE: RFID - توسط Hasanrajabkhah - 25-08-2021, 03:46 AM
RE: RFID - توسط امین کرمانی - 25-08-2021, 10:44 PM
RE: RFID - توسط مسعود رضایی - 27-08-2021, 01:10 AM
RE: RFID - توسط esmail_haghigh - 28-08-2021, 01:17 PM
RE: RFID - توسط zahra.rabk - 25-12-2022, 12:26 PM

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 09-07-2025، 02:51 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.