13-12-2022, 05:10 PM
(آخرین ویرایش: 13-12-2022, 05:25 PM، توسط حدیث شیردل.)
1- اوراکل - اتوماسیون اداری - اسکایپ - outlook
2- -1-صرفه جویی در زمان 2-صرفه جویی در مصرف انرژی 3-صرفه جویی در تشریفات و پذیرایی
1 - تشويش در مورد ناتواناييهايمان در نگهداري حجم داده ها. 2 - تشويش در مورد كيفيت اطالعات در دسترس بر روي وب. اين اطالعات اغلب به روز نيستند و ناقص هستند. 3 - منابع »برخط« زياد.
4-- افزايش در حجم كار و يا مسئولیتها مي تواند استرس شغلي را افزايش دهد.اگرچه رايانه اي كردن به سازمانها به وسیله افزايش بهره وري سود مي رساند، همچنین موجب افزايش حجم كاري نیز مي شود. برخي كاركنان احساس مي كنند كه در حجم بیشتري از كار غوطه ور شده اند و احساس تشويش در مورد شغل و عملكردشان ميكنند. اين احساسات تشويش مي تواند به طور معكوسي بر بهره وري كاركنان تاثیر بگذارد. مديران مي توانند به وسیله توزيع مجدد حجم كار میان تعداد بیشتري از كاركنان استرس شغلي ناشي از اين مسئله را كاهش دهند.
2- -1-صرفه جویی در زمان 2-صرفه جویی در مصرف انرژی 3-صرفه جویی در تشریفات و پذیرایی
1 - تشويش در مورد ناتواناييهايمان در نگهداري حجم داده ها. 2 - تشويش در مورد كيفيت اطالعات در دسترس بر روي وب. اين اطالعات اغلب به روز نيستند و ناقص هستند. 3 - منابع »برخط« زياد.
4-- افزايش در حجم كار و يا مسئولیتها مي تواند استرس شغلي را افزايش دهد.اگرچه رايانه اي كردن به سازمانها به وسیله افزايش بهره وري سود مي رساند، همچنین موجب افزايش حجم كاري نیز مي شود. برخي كاركنان احساس مي كنند كه در حجم بیشتري از كار غوطه ور شده اند و احساس تشويش در مورد شغل و عملكردشان ميكنند. اين احساسات تشويش مي تواند به طور معكوسي بر بهره وري كاركنان تاثیر بگذارد. مديران مي توانند به وسیله توزيع مجدد حجم كار میان تعداد بیشتري از كاركنان استرس شغلي ناشي از اين مسئله را كاهش دهند.
<p><br></p>