27-08-2021, 01:32 PM
1.ورود استارتآپها به حوزه بیمه باعث تحول شد و حتی خود من حتی اگر نخواهم از آنها بیمه خریداری کنم، قیمتها را از طریق سایت آنها چک میکنم. با این کار، شبکه سنتی نمایندگان تحت فشار قرار گرفت. در ابتدا با مقاومت مواجه شدند، اما روشن است که در نهایت مقابله با آنها ممکن نیست. موضوع قابل استنباط این بود که کارهای بسیاری میتوان انجام داد. در صنعت بیمه در سالهای گذشته از نظر محصول، تمایز بین پیشنهادهای شرکتهای مختلف، نحوه ارائه محصول، شبکه فروش و غیره، عدم تحول زیادی میدیدم، در واقع تحولات آنقدر کند بود که حس نمیشد.
2.1. کانال توزیع محصولات مصرفی
2. کانال توزیع محصولات صنعت
3. کانال توزیع خدمات
3.تعریف توزيع: يكي از اجزاي آميخته بازاريابي است كه در سادهترين حالت آن وظيفه انتقال محصول از محل توليد به محل خريد مشتري را بعهده دارد. بعبارت ديگر مهمترين وظيفه مديريت توزيع اين است كه كالا را در زمان و مكان مناسب در دسترس مشتريان بالقوه قرار دهد. كانال توزيع: مجموعهاي از سازمانها و افراد وابسته است كه كالا يا خدمت مورد نظر را در دسترس مشتريان نهايي قرار ميدهد. كانال توزيع، توليدكننده و مشتريان كالا را به يكديگر متصل ميكند.
4.مرکز تماس یک راهحل جامع برای یکپارچهسازی، بهبود، تسریع و خودکارسازی ارتباط با مشتری در کسبوکارها با سطوح مختلف میباشد. این محصول نرمافزاری به شما این امکان را میدهد تا کسب و کار خود را از دید مشتری دنبال کنید، میزان رضایتمندی آنها را بسنجید، وضعیت خدمتدهی را ارزیابی و ارتباط خود با مشتری را به بهترین شکل مدیریت کنید. مرکز تماس با ایجـاد ارتبـاطـات پویـا، دو طرفـه از طریـق کانالهای مختلف ارتباطی، باعث بهبود عملکرد اپراتورها و تجربه مشتری و در نهایت رشد کسبوکار شما میگردد.
5.مجموعه اى از میله ها یا خطوط سیاه رنگ که معمولاً بر روى زمینه اى سفید چاپ مى شود و به وسیله آن از کالاى خریدارى شده شناسایى لازم به عمل مى آید و قیمت آن مشخص مى شود. اما اگر به دنبال تعریف دقیق ترى باشیم، باید گفت:
بارکد عبارت است از انتقال داده ها از طریق امواج نورى. آنها مجموعه اى از خطوط میله اى موازى با عرضهاى گوناگون (پهن و نازک) هستند که اندازه هر خط معنا و مفهوم خاصى براى دستگاه بارکدخوان دارد.
دستگاه بارکدخوان ماشینى است که اطلاعات را به شکل بصرى و قابل فهم برای کاربر بر روى صفحه نمایش مى دهد.
2.1. کانال توزیع محصولات مصرفی
2. کانال توزیع محصولات صنعت
3. کانال توزیع خدمات
3.تعریف توزيع: يكي از اجزاي آميخته بازاريابي است كه در سادهترين حالت آن وظيفه انتقال محصول از محل توليد به محل خريد مشتري را بعهده دارد. بعبارت ديگر مهمترين وظيفه مديريت توزيع اين است كه كالا را در زمان و مكان مناسب در دسترس مشتريان بالقوه قرار دهد. كانال توزيع: مجموعهاي از سازمانها و افراد وابسته است كه كالا يا خدمت مورد نظر را در دسترس مشتريان نهايي قرار ميدهد. كانال توزيع، توليدكننده و مشتريان كالا را به يكديگر متصل ميكند.
4.مرکز تماس یک راهحل جامع برای یکپارچهسازی، بهبود، تسریع و خودکارسازی ارتباط با مشتری در کسبوکارها با سطوح مختلف میباشد. این محصول نرمافزاری به شما این امکان را میدهد تا کسب و کار خود را از دید مشتری دنبال کنید، میزان رضایتمندی آنها را بسنجید، وضعیت خدمتدهی را ارزیابی و ارتباط خود با مشتری را به بهترین شکل مدیریت کنید. مرکز تماس با ایجـاد ارتبـاطـات پویـا، دو طرفـه از طریـق کانالهای مختلف ارتباطی، باعث بهبود عملکرد اپراتورها و تجربه مشتری و در نهایت رشد کسبوکار شما میگردد.
5.مجموعه اى از میله ها یا خطوط سیاه رنگ که معمولاً بر روى زمینه اى سفید چاپ مى شود و به وسیله آن از کالاى خریدارى شده شناسایى لازم به عمل مى آید و قیمت آن مشخص مى شود. اما اگر به دنبال تعریف دقیق ترى باشیم، باید گفت:
بارکد عبارت است از انتقال داده ها از طریق امواج نورى. آنها مجموعه اى از خطوط میله اى موازى با عرضهاى گوناگون (پهن و نازک) هستند که اندازه هر خط معنا و مفهوم خاصى براى دستگاه بارکدخوان دارد.
دستگاه بارکدخوان ماشینى است که اطلاعات را به شکل بصرى و قابل فهم برای کاربر بر روى صفحه نمایش مى دهد.