12-08-2021, 07:12 PM
(25-08-2018, 09:32 AM)Saeednaseri نوشته است: با سلام خدمت دوستان
سوال دوم در خصوص اتوماسیون اداری
2- کارتابل در اتوماسیون اداری چیست ؟
محیطی است که کاربر سیستم اعم از مدیر ،کارشناس و کارمند برای مشاهده ،رسیدگی و پیگیری امور جاری خود این از نامه ها ،یاداشتها، یادآوری هاو....به آن مراجعه می کند در سیستم اتوماسیون اداری ،ابزار کارتابل به صورت الکترونیک و برای هر سمت اداری تعریف شده و در اختیار افراد یک شرکت قرار می گیرد تا کاربر با مراجعه به آن،امور جاری خود را به ساده ترین شکل ممکن به انجام رساند