راه های زیادی برای استفاده از بازاریابی از طریق ایمیل و انواع مختلف ایمیل هایی که می توانید ارسال کنید وجود دارد. در بیشتر موارد ، شما باید استراتژی متناسب با مخاطبان خود را پیدا کنید.
برخی از روش ها مختص صنعت هستند ، بعضی از آنها بیش از سایر روش ها برای فرستندگان مناسب هستند و برخی دیگر به اصلی ترین روش های بازاریابی از طریق ایمیل تبدیل شده اند. با این اوصاف ، در اینجا چند مورد از رایج ترین روش های استفاده شرکت های هدایای تبلیغاتی از بازاریابی ایمیل برای رشد تجارت خود آورده شده است:
سری خوش آمدید یا Onboarding
وقتی کسی برای یک لیست پستی ثبت نام می کند ، عمداً اقدام به تحویل آدرس ایمیل خود می کند. سرعت باز کردن ایمیل های خوشامدگویی بسیار بیشتر از سایر نامه های الکترونیکی است ، حدود 57٪. این یکی از بهترین فرصت هایی است که شما می توانید خود و تجارت خود را معرفی کنید و به خوانندگان خود اطلاع دهید که چه چیزهایی در این زمینه وجود دارد.
در پشت این نامه ، باید یک مجموعه پاسخ دهنده خودکار نوشته شده و برنامه ریزی شده برای ارسال ایمیل های خودکار طی روزها و هفته های آینده باشد.
اینکه بازدید کننده را کجا ببرید ، به خود شما بستگی دارد. برای اکثر مجموعه های پاسخگو ، هدف ایجاد اعتماد در چند ایمیل با ارائه محتوای رایگان و ارائه مدرک اجتماعی و در نهایت منجر به پیشنهاد پولی است.
تبلیغ محصولات جدید
بازاریابی از طریق ایمیل بهترین راه برای تبلیغ محصولات جدید است. می توانید به لیست خود احساس انحصارطلبی و بخشی از چیزی را بدهید که هنوز برای عموم منتشر نشده است.
به طور معمول ، افرادی که در لیست ایمیل هستند ، چشم انداز خوبی دارند. این بدان معنی است که آنها به شما و محصولات شما علاقه نشان داده اند. به عنوان مثال ، آنها احتمالاً بیشتر از چشم انداز سرد در انفجار شبکه های اجتماعی از شما خرید می کنند.
اعتماد سازی برای آگاهی از برند
لازم نیست به لیست ایمیل خود بفروشید. برخی از مشاغل با ارائه محتوای رایگان ، ارائه مطالب رایگان ، برقراری ارتباط مداوم و ... از ایمیل های خود برای ایجاد اعتماد استفاده می کنند. این باعث ایجاد آگاهی و اعتماد به نفس در برند می شود ، که به نوبه خود مخاطبان ساک تبلیغاتی برزنتی بیشتری تولید می کند و منجر به فروش بیشتر از طریق ارگانیک می شود.
ایجاد ترافیک وبلاگ
در ابتدایی ترین سطح خود ، بازاریابان آنلاین از لیست نامه های پستی خود برای اطلاع مخاطبان خود هنگام انتشار پست وبلاگ جدید استفاده می کنند. ارسال ترافیک مستقیم به وب سایت بسیار سریعتر از انتظار برای جستجوی ارگانیک است ، به علاوه از مزایای مثبت سئو نیز برخوردار است.
اگر بازدید از وبلاگ ضروری نیست ، می توانید کل پست وبلاگ را در ایمیل جایگذاری کنید. به طور موثر از نامه های خود به عنوان نوعی بازاریابی محتوا استفاده کنید.
اهمیت تقسیم بندی لیست
تقسیم بندی یک لیست ایمیل فرایند تجزیه لیستی از آدرس های ایمیل به گروه های کوچکتر بر اساس معیارهای خاص است. با این کار می توانید مشترکانی را که بیشتر به آنها مربوط است ، هدف قرار دهید.
بیشتر افراد بیش از میزان کافی ایمیل دریافت می کنند. بنابراین ، هر کاری که می توانید به عنوان فرستنده انجام دهید تا مطمئن شوید نامه های الکترونیکی به نفع آنها است ، بهتر برای هر دو طرف است.
در واقع ، طبق گفته Optinmonster ، تقسیم بندی لیست ایمیل دارای مزایای زیر است:
نرخ لغو اشتراک را کاهش می دهد
نرخ کلیک را افزایش دهید
نرخ باز کردن ایمیل را افزایش می دهد
این یک تأثیر مثبت بر روی سه معیار اصلی است که می خواهید هنگام استفاده از بازاریابی از طریق ایمیل پیگیری کنید.
بسته به نرم افزاری که استفاده می کنید ، می توانید مشترکان را "نشان" کنید یا از آهنرباهای سرب انتخابی مختلف استفاده کنید تا متوجه شوید که آنها به چه چیزی علاقه دارند.
از آنجا می توانید مخاطبین خود را در لیست های ایمیل کوچکتر گروه بندی کرده و بر اساس علایق ، نیازها و خواسته های هر یک از آنها ایمیل ارسال کنید.
3 مورد از بهترین سیستم عامل های ایمیل
بسیاری از سیستم عامل های ایمیل و نرم افزار بازاریابی ایمیل برای انتخاب در بازار وجود دارد. در اینجا یک بررسی مختصر از سه ارائه دهنده بهترین خدمات بازاریابی از طریق ایمیل وجود دارد:
آنچه اولین بار در مورد MailChimp من را تحت تأثیر قرار داد این بود که رابط کاربری آنها چقدر خوب طراحی و کاربر پسند است.
اگر برای اولین بار از نرم افزار ایمیل استفاده می کنید ، MailChimp یک انتخاب عالی است. آنها آموزش های ویدئویی مفصلی دارند ، پیمایش آنها آسان است و از همه مهمتر ، آنها یک برنامه رایگان سخاوتمندانه دارند.
در اینجا نگاهی کوتاه به جوانب مثبت و منفی دارد:
طرفداران:
این طرح رایگان به شما امکان می دهد تا حداکثر 10 هزار ایمیل در ماه ارسال کنید و لیستی از حداکثر 2000 مشترک را حفظ کنید.
آنها برخی از ویژگی های گزارشگری عالی را دارند.
طیف گسترده ای از الگوهای خبرنامه ایمیل و فرم های ثبت نام وجود دارد که به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید.
موارد منفی:
برنامه های پرداختی آنها گران تر از برخی از ارائه دهندگان دیگر است.
اوبر
وبر یکی از باسابقه ترین شرکتهای بازاریابی ایمیلی است. آنها حدود 20 سال است که تجارت می کنند ، بنابراین بسیاری از کارها را به درستی انجام داده اند. این نرم افزار در انتهای بالاتر طیف قیمت گذاری قرار دارد ، اما شما تمام ابزارهایی را دارید که برای مدیریت ارتباط با ایمیل خود نیاز دارید.
در اینجا نگاهی کوتاه به جوانب مثبت و منفی دارد:
طرفداران:
آنها برچسب گذاری و تقسیم بندی مشترکان شما را آسان می کنند و ابزارهای مفیدی برای کار با لیست های مختلف شما دارند.
یک پایگاه داده گسترده از ابزارهای مفید ، س FAالات متداول و آموزش برای کمک به شما در کنار آمدن با نرم افزار آنها وجود دارد
برخی از روش ها مختص صنعت هستند ، بعضی از آنها بیش از سایر روش ها برای فرستندگان مناسب هستند و برخی دیگر به اصلی ترین روش های بازاریابی از طریق ایمیل تبدیل شده اند. با این اوصاف ، در اینجا چند مورد از رایج ترین روش های استفاده شرکت های هدایای تبلیغاتی از بازاریابی ایمیل برای رشد تجارت خود آورده شده است:
سری خوش آمدید یا Onboarding
وقتی کسی برای یک لیست پستی ثبت نام می کند ، عمداً اقدام به تحویل آدرس ایمیل خود می کند. سرعت باز کردن ایمیل های خوشامدگویی بسیار بیشتر از سایر نامه های الکترونیکی است ، حدود 57٪. این یکی از بهترین فرصت هایی است که شما می توانید خود و تجارت خود را معرفی کنید و به خوانندگان خود اطلاع دهید که چه چیزهایی در این زمینه وجود دارد.
در پشت این نامه ، باید یک مجموعه پاسخ دهنده خودکار نوشته شده و برنامه ریزی شده برای ارسال ایمیل های خودکار طی روزها و هفته های آینده باشد.
اینکه بازدید کننده را کجا ببرید ، به خود شما بستگی دارد. برای اکثر مجموعه های پاسخگو ، هدف ایجاد اعتماد در چند ایمیل با ارائه محتوای رایگان و ارائه مدرک اجتماعی و در نهایت منجر به پیشنهاد پولی است.
تبلیغ محصولات جدید
بازاریابی از طریق ایمیل بهترین راه برای تبلیغ محصولات جدید است. می توانید به لیست خود احساس انحصارطلبی و بخشی از چیزی را بدهید که هنوز برای عموم منتشر نشده است.
به طور معمول ، افرادی که در لیست ایمیل هستند ، چشم انداز خوبی دارند. این بدان معنی است که آنها به شما و محصولات شما علاقه نشان داده اند. به عنوان مثال ، آنها احتمالاً بیشتر از چشم انداز سرد در انفجار شبکه های اجتماعی از شما خرید می کنند.
اعتماد سازی برای آگاهی از برند
لازم نیست به لیست ایمیل خود بفروشید. برخی از مشاغل با ارائه محتوای رایگان ، ارائه مطالب رایگان ، برقراری ارتباط مداوم و ... از ایمیل های خود برای ایجاد اعتماد استفاده می کنند. این باعث ایجاد آگاهی و اعتماد به نفس در برند می شود ، که به نوبه خود مخاطبان ساک تبلیغاتی برزنتی بیشتری تولید می کند و منجر به فروش بیشتر از طریق ارگانیک می شود.
ایجاد ترافیک وبلاگ
در ابتدایی ترین سطح خود ، بازاریابان آنلاین از لیست نامه های پستی خود برای اطلاع مخاطبان خود هنگام انتشار پست وبلاگ جدید استفاده می کنند. ارسال ترافیک مستقیم به وب سایت بسیار سریعتر از انتظار برای جستجوی ارگانیک است ، به علاوه از مزایای مثبت سئو نیز برخوردار است.
اگر بازدید از وبلاگ ضروری نیست ، می توانید کل پست وبلاگ را در ایمیل جایگذاری کنید. به طور موثر از نامه های خود به عنوان نوعی بازاریابی محتوا استفاده کنید.
اهمیت تقسیم بندی لیست
تقسیم بندی یک لیست ایمیل فرایند تجزیه لیستی از آدرس های ایمیل به گروه های کوچکتر بر اساس معیارهای خاص است. با این کار می توانید مشترکانی را که بیشتر به آنها مربوط است ، هدف قرار دهید.
بیشتر افراد بیش از میزان کافی ایمیل دریافت می کنند. بنابراین ، هر کاری که می توانید به عنوان فرستنده انجام دهید تا مطمئن شوید نامه های الکترونیکی به نفع آنها است ، بهتر برای هر دو طرف است.
در واقع ، طبق گفته Optinmonster ، تقسیم بندی لیست ایمیل دارای مزایای زیر است:
نرخ لغو اشتراک را کاهش می دهد
نرخ کلیک را افزایش دهید
نرخ باز کردن ایمیل را افزایش می دهد
این یک تأثیر مثبت بر روی سه معیار اصلی است که می خواهید هنگام استفاده از بازاریابی از طریق ایمیل پیگیری کنید.
بسته به نرم افزاری که استفاده می کنید ، می توانید مشترکان را "نشان" کنید یا از آهنرباهای سرب انتخابی مختلف استفاده کنید تا متوجه شوید که آنها به چه چیزی علاقه دارند.
از آنجا می توانید مخاطبین خود را در لیست های ایمیل کوچکتر گروه بندی کرده و بر اساس علایق ، نیازها و خواسته های هر یک از آنها ایمیل ارسال کنید.
3 مورد از بهترین سیستم عامل های ایمیل
بسیاری از سیستم عامل های ایمیل و نرم افزار بازاریابی ایمیل برای انتخاب در بازار وجود دارد. در اینجا یک بررسی مختصر از سه ارائه دهنده بهترین خدمات بازاریابی از طریق ایمیل وجود دارد:
آنچه اولین بار در مورد MailChimp من را تحت تأثیر قرار داد این بود که رابط کاربری آنها چقدر خوب طراحی و کاربر پسند است.
اگر برای اولین بار از نرم افزار ایمیل استفاده می کنید ، MailChimp یک انتخاب عالی است. آنها آموزش های ویدئویی مفصلی دارند ، پیمایش آنها آسان است و از همه مهمتر ، آنها یک برنامه رایگان سخاوتمندانه دارند.
در اینجا نگاهی کوتاه به جوانب مثبت و منفی دارد:
طرفداران:
این طرح رایگان به شما امکان می دهد تا حداکثر 10 هزار ایمیل در ماه ارسال کنید و لیستی از حداکثر 2000 مشترک را حفظ کنید.
آنها برخی از ویژگی های گزارشگری عالی را دارند.
طیف گسترده ای از الگوهای خبرنامه ایمیل و فرم های ثبت نام وجود دارد که به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید.
موارد منفی:
برنامه های پرداختی آنها گران تر از برخی از ارائه دهندگان دیگر است.
اوبر
وبر یکی از باسابقه ترین شرکتهای بازاریابی ایمیلی است. آنها حدود 20 سال است که تجارت می کنند ، بنابراین بسیاری از کارها را به درستی انجام داده اند. این نرم افزار در انتهای بالاتر طیف قیمت گذاری قرار دارد ، اما شما تمام ابزارهایی را دارید که برای مدیریت ارتباط با ایمیل خود نیاز دارید.
در اینجا نگاهی کوتاه به جوانب مثبت و منفی دارد:
طرفداران:
آنها برچسب گذاری و تقسیم بندی مشترکان شما را آسان می کنند و ابزارهای مفیدی برای کار با لیست های مختلف شما دارند.
یک پایگاه داده گسترده از ابزارهای مفید ، س FAالات متداول و آموزش برای کمک به شما در کنار آمدن با نرم افزار آنها وجود دارد
هدایای تبلیغاتی آراز
تولیدکننده اتواع هدایای تبلیغاتی
کلاسور چرمی | آفتابگیر تبلیغاتی | ساک دستی برزنتی
تولیدکننده اتواع هدایای تبلیغاتی
کلاسور چرمی | آفتابگیر تبلیغاتی | ساک دستی برزنتی