23-12-2020, 01:52 PM
پاسخ سوال ۱:
۱.در زمان تست ما چیزی به نام ”تحویل پستی“ وجود نداشت و نتوانستیم در تست کالاهای مختلف این گزینه را در سبد خریدمان ببینیم! ۲.علیرغم دسته بندیهای بسیار متنوع، کمبود بعضی از برندها در این فروشگاه محسوس است. ۳.نبود امکانات جزئی از مقایسه محصول با سایر محصولات مشابه و نمودار قیمتی کالاو جزئیات دیگری که قطعا به خرید کاربر کمک میکند.
پاسخ سوال ۲:تفاوت فروشگاههایی با مدل Retail و Marketplace در کیفیت سرویس است. در مدل- Marketplace که روش فعلی بامیلو است- کالا از فروشنده گرفته شده به انبار بامیلو منتقل میشود سپس به مشتری تحویل داده خواهد شد. این فرآیند باعث میشود تا تنوع محصولات افزایش یافته و رقابت بین فروشنده ها منجر به کاهش قیمت و افزایش کیفیت محصولات شود؛ اما زمان تحویل کالا از فروشنده به بامیلو و سپس تحویل آن به مشتری بیشتر از حالت خردهفروشی یا Retail است. ما در بامیلو تالش میکنیم تا زمان تحویل کاال به مشتری را تا حد ممکن کاهش دهیم و در این زمینه مدام در حال تالش و سرمایهگذاری هستیم. ایجاد اتصال بین نرمافزار فروشندگان و خریداران یکی از اقداماتی است که کمک میکند تا کالاها سریعتر به دست مشتریان برسد.
پاسخ سوال ۳:اپلیکیشن بامیلو (Bamilo) یکی از اپلیکیشنهای فروشگاهی است که این روزها در فضای رسانهای و شبکه های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده و کمتر کسی است که به تبع تبلیغاتی که برای جشنواره این اپلیکیشن انجام شده است، نام آن را نشنیده باشد؛ ولی چیزی که مهمتر از این تبلیغات برای اپ فروشگاهی است، سابقه و نام بزرگ فروشگاه اینترنتی بامیلو بوده که از جمله دو فروشگاه گسترده اینترنتی به شمار میرود.
۱.در زمان تست ما چیزی به نام ”تحویل پستی“ وجود نداشت و نتوانستیم در تست کالاهای مختلف این گزینه را در سبد خریدمان ببینیم! ۲.علیرغم دسته بندیهای بسیار متنوع، کمبود بعضی از برندها در این فروشگاه محسوس است. ۳.نبود امکانات جزئی از مقایسه محصول با سایر محصولات مشابه و نمودار قیمتی کالاو جزئیات دیگری که قطعا به خرید کاربر کمک میکند.
پاسخ سوال ۲:تفاوت فروشگاههایی با مدل Retail و Marketplace در کیفیت سرویس است. در مدل- Marketplace که روش فعلی بامیلو است- کالا از فروشنده گرفته شده به انبار بامیلو منتقل میشود سپس به مشتری تحویل داده خواهد شد. این فرآیند باعث میشود تا تنوع محصولات افزایش یافته و رقابت بین فروشنده ها منجر به کاهش قیمت و افزایش کیفیت محصولات شود؛ اما زمان تحویل کالا از فروشنده به بامیلو و سپس تحویل آن به مشتری بیشتر از حالت خردهفروشی یا Retail است. ما در بامیلو تالش میکنیم تا زمان تحویل کاال به مشتری را تا حد ممکن کاهش دهیم و در این زمینه مدام در حال تالش و سرمایهگذاری هستیم. ایجاد اتصال بین نرمافزار فروشندگان و خریداران یکی از اقداماتی است که کمک میکند تا کالاها سریعتر به دست مشتریان برسد.
پاسخ سوال ۳:اپلیکیشن بامیلو (Bamilo) یکی از اپلیکیشنهای فروشگاهی است که این روزها در فضای رسانهای و شبکه های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده و کمتر کسی است که به تبع تبلیغاتی که برای جشنواره این اپلیکیشن انجام شده است، نام آن را نشنیده باشد؛ ولی چیزی که مهمتر از این تبلیغات برای اپ فروشگاهی است، سابقه و نام بزرگ فروشگاه اینترنتی بامیلو بوده که از جمله دو فروشگاه گسترده اینترنتی به شمار میرود.