07-12-2020, 03:00 PM
سوال یک: • ناقص بودن توضیحات و بررسی محصولات به نسبت دیجیکالا و عدم تمایل کاربران به نظر دادن و امتیاز دادن به کالاها در این سایت که عملاً نمیتواند مثل دیجیکالا به تصمیمگیری مشتری کمک کند. • پاسخگویی ضعیف نسبت به دیجیکالا؛ (عدم وجود پاسخگویی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته) و همچنین به دلیل ظرفیت کم خطوط تماس تلفنی کاربر اکثر اوقات یا بوق اشغال مواجه میشود یا با صف انتظار. (البته پیشتر بامیلو از خطوط تلفن مجازی استفاده میکرد که اصلاً خیلی اوقات نمیشد با آنها تماس گرفت.) • به علت عدم هماهنگی با تأمینکنندگان و نداشتن انبار متمرکز بازه زمانی ارسال گاهی طولانی میشود و حتی مشاهدهشده که پس از چند روز بامیلو سفارش را لغو کرده است، که البته این مشکل با هماهنگی بیشتر مثلاً از طریق اتحاد استراتژیک و یا سیستم اطلاعاتی مشترک برطرف میشود. • بستهبندی نامناسب مرسولهها، استفاده از کیسههای سایز بزرگ برای سفارشها با سایز کوچک که تأثیر بد بر تجربه مشتری میگذارد. • نداشتن لباس فرم برای پیکهای ارسال محصولات و عدم آموزش برخورد مناسب به آنها.
سوال دو: ایستادن در مقام اول را برای بامیلو در آینده
سوال سه: اپلیکیشن بامیلو (Bamilo) یکی از اپلیکیشنهای فروشگاهی است که این روزها در فضای رسانهای و شبکههای اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده و کمتر کسی است که به تبع تبلیغاتی که برای جشنواره این اپلیکیشن انجام شده است، نام آن را نشنیده باشد؛ ولی چیزی که مهمتر از این تبلیغات برای اپ فروشگاهی است، سابقه و نام بزرگ فروشگاه اینترنتی بامیلو بوده که از جمله دو فروشگاه گسترده اینترنتی به شمار میرود.
سوال دو: ایستادن در مقام اول را برای بامیلو در آینده
سوال سه: اپلیکیشن بامیلو (Bamilo) یکی از اپلیکیشنهای فروشگاهی است که این روزها در فضای رسانهای و شبکههای اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده و کمتر کسی است که به تبع تبلیغاتی که برای جشنواره این اپلیکیشن انجام شده است، نام آن را نشنیده باشد؛ ولی چیزی که مهمتر از این تبلیغات برای اپ فروشگاهی است، سابقه و نام بزرگ فروشگاه اینترنتی بامیلو بوده که از جمله دو فروشگاه گسترده اینترنتی به شمار میرود.