25-12-2019, 04:00 PM
]تکنولوژی اسانسور “LSM”:
[/list]در سیستم آسانسور “LSM” ریلهای راهنما و تجهیزات متصله، بر روی دیوار چاه آسانسور با مغناطیس دائم “CPM” Permanent- Magnet نقش استاتور موتور را ایفا می کنند.
با اتصال جریان برق به استاتور، میدان مغناطیسی ایجاد و به روتور القا می شود. کابین آسانسور که در این سیستم متحرک نقش روتور را اجراء می کند، با توجه به ساختار درونی اش، میدان مغناطیسی بوجود آمده را در نقاطی قطع و با القای جریان برق بوسیله سیم پیچ های استاتور، سیم پیچ های تعبیه شده بر روی روتور(کابین آسانسور LSM ) باردار شده و کابین به حرکت در می آید.
یک سیستم مجهز وهوشمند کنترل شتاب و سرعت و توقف در مقصد و حرکت را به عهده دارد ضمن اینکه این سیستم از ایمنی فوق العاده مطمئنی برخوردار می باشد.
هنگام صدور فرمان توقف و فعال شدن سیستم ترمز در یک بستر نرم افزاری پیچیده و با کمترین احتمال خطا و یا ارتعاش و تکان، آسانسور بدون کوچکترین لرزش و ارتعاش قابل تشخیص متوقف می شود.
در واقع با رسیدن کابین آسانسور مغناطیسی (LSM) به مقصد مورد نظر با استفاده از ترمز مغناطیسی در محل قفل می شود.
[/list]در سیستم آسانسور “LSM” ریلهای راهنما و تجهیزات متصله، بر روی دیوار چاه آسانسور با مغناطیس دائم “CPM” Permanent- Magnet نقش استاتور موتور را ایفا می کنند.
با اتصال جریان برق به استاتور، میدان مغناطیسی ایجاد و به روتور القا می شود. کابین آسانسور که در این سیستم متحرک نقش روتور را اجراء می کند، با توجه به ساختار درونی اش، میدان مغناطیسی بوجود آمده را در نقاطی قطع و با القای جریان برق بوسیله سیم پیچ های استاتور، سیم پیچ های تعبیه شده بر روی روتور(کابین آسانسور LSM ) باردار شده و کابین به حرکت در می آید.
یک سیستم مجهز وهوشمند کنترل شتاب و سرعت و توقف در مقصد و حرکت را به عهده دارد ضمن اینکه این سیستم از ایمنی فوق العاده مطمئنی برخوردار می باشد.
هنگام صدور فرمان توقف و فعال شدن سیستم ترمز در یک بستر نرم افزاری پیچیده و با کمترین احتمال خطا و یا ارتعاش و تکان، آسانسور بدون کوچکترین لرزش و ارتعاش قابل تشخیص متوقف می شود.
در واقع با رسیدن کابین آسانسور مغناطیسی (LSM) به مقصد مورد نظر با استفاده از ترمز مغناطیسی در محل قفل می شود.
![[تصویر: lsm_elevator_technology1.jpg]](https://parslift.com/files/pl/users/7/lsm_elevator_technology1.jpg)