15-05-2019, 06:38 PM
همانطور که می دانید آژانس های مسافرتی و گردشگری جزء آن دسته از مشاغلی هستند که روزانه با حجم گسترده ای از مخاطبان هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی و اینترنتی سرو کار دارند..
تصور کنید که شما صاحب آژانس مسافرتی x هستید، که از شهرت خوبی در میان عموم مردم برخوردار بوده و روزانه با تعداد بسیار زیادی مشتری سرو کار دارید که حضوری و یا اینترنتی و آنلاین از شما خرید انجام می دهند . با توجه به قابلیت رزرو و خرید اینترنتی آنلاینی که در اختیار مسافران قرار می گیرد طبیعی است که بسیاری از مخاطبان آنها به جای صرف وقت در ترافیک و مراجعه حضوری اقدام به خرید آنلاین بلیط و تور می کنند. در این مواقع چگونه می توان در کوتاه ترین زمان ممکن تاییدیه ها را به اطلاع آنها رساند و به آنها بابت خرید انلاین خود اطمینان داد؟
بکارگیری پنل اس ام اس برای ارسال پیام کوتاه به مشتریان با توجه به نرخ پاسخگویی بالای اس ام اس و درصد بالای بازدید آن یک راه حل مفید و کاملا مقرون به صرفه برای صاحبان آژانس های مسافرتی و گردشگری محسوب می شود.
علاوه بر اینکه ارسال پیامک های اطلاع رسانی در زمینه فروش تور و پرواز می تواند برای علاقه مندان به سفر و گردشگری جذابیت داشته باشد، یک بازاریاب آژانس مسافرتی با استفاده از بازاریابی پیامکی می تواند تبلیغات آژانس خود را در طول سال با کمترین هزینه پیش برده و به اهداف تجاری مورد نظر خود دست یابد.
بازاریابی پیامکی در بسیاری از زمینه های شغلی از جمله بازاریابی دفاتر خدمات مسافرتی و برای مثال تورهای زیارتی بسیار مفید و کارآمد خواهد بود.
در این مقاله می خوانید چگونه ارسال پیامک در طول سفر می تواند برای مسافران شما کارایی داشته باشد.
نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزبرای آژانس مسافرتی شما یک فرصت طلایی است که باید از آن استفاده کنید. حال بررسی می کنیم که چگونه برخورداری از یک پنل اس ام اس می تواند صفرتا صد یک تجربه مسافرت را در کنار مسافران همراهی کند.
[/font]
دراولین اقدام شما باسیتی لیستی از مسافران سال گذشته خود را در اختیار داشته باشید. مسلما دسترسی به اسامی مسافران و شماره تلفن انها کار چندان سختی نخواهد بود. انتخاب آنان به عنوان مخاطبان امسال تورها و پروازهای امسال شما عاقلانه است. بنابراین باید آنان را از برنامه های ویژه تعطیلات خود با خبر کنید.
برای این منظور باید به سراغ پنل اس ام اس خود بروید و با ارسال پیامک تبلیغاتی آنها را به دیدن برنامه امسال خود دعوت کنید.یک پنل اس ام اس خوب که قابلیت گزارش گیری داشته باشد در این زمینه می تواند کارایی زیادی برای شما داشته باشد.
برای ارسال پیامک تبلیغاتی در این مرحله توجه به چند نکته در متن پیامک ارسالی شما لازم و ضروری است :
اولین نکته شخصی سازی پیامک ارسالی است در واقع شما دریافت کننده پیامک را می شناسید پس لازم است نام آن ها را متن پیامک خود ذکر کنید . با این کار مخاطب شما اطمینان حاصل می کند که برای شما اهمیت داشته است.
دومین نکته اینکه به او یادآوری کنید که سال گذشته از کدام خدمات شما استفاده کرده است و آیا دوست دارد تجربه سال گذشته را دوباره تکرار کند یا خیر.
سومین نکته اینکه باید به او این امکان را بدهید که از خدمات امسال شما دیدن کند. برای این منظور می توانید لینک بازدید از سایت را در متن خود قرار دهید یا در متن پیامک به او اطلاع دهید که در صورت تمایل با ارسال کلمه ای یا شماره ای می توانید خدمات درخواستی او را برایش ارسال کنید.
[font=IRANSans, tahoma, Cabin, sans-serif]چهارمین نکته اینکه در صورت امکان برای مسافرین با سابقه خود تخفیف قائل شده و این موضوع را در متن پیامک به آنها یادآوری کنید. رعلیت این نکته در مشتری مداری مسافران و حفظ آنها در طولانی مدت بسیار حائز اهمیت است.[/font]
تصور کنید که شما صاحب آژانس مسافرتی x هستید، که از شهرت خوبی در میان عموم مردم برخوردار بوده و روزانه با تعداد بسیار زیادی مشتری سرو کار دارید که حضوری و یا اینترنتی و آنلاین از شما خرید انجام می دهند . با توجه به قابلیت رزرو و خرید اینترنتی آنلاینی که در اختیار مسافران قرار می گیرد طبیعی است که بسیاری از مخاطبان آنها به جای صرف وقت در ترافیک و مراجعه حضوری اقدام به خرید آنلاین بلیط و تور می کنند. در این مواقع چگونه می توان در کوتاه ترین زمان ممکن تاییدیه ها را به اطلاع آنها رساند و به آنها بابت خرید انلاین خود اطمینان داد؟
بکارگیری پنل اس ام اس برای ارسال پیام کوتاه به مشتریان با توجه به نرخ پاسخگویی بالای اس ام اس و درصد بالای بازدید آن یک راه حل مفید و کاملا مقرون به صرفه برای صاحبان آژانس های مسافرتی و گردشگری محسوب می شود.
علاوه بر اینکه ارسال پیامک های اطلاع رسانی در زمینه فروش تور و پرواز می تواند برای علاقه مندان به سفر و گردشگری جذابیت داشته باشد، یک بازاریاب آژانس مسافرتی با استفاده از بازاریابی پیامکی می تواند تبلیغات آژانس خود را در طول سال با کمترین هزینه پیش برده و به اهداف تجاری مورد نظر خود دست یابد.
بازاریابی پیامکی در بسیاری از زمینه های شغلی از جمله بازاریابی دفاتر خدمات مسافرتی و برای مثال تورهای زیارتی بسیار مفید و کارآمد خواهد بود.
در این مقاله می خوانید چگونه ارسال پیامک در طول سفر می تواند برای مسافران شما کارایی داشته باشد.
نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزبرای آژانس مسافرتی شما یک فرصت طلایی است که باید از آن استفاده کنید. حال بررسی می کنیم که چگونه برخورداری از یک پنل اس ام اس می تواند صفرتا صد یک تجربه مسافرت را در کنار مسافران همراهی کند.
[font=IRANSans, tahoma, Cabin, sans-serif]دستیابی به مشتریان از طریق گزارشات پنل اس ام اس
[/font]
دراولین اقدام شما باسیتی لیستی از مسافران سال گذشته خود را در اختیار داشته باشید. مسلما دسترسی به اسامی مسافران و شماره تلفن انها کار چندان سختی نخواهد بود. انتخاب آنان به عنوان مخاطبان امسال تورها و پروازهای امسال شما عاقلانه است. بنابراین باید آنان را از برنامه های ویژه تعطیلات خود با خبر کنید.
برای این منظور باید به سراغ پنل اس ام اس خود بروید و با ارسال پیامک تبلیغاتی آنها را به دیدن برنامه امسال خود دعوت کنید.یک پنل اس ام اس خوب که قابلیت گزارش گیری داشته باشد در این زمینه می تواند کارایی زیادی برای شما داشته باشد.
برای ارسال پیامک تبلیغاتی در این مرحله توجه به چند نکته در متن پیامک ارسالی شما لازم و ضروری است :
اولین نکته شخصی سازی پیامک ارسالی است در واقع شما دریافت کننده پیامک را می شناسید پس لازم است نام آن ها را متن پیامک خود ذکر کنید . با این کار مخاطب شما اطمینان حاصل می کند که برای شما اهمیت داشته است.
دومین نکته اینکه به او یادآوری کنید که سال گذشته از کدام خدمات شما استفاده کرده است و آیا دوست دارد تجربه سال گذشته را دوباره تکرار کند یا خیر.
سومین نکته اینکه باید به او این امکان را بدهید که از خدمات امسال شما دیدن کند. برای این منظور می توانید لینک بازدید از سایت را در متن خود قرار دهید یا در متن پیامک به او اطلاع دهید که در صورت تمایل با ارسال کلمه ای یا شماره ای می توانید خدمات درخواستی او را برایش ارسال کنید.
[font=IRANSans, tahoma, Cabin, sans-serif]چهارمین نکته اینکه در صورت امکان برای مسافرین با سابقه خود تخفیف قائل شده و این موضوع را در متن پیامک به آنها یادآوری کنید. رعلیت این نکته در مشتری مداری مسافران و حفظ آنها در طولانی مدت بسیار حائز اهمیت است.[/font]