25-11-2017, 06:29 PM
[font=IRANSans]توصیف آنچه در واقع ما برای ایجاد انگیزه انجام می دهیم دشوار است. ما "فرصت های تجاری که کارآمد هستند" تولید می کنیم! اما این دقیقا به چه معنی است؟ صنعت هدایای تبلیغاتی یک تجارت دشوار است. در واقع می توان گفت که ما چیزی ملموس ارائه می دهیم که مردم واقعا می توانند با تکیه بر آن فرد یا شرکت تبلیغ کننده را به خاطر بسپارند .
به عبارت دیگر، هدایا تبلیغاتی برند شما را به قدرتی ماندگار برای تبدیل شدن به یک نام خانوادگی، تبدیل می کند.
چرا هدایای تبلیغاتی
محصولات تبلیغاتی در قرن هجدهم متولد شد، زمانی که جورج واشنگتن از دکمه های برنجی برای ترویج تبلیغات خود در مبارزات انتخاباتی استفاده کرد. تنها چند سال بعد، کیسه های کتاب به یک ابزار تبلیغاتی محبوب تبدیل شدند و از آنجا به بعد این صنعت شروع به اوج گرفتن کرد.
با توجه به گذشته صنایع مختلف، هدایای تبلیغاتی یکی از فرم های مقرون به صرفه ترین تبلیغات است. برای بیش از 200 سال، آنها به زندگی روزمره عمومی متصل شده اند و مردم آنها را دوست دارند! در واقع، 83 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی در یک مطالعه اخیر توسط موسسه تخصصی تبلیغات (ASI) گزارش دادند که دوست دارند که هدایای تبلیغاتی را با یک پیام تبلیغاتی دریافت کنند و 48 درصد مایل به دریافت بیشتر آنها هستند.
به طور متوسط، این اقلام برای هفت ماه نگهداری می شود. نه تنها این، بلکه بیش از 75 درصد از مردم می توانند یک محصول تبلیغ کننده خاص و حتی پیام تبلیغاتی آن را به مدت دو سال به یاد داشته باشند. صحبت در مورد قدرت ماندگاری آن است!
تقریبا نیمی از افرادی که مورد بررسی قرار گرفتند، پس از دریافت یک [b]هدیه تبلیغاتی[/b] ، یک تصور مطلوبتری از تبلیغ کننده داشتند، و تقریبا یک چهارم گزارشات نشان داده اند که افراد تمایل بیشتری برای همکاری با یک تجارت که به آنها هدایای تبلیغاتی ارائه می دهد، دارند. میانگین نسبت هزینه بر تاثیرگذاری این آیتم ها 0.004 دلار است و هدایای تبلیغاتی ارزانترین نوع تبلیغات است.
شروع خرید
بنابراین اکنون که می دانید هدایا تبلیغاتی قدرتمند شما به تلاش های تجاری شما کمک می کند، بیایید درباره نحوه انتخاب نوع محصول که برای نیازهای فردی شما موثر باشد صحبت کنیم. برای این کار شما ابتدا باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید.
شما باید یک کنترل خوب در مورد اینکه چه کسی از محصول یا خدمات شما استفاده می کند داشته باشید همچنین اینکه این افراد تمایل به شرکت در رویدادهای شما را دارند یا می خواهند به یک عضو از سازمان شما تبدیل شوند. شما به چه کسی سرویس می دهید؟ آنها چه میخواهند؟ ابتدا به بزرگترین گروه مشتریان خود بپیوندید تا تعیین کنید چه کسی از هدایا تبلیغاتی شما استفاده خواهد کرد.
اگر شما در یک ویترین خاص هستید، می توانید اقلام خود را از طریق صنعت خریداری کنید تا مواردی را پیدا کنید که مفید هستند یا دارای یک تم خاص متناسب با تجارت شما باشند. برای جلب نظر عموم مردم، محبوب ترین هدایای تبلیغاتی را خریداری کنید:
پوشاک، خودکار تبلیغاتی، تقویم، [b]فلش مموری تبلیغاتی [/b]، ساعت [b]دیواری تبلیغاتی [/b]، دسته کلید و توپ های کاهش استرس.
در مورد صنعت خود فکر کنید.
هدایای تبلیغاتی متنوع هستند و می توانند برای بسیاری از موارد، مورد استفاده قرار گیرند. برای محدود کردن گزینه ها، فکر کنید که چه کسانی از هدایا تبلیغاتی شما استفاده خواهند کرد و چگونه مخاطبان شما از آن استفاده می کنند. از راه اندازی محصول و افتتاح مغازه گرفته تا جلب انگیزه ها، نام تجاری و جمع آوری کمک های مالی، می تواند به هر کسب و کار یا سازمان برای دستیابی به اهداف آنها کمک کند.[/font]
به عبارت دیگر، هدایا تبلیغاتی برند شما را به قدرتی ماندگار برای تبدیل شدن به یک نام خانوادگی، تبدیل می کند.
چرا هدایای تبلیغاتی
محصولات تبلیغاتی در قرن هجدهم متولد شد، زمانی که جورج واشنگتن از دکمه های برنجی برای ترویج تبلیغات خود در مبارزات انتخاباتی استفاده کرد. تنها چند سال بعد، کیسه های کتاب به یک ابزار تبلیغاتی محبوب تبدیل شدند و از آنجا به بعد این صنعت شروع به اوج گرفتن کرد.
با توجه به گذشته صنایع مختلف، هدایای تبلیغاتی یکی از فرم های مقرون به صرفه ترین تبلیغات است. برای بیش از 200 سال، آنها به زندگی روزمره عمومی متصل شده اند و مردم آنها را دوست دارند! در واقع، 83 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی در یک مطالعه اخیر توسط موسسه تخصصی تبلیغات (ASI) گزارش دادند که دوست دارند که هدایای تبلیغاتی را با یک پیام تبلیغاتی دریافت کنند و 48 درصد مایل به دریافت بیشتر آنها هستند.
به طور متوسط، این اقلام برای هفت ماه نگهداری می شود. نه تنها این، بلکه بیش از 75 درصد از مردم می توانند یک محصول تبلیغ کننده خاص و حتی پیام تبلیغاتی آن را به مدت دو سال به یاد داشته باشند. صحبت در مورد قدرت ماندگاری آن است!
تقریبا نیمی از افرادی که مورد بررسی قرار گرفتند، پس از دریافت یک [b]هدیه تبلیغاتی[/b] ، یک تصور مطلوبتری از تبلیغ کننده داشتند، و تقریبا یک چهارم گزارشات نشان داده اند که افراد تمایل بیشتری برای همکاری با یک تجارت که به آنها هدایای تبلیغاتی ارائه می دهد، دارند. میانگین نسبت هزینه بر تاثیرگذاری این آیتم ها 0.004 دلار است و هدایای تبلیغاتی ارزانترین نوع تبلیغات است.
شروع خرید
بنابراین اکنون که می دانید هدایا تبلیغاتی قدرتمند شما به تلاش های تجاری شما کمک می کند، بیایید درباره نحوه انتخاب نوع محصول که برای نیازهای فردی شما موثر باشد صحبت کنیم. برای این کار شما ابتدا باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید.
شما باید یک کنترل خوب در مورد اینکه چه کسی از محصول یا خدمات شما استفاده می کند داشته باشید همچنین اینکه این افراد تمایل به شرکت در رویدادهای شما را دارند یا می خواهند به یک عضو از سازمان شما تبدیل شوند. شما به چه کسی سرویس می دهید؟ آنها چه میخواهند؟ ابتدا به بزرگترین گروه مشتریان خود بپیوندید تا تعیین کنید چه کسی از هدایا تبلیغاتی شما استفاده خواهد کرد.
اگر شما در یک ویترین خاص هستید، می توانید اقلام خود را از طریق صنعت خریداری کنید تا مواردی را پیدا کنید که مفید هستند یا دارای یک تم خاص متناسب با تجارت شما باشند. برای جلب نظر عموم مردم، محبوب ترین هدایای تبلیغاتی را خریداری کنید:
پوشاک، خودکار تبلیغاتی، تقویم، [b]فلش مموری تبلیغاتی [/b]، ساعت [b]دیواری تبلیغاتی [/b]، دسته کلید و توپ های کاهش استرس.
در مورد صنعت خود فکر کنید.
هدایای تبلیغاتی متنوع هستند و می توانند برای بسیاری از موارد، مورد استفاده قرار گیرند. برای محدود کردن گزینه ها، فکر کنید که چه کسانی از هدایا تبلیغاتی شما استفاده خواهند کرد و چگونه مخاطبان شما از آن استفاده می کنند. از راه اندازی محصول و افتتاح مغازه گرفته تا جلب انگیزه ها، نام تجاری و جمع آوری کمک های مالی، می تواند به هر کسب و کار یا سازمان برای دستیابی به اهداف آنها کمک کند.[/font]