05-11-2017, 03:24 PM
معرفی مهم ترین استراتژی های ویدیویی در اینستاگرام
ابزارهای مهم مورد استفاده در اینستاگرام
یکی از ابزارهای بسیار مهمی که تمامی برندها از آن استفاده بهینه میکنند هشتگ است. به یاد داشته باشید که هشتگ هایتان را متمرکز استفاده کنید. سعی کنید هشتگ هایتان را انتخابی استفاده کنید. اگر ویدیو یا تصویری با هشتگ های بسیار زیاد منتشر کنید، این معنا را میرساند که مسیر خاصی را دنبال نمیکنید. همچنین در استفاده از کلمات کلیدی مناسب با موضوع دقت زیادی به خرج دهید و از جملات طولانی بپرهیزید.
ویدیوی ارزشمند
اینستاگرام موقعیت منحصر به فردی را برای شما فراهم میکند تا محتوای بصری خود را با داستانی جذاب به نمایش بگذارید. همچنین با دارا بودن امکان انتشار ویدیوی ۶۰ ثانیهای این امکان را فراهم میآورد تا برند خود را معرفی و داستان خود را عرضه کنید. همگام با تکنیکهای بازاریابی مدرن و استاندارد در اینستاگرام سعی کنید با صرف کمی خلاقیت داستان برند یا محصول خود را به صورت کاملا جذاب انتقال دهید. بهترین راه حل برای برجسته کردن محصول خود در این بازار رقابتی ایجاد ویدیوهای انیمیشنی توصیفی است، به این دلیل که انیمیشن بهترین راه حل برای توصیف مسائل در کوتاهترین مدت است.
تولید ویدیوهای آموزشی و حل مسئله
یک ویدیوی کوتاه برای حل یک مسئله رایج و یا آموزش انجام یک کار بسیار موثر است. میتوانید یکی از محصولات یا خدمات خود را در این نوع ویدیوها معرفی کنید. غالبا معرفی محصول با یک ویدیوی آموزشی بهتر از نگارش یک دفترچه دستورالعمل بلندبالاست. انتشار تصاویر استاتیک را متوقف کنید و از قدرت مسلم ویدیو برای افزایش تبدیل و ثبتنام استفاده کنید.
اگر هنوز بین تمامی روشهای تبلیغات در اینستاگرام یا حتی خرید پیج اینستاگرام ، فروش پیج اینستاگرام یا در بین تمامی واژگان تبلیغاتی یا شعاری تبلیغات در اینستاگرام ، تبلیغ در اینستاگرام ، کافه اینستاگرام ، افزایش فالوور اینستاگرام هنوز به تصمیم نهایی نرسیدید ، ما برترین روش و هدفمندترین متد تبلیغاتی اینستاگرام در ایران تبلیغ به شما معرفی می کنیم.
http://irantableegh.org/advertise-on-instagram
ابزارهای مهم مورد استفاده در اینستاگرام
یکی از ابزارهای بسیار مهمی که تمامی برندها از آن استفاده بهینه میکنند هشتگ است. به یاد داشته باشید که هشتگ هایتان را متمرکز استفاده کنید. سعی کنید هشتگ هایتان را انتخابی استفاده کنید. اگر ویدیو یا تصویری با هشتگ های بسیار زیاد منتشر کنید، این معنا را میرساند که مسیر خاصی را دنبال نمیکنید. همچنین در استفاده از کلمات کلیدی مناسب با موضوع دقت زیادی به خرج دهید و از جملات طولانی بپرهیزید.
ویدیوی ارزشمند
اینستاگرام موقعیت منحصر به فردی را برای شما فراهم میکند تا محتوای بصری خود را با داستانی جذاب به نمایش بگذارید. همچنین با دارا بودن امکان انتشار ویدیوی ۶۰ ثانیهای این امکان را فراهم میآورد تا برند خود را معرفی و داستان خود را عرضه کنید. همگام با تکنیکهای بازاریابی مدرن و استاندارد در اینستاگرام سعی کنید با صرف کمی خلاقیت داستان برند یا محصول خود را به صورت کاملا جذاب انتقال دهید. بهترین راه حل برای برجسته کردن محصول خود در این بازار رقابتی ایجاد ویدیوهای انیمیشنی توصیفی است، به این دلیل که انیمیشن بهترین راه حل برای توصیف مسائل در کوتاهترین مدت است.
تولید ویدیوهای آموزشی و حل مسئله
یک ویدیوی کوتاه برای حل یک مسئله رایج و یا آموزش انجام یک کار بسیار موثر است. میتوانید یکی از محصولات یا خدمات خود را در این نوع ویدیوها معرفی کنید. غالبا معرفی محصول با یک ویدیوی آموزشی بهتر از نگارش یک دفترچه دستورالعمل بلندبالاست. انتشار تصاویر استاتیک را متوقف کنید و از قدرت مسلم ویدیو برای افزایش تبدیل و ثبتنام استفاده کنید.
اگر هنوز بین تمامی روشهای تبلیغات در اینستاگرام یا حتی خرید پیج اینستاگرام ، فروش پیج اینستاگرام یا در بین تمامی واژگان تبلیغاتی یا شعاری تبلیغات در اینستاگرام ، تبلیغ در اینستاگرام ، کافه اینستاگرام ، افزایش فالوور اینستاگرام هنوز به تصمیم نهایی نرسیدید ، ما برترین روش و هدفمندترین متد تبلیغاتی اینستاگرام در ایران تبلیغ به شما معرفی می کنیم.
http://irantableegh.org/advertise-on-instagram