از دید مشتریان می توان به صرفه جویی در هزینه ها صرفه جویی در زمان و دسترسی به کانالهای متعدد برای انجام عملیات مختلف بانکی را نام برد از دید موسسات مالی میتوان به ویژگی هایی چون این دو افزایش شهرت بانک ها در ارائه نوآوری حفظ مشتریان علیه غم تغییرات مکانی ایجاد فرصت برای جستجوی مشتریان جدید در بازار هدف گسترش محدوده جغرافیایی فعالیت و برقراری شرایط رقابت کامل اشاره کرد.
جواب سوال ۲ ) صرفه جویی در هزینه ها ، صرفه جویی در زمان و دسترسی به کانالهای متعدد برای انجام عملیات مختلف بانکی . افزایش شهرت بانکها در ارائه نو آوری ، حفظ مشتریان ، علیرغم تغییرات مکانی ، ایجاد فرصت برای جستجوی مشتریان جدید در بازار هدف . گسترش محدوده جغرافیایی ، فعالیت و برقراری شرایط رقابت کامل .
جواب سوال ۲ ) صرفه جویی در هزینه ها ، صرفه جویی در زمان و دسترسی به کانالهای متعدد برای انجام عملیات مختلف بانکی . افزایش شهرت بانکها در ارائه نو آوری ، حفظ مشتریان ، علیرغم تغییرات مکانی ، ایجاد فرصت برای جستجوی مشتریان جدید در بازار هدف . گسترش محدوده جغرافیایی ، فعالیت و برقراری شرایط رقابت کامل .
از دید مشتریان:
صرفه جویی در هزینه ها
صرفه جویی در زمان
دسترسی به کانال های متعدد برای انجام عملیات مختلف بانکی از دید موسسات مالی:
ویژگی هایی چون این دو افزایش شهرت بانک ها در ارائه نوآوری حفظ مشتریان علیرغم تغییرات مکانی ایجاد فرصت برای جستجوی مشتریان جدید در بازار هدف گسترش محدوده جغرافیایی فعالیت و برقراری شرایط رقابت کامل
مزایای بانکداری الکترونیک:
* این نوع بانکداری باعث میشود سرعت گردش پول، تسویه حساب هاو مبادله های بانکی افزایش یابد.
*افزایش مبادلات اقتصادی کشورها.
*بانکداری الکترونیک باعث میشود مبادلات فیزیکی از بین برود.
*بانکداری الکترونیکی باعث کاهش هزینه در چاپ اسکناس، توزیع و نگهداری آن میشود.
مزایای بانکداری الکترونیک را می توان از دو جنبه مشتریان و موسسات مالی مورد توجه قرار داد .از دید مشتریان، می توان به صرفه جویی در هزینه ها،صرفه جویی درزمان ودسترسی به کانالهای متعدد برای انجام عملیات مختلف بانکی را نام برد .
از دید موسسات مالی، می توان به ویژگیهایی چون این دو افزایش شهرت بانکها در ارائه نوآوری ، حفظ مشتریان ، علیرغم تغییرات مکانی، ایجاد فرصت برای جستجوی مشتریان جدید در بازار هدف ، گسترش محدوده جغرافیایی ، فعالیت و برقراری شرایط رقابت کامل ، اشاره کرد .
مزایای بانکداری الکترونیک را می توان از دو جنبه مشتریان و موسسات مالی مورد توجه قرار داد .از دید مشتریان، می توان به صرفه جویی در هزینه ها،صرفه جویی درزمان ودسترسی به کانالهای متعدد برای انجام عملیات مختلف بانکی را نام برد .
از دید موسسات مالی، می توان به ویژگیهایی چون این دو افزایش شهرت بانکها در ارائه نوآوری ، حفظ مشتریان ، علیرغم تغییرات مکانی، ایجاد فرصت برای جستجوی مشتریان جدید در بازار هدف ، گسترش محدوده جغرافیایی ، فعالیت و برقراری شرایط رقابت کامل ، اشاره کرد .