22-05-2022, 01:26 AM
کتاب اصول بازاریابی نوشته فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ بی شک یکی از مهمترین کتب پایه برای یادگیری بازاریابی است که تا به حال نگاشته شده است.
کتاب اصول بازاریابی کاتلر برای اولین بار در سال ۱۹۸۰ منتشر شد.
برخی معتقدند با توجه به گذشت زمان این کتاب دیگر کارایی لازم را ندارد. اما بسیاری نیز معتقدند کتاب اصول بازاریابی کاتلر همچنان کاملترین کتاب در حوزه مفاهیم پایه بازاریابی و مارکتینگ است.
کتاب بازاریابی کاتلر به زبانی ساده و سلیس بازاریابی را از دیدگاهی جامع توضیح می دهد. در این کتاب می خوانید که از نگاه کاتلر و آرمسترانگ، بازاریابی به معنای کسب منفعت از طریق ایجاد یک ارزش در اثر پاسخ به یک نیاز است. نیازی که مشتری دارد.
همچنین آمیخته های بازاریابی که به ۴P هم معروف است، در این کتاب گفته شده است. این چهار آمیخته عبارت است از Price، Place، Person و Promotion.
ممکن است شما زمان یا حوصله کافی برای خواندن یک کتاب با بیش از ۷۰۰ صفحه را نداشته باشید.