کارگاه ” اصول برگزاری نمایشگاه ها “
نمایشگاهها از مهمترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب می شوند، علیرغم وجود روشها و متدهای علمی بازاریابی، وعلیرغم وجود هزینه های بالای حضور در نمایشگاه، یکی از روشهایی که همچنان مد نظر شرکتهای بزرگ دنیاست حضور در نمایشگاه است.
یکی از بزرگترین مزایای نمایشگاهها حضور مشتریان بالقوه درهنگام بازدید از نمایشگاه است. هنگامی که یک بازدید کننده یک یا چند روز وقت خود را صرف بازدید از نمایشگاه می کند، قطعا یک مشتری جدی محسوب می گردد ، که با عزم وتصمیم ایجاد یک رابطه تجاری پا به محیط نمایشگاه گذارده است.
از دیگر مزایای حضور در نمایشگاهها ، علاوه بر بدست آوردن مشتریان جدید و حفظ بازار و مشتریان قبلی ، کسب آخرین اخبار و اطلاعات محصولات مشابه از قبیل ، کیفیت ، تنوع ، قیمت و … که توسط رقبا عرضه شده است ، میباشد. به عبارت دیگر بهترین محل تبادل دانش و اطلاعات و تکنولوژی محسوب می گردد.
حضور در نمایشگاه به مانند آغاز یک دوره سفرهای بازاریابی به کشورهایی که در نمایشگاه حضور دارند، است ، چرا که علاوه بر بازدید کنندگان محلی، دیگر کشورهایی که در نمایشگاه حضور دارند و نسبت به عرضه یک گروه کالایی و یا کالاهای جانبی که جهت تولید آن گروه کالایی کاربرد دارد اقدام نموده اند می توانند یکی از طرفهای تجاری شما محسوب گردند.
ثبت نام رایگان ويژه شركتهاي مستقر در شركهاي صنعتي استان هرمزگان
ثبت نام در : http://rahyaranlms.ir/iec
سرفصل های آموزشی :
[list]
[*]آشنایی با نمایشگاه و مفاهیم نمایشگاهی
[*]تعریف نمایشگاه ، اهمیت نمایشگاه ، انواع نمایشگاه
[*]نمایشگاه های بازرگانی ، تخصصی، مجازی و ….
[*]چگونگی نحوه مشارکت در نمایشگاه
[*]جدول برآورد هزینه و درآمد برگزاری نمایشگاه
[*]ساخت ، طراحی و چیدمان غرفه
[*]تقسیم بندی فضای نمایشگاه و فضای غرفه
[*]ویژگی و وظایف افراد متصدی در غرفه های نمایشگاهی
[*]بسته بندی کالا و شیوه حمل آن ها به نمایشگاه
[*]مراحل حضور در نمایشگاه
[*]اقدامات قبل ، حین و بعد از مشارکت در نمایشگاه
[*]تکنیک های جذب مشتریان بیشتر در نمایشگاه ها و غرفه های نمایشگاهی
[*]رفتارشناسی در مذاکره و اصول ارتباطات حرفه ای در نمایشگاه ها
[*]انواع مشتریان و شیوه های برخورد و جلب رضایت آن ها در نمایشگاه ها
[*]تکنیک های بازارسازی و بازارگرمی در نمایشگاه ها
[/list]
ثبت نام در : http://rahyaranlms.ir/iec/
تاریخ برگزاری : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
ساعت برگزاری : ۹:۰۰ الی ۱۷:۰۰
ارتباط با ما :
تلفن : ۰۲۱۶۶۱۷۶۱۹۶ ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۶۳ ۰۲۱۶۶۵۶۹۷۶۰
نشانی : خیابان جمالزاده شمالی ، بعد از بلوار کشاورز پلاک ۴۱۴ طبقه ۳ واحد ۵
شبکه های اجتماعی پردیس فناوری کیش :
سامانه آموزش مجازی رهیاران : www.rahyaranlms.ir
کانال تلگرام kishtech@
اینستاگرام kishtech.ir_ kishtech.ir
[font=tahoma]لینکدین www.linkedin.com[/font]
نمایشگاهها از مهمترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب می شوند، علیرغم وجود روشها و متدهای علمی بازاریابی، وعلیرغم وجود هزینه های بالای حضور در نمایشگاه، یکی از روشهایی که همچنان مد نظر شرکتهای بزرگ دنیاست حضور در نمایشگاه است.
یکی از بزرگترین مزایای نمایشگاهها حضور مشتریان بالقوه درهنگام بازدید از نمایشگاه است. هنگامی که یک بازدید کننده یک یا چند روز وقت خود را صرف بازدید از نمایشگاه می کند، قطعا یک مشتری جدی محسوب می گردد ، که با عزم وتصمیم ایجاد یک رابطه تجاری پا به محیط نمایشگاه گذارده است.
از دیگر مزایای حضور در نمایشگاهها ، علاوه بر بدست آوردن مشتریان جدید و حفظ بازار و مشتریان قبلی ، کسب آخرین اخبار و اطلاعات محصولات مشابه از قبیل ، کیفیت ، تنوع ، قیمت و … که توسط رقبا عرضه شده است ، میباشد. به عبارت دیگر بهترین محل تبادل دانش و اطلاعات و تکنولوژی محسوب می گردد.
حضور در نمایشگاه به مانند آغاز یک دوره سفرهای بازاریابی به کشورهایی که در نمایشگاه حضور دارند، است ، چرا که علاوه بر بازدید کنندگان محلی، دیگر کشورهایی که در نمایشگاه حضور دارند و نسبت به عرضه یک گروه کالایی و یا کالاهای جانبی که جهت تولید آن گروه کالایی کاربرد دارد اقدام نموده اند می توانند یکی از طرفهای تجاری شما محسوب گردند.
ثبت نام رایگان ويژه شركتهاي مستقر در شركهاي صنعتي استان هرمزگان
ثبت نام در : http://rahyaranlms.ir/iec
سرفصل های آموزشی :
[list]
[*]آشنایی با نمایشگاه و مفاهیم نمایشگاهی
[*]تعریف نمایشگاه ، اهمیت نمایشگاه ، انواع نمایشگاه
[*]نمایشگاه های بازرگانی ، تخصصی، مجازی و ….
[*]چگونگی نحوه مشارکت در نمایشگاه
[*]جدول برآورد هزینه و درآمد برگزاری نمایشگاه
[*]ساخت ، طراحی و چیدمان غرفه
[*]تقسیم بندی فضای نمایشگاه و فضای غرفه
[*]ویژگی و وظایف افراد متصدی در غرفه های نمایشگاهی
[*]بسته بندی کالا و شیوه حمل آن ها به نمایشگاه
[*]مراحل حضور در نمایشگاه
[*]اقدامات قبل ، حین و بعد از مشارکت در نمایشگاه
[*]تکنیک های جذب مشتریان بیشتر در نمایشگاه ها و غرفه های نمایشگاهی
[*]رفتارشناسی در مذاکره و اصول ارتباطات حرفه ای در نمایشگاه ها
[*]انواع مشتریان و شیوه های برخورد و جلب رضایت آن ها در نمایشگاه ها
[*]تکنیک های بازارسازی و بازارگرمی در نمایشگاه ها
[/list]
ثبت نام در : http://rahyaranlms.ir/iec/
تاریخ برگزاری : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
ساعت برگزاری : ۹:۰۰ الی ۱۷:۰۰
ارتباط با ما :
تلفن : ۰۲۱۶۶۱۷۶۱۹۶ ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۶۳ ۰۲۱۶۶۵۶۹۷۶۰
نشانی : خیابان جمالزاده شمالی ، بعد از بلوار کشاورز پلاک ۴۱۴ طبقه ۳ واحد ۵
شبکه های اجتماعی پردیس فناوری کیش :
سامانه آموزش مجازی رهیاران : www.rahyaranlms.ir
کانال تلگرام kishtech@
اینستاگرام kishtech.ir_ kishtech.ir
[font=tahoma]لینکدین www.linkedin.com[/font]