26-05-2021, 05:25 PM
از آنجایی که اکثر افراد بخش قابل توجهی از زمان خود را در محل کار سپری می کنند و در کنار آن اغلب تحت تاثیر دغدغه های زندگی شهری و استرس بالای آن هستند بنابراین لزوم خلق فضای کاری راحت و سرشار از آرامش همراه با زیبایی محیط پیرامون آن در فضای داخلی ادارات و سازمان ها به شدت احساس می شود که این امر به پرسنل و مدیران مجموعه های مختلف در بالا بردن راندمان کاری، روحیه و داشتن احساسی بهتر کمک شایانی می نماید.
طراحی داخلی اداری که بر پایه استاندارد و اصول انجام گرفته باشد به خوبی می تواند در موفقیت کسب و کار شما با القای حس مثبت بر کارکنان و مشتری تاثیر بهینه بگذارد چرا که کار کردن در محیط کاری که دکوراسیون داخلی آن به طرز صحیحی طراحی و پیاده سازی شده باشد به راحتی می تواند سبب رضایت کارمندان، افزایش کار مفید و بازدهی بهینه، احساس مالکیت و تعلق خاطر، کار تیمی در مجموعه و مشارکت و در نهایت رضایت شغلی گردد.
در طراحی دکوراسیون اداری همیشه طراح با چالش های متعددی دست و پنجه نرم می کند و همینطور از اهمیت بالایی نیز برخوردار است چرا که علاوه بر رسمی بودن محیط و حاکم بودن نظم و برنامه باید فضای جذابی برای مشتریان و مخاطبین آن باشد و به همین علت منافع سازمانی آیتمی است که در دیزاین داخلی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که این موضوع می تواند در جلب نظر و حتی اعتماد کارفرما بسیار تاثیرگذار باشد.
در معماری داخلی اداری باید به مختلفی توجه نمود که از آن دسته می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
– چیدمان و تفکیک صحیح فضا (جانمایی فضا و جداسازی هر قسمت بر اساس تعداد پرسنل و بخش های مختلف موردنیاز و نظرات مشتری انجام خواهد پذیرفت که به طور قطع در هر مجموعه متفاوت می باشد)
– انتخاب سبک معماری متناسب با محیط و نظرات کارفرما (با توجه به ابعاد فضا و با در نظر گرفتن نظر کارفرما انتخاب می گردد به طور مثال سبک مدرن و ساده یا سبک کلاسیک)
– انتخاب رنگ مناسب (بهتر است از رنگ سازمانی در رنگ بندی فضا استفاده شود)
– نورپردازی مناسب (شامل استفاده از حداکثر نور محیطی که در این مورد پارتیشن های شیشه ای تک جداره بسیار تاثیرگذار هستند و همینطور روشنایی مصنوعی می باشد)
– تهیه میز و مبلمان اداری مناسب (برای داشتن بهترین انتخاب در مبلمان اداری، توجه ویژه به ارگونومیک و از طرف دیگر کیفیت و زیبایی آنها باید مورد توجه قرار گیرد)
بنابراین اگر قصد اعمال تغییرات در دکوراسیون داخلی دفتر اداری خود دارید با در نظر گرفتن ویژگی های قید شده در بالا و همکاری با افراد متخصص در این زمینه که از علم و دانش کافی بهره مند می باشند اقدام به بازسازی فضای مربوطه خود نمایید و از اثرات مثبت آن با خیالی آسوده بهره مند شوید .
این مجموعه پیشرو در رمینه بهداشت و درمان بوده و در مسکو – کشور روسیه قرار دارد. در سال 2018 مدیران MSD به منظور راحتی و آسایش پرسنل و تاکید بر تغییر آیتم هایی در دیزاین داخلی دفتر جدید خود همچون تغییر روش کار معمول آنها با ایجاد یک دفتر مبتنی بر فعالیت و همینطور افزایش تعاملات اجتماعی از شرکت OFFCON دعوت به همکاری نمودند که همانطور که ملاحظه می فرمایید نتیجه کار رضایت بخش بوده است.
طراحی داخلی اداری که بر پایه استاندارد و اصول انجام گرفته باشد به خوبی می تواند در موفقیت کسب و کار شما با القای حس مثبت بر کارکنان و مشتری تاثیر بهینه بگذارد چرا که کار کردن در محیط کاری که دکوراسیون داخلی آن به طرز صحیحی طراحی و پیاده سازی شده باشد به راحتی می تواند سبب رضایت کارمندان، افزایش کار مفید و بازدهی بهینه، احساس مالکیت و تعلق خاطر، کار تیمی در مجموعه و مشارکت و در نهایت رضایت شغلی گردد.
در طراحی دکوراسیون اداری همیشه طراح با چالش های متعددی دست و پنجه نرم می کند و همینطور از اهمیت بالایی نیز برخوردار است چرا که علاوه بر رسمی بودن محیط و حاکم بودن نظم و برنامه باید فضای جذابی برای مشتریان و مخاطبین آن باشد و به همین علت منافع سازمانی آیتمی است که در دیزاین داخلی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که این موضوع می تواند در جلب نظر و حتی اعتماد کارفرما بسیار تاثیرگذار باشد.
در معماری داخلی اداری باید به مختلفی توجه نمود که از آن دسته می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
– چیدمان و تفکیک صحیح فضا (جانمایی فضا و جداسازی هر قسمت بر اساس تعداد پرسنل و بخش های مختلف موردنیاز و نظرات مشتری انجام خواهد پذیرفت که به طور قطع در هر مجموعه متفاوت می باشد)
– انتخاب سبک معماری متناسب با محیط و نظرات کارفرما (با توجه به ابعاد فضا و با در نظر گرفتن نظر کارفرما انتخاب می گردد به طور مثال سبک مدرن و ساده یا سبک کلاسیک)
– انتخاب رنگ مناسب (بهتر است از رنگ سازمانی در رنگ بندی فضا استفاده شود)
– نورپردازی مناسب (شامل استفاده از حداکثر نور محیطی که در این مورد پارتیشن های شیشه ای تک جداره بسیار تاثیرگذار هستند و همینطور روشنایی مصنوعی می باشد)
– تهیه میز و مبلمان اداری مناسب (برای داشتن بهترین انتخاب در مبلمان اداری، توجه ویژه به ارگونومیک و از طرف دیگر کیفیت و زیبایی آنها باید مورد توجه قرار گیرد)
بنابراین اگر قصد اعمال تغییرات در دکوراسیون داخلی دفتر اداری خود دارید با در نظر گرفتن ویژگی های قید شده در بالا و همکاری با افراد متخصص در این زمینه که از علم و دانش کافی بهره مند می باشند اقدام به بازسازی فضای مربوطه خود نمایید و از اثرات مثبت آن با خیالی آسوده بهره مند شوید .
این مجموعه پیشرو در رمینه بهداشت و درمان بوده و در مسکو – کشور روسیه قرار دارد. در سال 2018 مدیران MSD به منظور راحتی و آسایش پرسنل و تاکید بر تغییر آیتم هایی در دیزاین داخلی دفتر جدید خود همچون تغییر روش کار معمول آنها با ایجاد یک دفتر مبتنی بر فعالیت و همینطور افزایش تعاملات اجتماعی از شرکت OFFCON دعوت به همکاری نمودند که همانطور که ملاحظه می فرمایید نتیجه کار رضایت بخش بوده است.