07-02-2023, 10:06 PM
کسب و کارها برای بقای خود و سودآوری نیاز به جلب کنجکاوی و توجه مشتریان هستند تا بدین صورت همکاری خود را با آنان شکل دهند و به فروش بیشتر وسودآوری برسند. امروزه در دنیای تبلیغات مدیومهای متعددی برای رسیدن پیام برندها به مخاطبین وجود دارد و انتخاب مدیوم مناسب کاری بسیار سخت و نیازمند تفکر بسیار است.
در این بین هدایای تبلیغاتی یکی از راههای جذاب و اثربخش و دارای اثرگذاری زیاد در کمپینهای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی در فرمهای مختلف میتوانند به پیشروی مشتری شما در هر مرحله از قیف بازاریابی کمک کنند.
[font=iranyekan, sans-serif]هدایای سازمانی یکی از کانالهایی است که چندین سال است به صورت جدی مورد توجه کسب و کارها قرار گرفتهاست. فواید بالا در کنار صرفه اقتصادی آن، این نوع محصولات را به یک کانال تبلیغاتی جذاب برای تبلیغات محصول و ایجاد ارتباط با مشتریان قرار داده است. برای مثال تحقیقات نشان داده میزان فروش محصولات با عرضه هدایای تبلیغاتی ۵۳% افزایش خواهد داشت یا اینکه ۸۹ درصد مصرف کنندگان هدیه تبلیغاتی که در دوسال گذشته دریافت کرده اند را به خاطر دارند بنابراین در قیاس با سایر کانالها هدایای تبلیغاتی خلاقانه یکی از تاثیرگذارترین و ماندگارترین نوع تبلیغات هستند.[/font]
هدایای تبلیغاتی دامنه گستردهای از هدایای نوروزی و سایر هدایای مناسبتی ،مانند هدیه روز پزشک و یا هدیه روز خبرنگار، گرفته تا هدایای نمایشگاهی و مدیریتی دارند. از هدایای تبلیغاتی میتوان برای فعالیتهای افزایش آگاهی و همچنین اجرای پروژههای گورسلا مارکتینگ، معرفی محصول جدید، برنامههای خیریه، تقدیر از پرسنل، تقدیر از همکاری با شرکای سازمان استفاده نمود. هدایای تبلیغاتی خاص تاثیر بسیار مثبتی در ذهنیت مشتریان از برند دادرد و میتوانند یادآوری نام برند را با حسی خوب و مثبت درآمیزند و ازین رابطه برای گسترش روابط تجاری استفاده نمایند.
در این بین هدایای تبلیغاتی یکی از راههای جذاب و اثربخش و دارای اثرگذاری زیاد در کمپینهای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی در فرمهای مختلف میتوانند به پیشروی مشتری شما در هر مرحله از قیف بازاریابی کمک کنند.
[font=iranyekan, sans-serif]هدایای سازمانی یکی از کانالهایی است که چندین سال است به صورت جدی مورد توجه کسب و کارها قرار گرفتهاست. فواید بالا در کنار صرفه اقتصادی آن، این نوع محصولات را به یک کانال تبلیغاتی جذاب برای تبلیغات محصول و ایجاد ارتباط با مشتریان قرار داده است. برای مثال تحقیقات نشان داده میزان فروش محصولات با عرضه هدایای تبلیغاتی ۵۳% افزایش خواهد داشت یا اینکه ۸۹ درصد مصرف کنندگان هدیه تبلیغاتی که در دوسال گذشته دریافت کرده اند را به خاطر دارند بنابراین در قیاس با سایر کانالها هدایای تبلیغاتی خلاقانه یکی از تاثیرگذارترین و ماندگارترین نوع تبلیغات هستند.[/font]
هدایای تبلیغاتی دامنه گستردهای از هدایای نوروزی و سایر هدایای مناسبتی ،مانند هدیه روز پزشک و یا هدیه روز خبرنگار، گرفته تا هدایای نمایشگاهی و مدیریتی دارند. از هدایای تبلیغاتی میتوان برای فعالیتهای افزایش آگاهی و همچنین اجرای پروژههای گورسلا مارکتینگ، معرفی محصول جدید، برنامههای خیریه، تقدیر از پرسنل، تقدیر از همکاری با شرکای سازمان استفاده نمود. هدایای تبلیغاتی خاص تاثیر بسیار مثبتی در ذهنیت مشتریان از برند دادرد و میتوانند یادآوری نام برند را با حسی خوب و مثبت درآمیزند و ازین رابطه برای گسترش روابط تجاری استفاده نمایند.