جدید بودن و تازه بودن واژه هایی هستن که همراه با نوآوری در کنار هم قرار می گیریند و این نوآوری می تواند در بسیاری از موارد مختلف در زندگی افراد قرار داشته باشد. به عنوان مثال نوآوری در تابلو های تبلیغاتی و تابلو سازی در جهت ساخت انواع تابلو مغازه و دیگر مکان های تجاری که مورد بحث این مطلب از مجموعه نوین لایت است می تواند جهشی بزرگ در بازاریابی و فروش محصولات از نوع تبلیغات محیطی باشد.
تابلو مغازه نوعی از تبلیغات نمای خارجی مغازه ها را شامل می شود که این مورد می تواند در رسته تبلیغات داخلی یک مکان تجاری یا مغازه را نیز شامل باشد که نوآوری در آن نیز می تواند تاثیر مستقیمی روی متفاوت بودن آن مکان داشته باشد.
[font=BYekan]
با کمی اطلاعات می توان به تاثیر انواع تبلیغات در فروش محصولات یک مجموعه پی برد که تبلیغات محیطی نیز یکی از این تبلیغات می باشد. به عنوان مثال تبلیغات و نصب یک تابلو تبلیغاتی بر سر در یک مغازه می تواند فروشی بالغ بر 80 درصد نسبت به یک مغازه مشابه بدون تابلو را افزایش دهد که این امر طبق نظر سنجی فعالان فروش و بازار یابی کاملا اثیات شده می باشد.
در مقابل همین موضوع، ایده های نو و نصب یک تابلو مغازه جدید نسبت به تابلو قدیمی تر نیز می تواند باعث افزایش 50 درصدی فروش آن مجموعه به دلیل متفاوت بودن و کنجکاوی خریدار نسبت به محصول آن باشد.
از جدیدترین تابلو مغازه ها بعد از ورود تابلو چلنیوم می توان به بسیاری از حروف های بر جسته مدرن نظیر تابلو استیل و تابلو فلزی که به شکل های متفاوتی تولید و عرضه می گردند اشاره کرد.تابلو حروف استیل و حروف فلزی که چندین دهه از ورودشان به صنعت تابلو سازی می گذرد.
تابلو لاس وگاسی، تابلو چلنیوم پانچ، تابلو نئون پلاستیک، حروف کریستال و دیگر موارد مشابهی که اخیرا همراه با تلفیق و نوآوری توسط تابلو سازان و طراحان در یک کارگاه تابلو سازی ساخته می شوند، تابلو های جدیدی برای مغازه ها هستند که در جهت کسب کار و بازار یابی متفاوت از مهمترین گذینه ها به شمار می روند و باعث دید متفاوت و تازه میان مشتریان و دنبال کنندگان محصولات یک گروه تجاری می باشد.[/font]
منبع:تابلو سازی نوین لایت
تابلو مغازه نوعی از تبلیغات نمای خارجی مغازه ها را شامل می شود که این مورد می تواند در رسته تبلیغات داخلی یک مکان تجاری یا مغازه را نیز شامل باشد که نوآوری در آن نیز می تواند تاثیر مستقیمی روی متفاوت بودن آن مکان داشته باشد.
[font=BYekan]
با کمی اطلاعات می توان به تاثیر انواع تبلیغات در فروش محصولات یک مجموعه پی برد که تبلیغات محیطی نیز یکی از این تبلیغات می باشد. به عنوان مثال تبلیغات و نصب یک تابلو تبلیغاتی بر سر در یک مغازه می تواند فروشی بالغ بر 80 درصد نسبت به یک مغازه مشابه بدون تابلو را افزایش دهد که این امر طبق نظر سنجی فعالان فروش و بازار یابی کاملا اثیات شده می باشد.
در مقابل همین موضوع، ایده های نو و نصب یک تابلو مغازه جدید نسبت به تابلو قدیمی تر نیز می تواند باعث افزایش 50 درصدی فروش آن مجموعه به دلیل متفاوت بودن و کنجکاوی خریدار نسبت به محصول آن باشد.
از جدیدترین تابلو مغازه ها بعد از ورود تابلو چلنیوم می توان به بسیاری از حروف های بر جسته مدرن نظیر تابلو استیل و تابلو فلزی که به شکل های متفاوتی تولید و عرضه می گردند اشاره کرد.تابلو حروف استیل و حروف فلزی که چندین دهه از ورودشان به صنعت تابلو سازی می گذرد.
تابلو لاس وگاسی، تابلو چلنیوم پانچ، تابلو نئون پلاستیک، حروف کریستال و دیگر موارد مشابهی که اخیرا همراه با تلفیق و نوآوری توسط تابلو سازان و طراحان در یک کارگاه تابلو سازی ساخته می شوند، تابلو های جدیدی برای مغازه ها هستند که در جهت کسب کار و بازار یابی متفاوت از مهمترین گذینه ها به شمار می روند و باعث دید متفاوت و تازه میان مشتریان و دنبال کنندگان محصولات یک گروه تجاری می باشد.[/font]
منبع:تابلو سازی نوین لایت