02-01-2019, 01:07 PM
(آخرین ویرایش: 02-01-2019, 02:53 PM، توسط ali_mousavi78.)
چرا کارت ویزیت از دور خارج نمیشود؟
پردیس فناوری کیش-طرح مشاوره تخصصی صنعت-گروه خدمات عمومی:
کارت ویزیت بخشی جدانشدنی از یک کسبوکار است که جدای از اطلاعات روی آن، به ایجاد روابط در کسبوکارها کمک میکند.
سال گذشته سال خیلی خوبی در زمینه فروش کتابهای فیزیکی در جهان بوده است. بعد از چندین سال افول، فروشها جانی دوباره گرفتند و بیش از ۱۸ میلیون کتاب در سال ۲۰۱۷ فروخته شد. در حوزه موسیقی نیز وضع به همین منوال است؛ چرا که بر خلاف رشد فزاینده موسیقی دیجیتال، صفحات گرامافون ۱۴ درصد از کل فروش آلبومهای فیزیکی فروخته شده در سال ۲۰۱۷ را تشکیل میدادند.البته این آمار زیاد هم تعجب آور نیست؛ چرا که در برخی موارد، محصولات فیزیکی از محصولات دیجیتالی جلو میزنند؛ به این دلیل که میتوان با آنها یک رابطه عاطفی شکل داد.ن دسته از کسانی که صفحات گرامافون خریداری کردهاند؛ حتما از طریق کامپیوتر و موبایل نیز موسیقی گوش میدهند؛ اما قطعههایی که واقعا برایشان اهمیت دارد را به مجموعه موسیقی فیزیکیشان افزودهاند. همینطور، جای تعجب ندارد که خریداران کتاب فیزیکی را در حال مطالعه کتاب با استفاده از کتابخوانها ببینیم. اما وقتی صحبت از کتاب مورد علاقهی آنها میشود، ترجیح میدهند که یک کپی از آن را در قفسه نگهداری کنند.این ارتباط عاطفی دقیقا همان چیزی است که در دنیای کارتهای ویزیت وجود دارد. تلاشهای بیشماری صورت گرفته تا کارتهای ویزیت را با ابزارهای دیجیتال نظیر بارکدهای QR جایگزین کنند؛ با این حال روزانه ۲۷ میلیون کارت ویزیت چاپ میشود.
منشا کارتهای ویزیت به قرن پانزدهم در چین برمیگردد که با استفاده از آن به محلیها خبر بازدید شخص بزرگی را میدادند. در فرانسه قرن ۱۷، افراد طبقهی مرفهتر جامعه از کارتها برای معرفی خود در بازدید از مکانی استفاده میکردند. نوعی از آداب معاشرت بهخصوص نیز در مورد کارتها رشد کرد که استفاده از آنها را شامل میشد و اکثر خانههای بزرگ، یک سینی مخصوص کارت داشتند و بازدیدکنندگان .....
برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنین
پردیس فناوری کیش-طرح مشاوره تخصصی صنعت-گروه خدمات عمومی:
کارت ویزیت بخشی جدانشدنی از یک کسبوکار است که جدای از اطلاعات روی آن، به ایجاد روابط در کسبوکارها کمک میکند.
سال گذشته سال خیلی خوبی در زمینه فروش کتابهای فیزیکی در جهان بوده است. بعد از چندین سال افول، فروشها جانی دوباره گرفتند و بیش از ۱۸ میلیون کتاب در سال ۲۰۱۷ فروخته شد. در حوزه موسیقی نیز وضع به همین منوال است؛ چرا که بر خلاف رشد فزاینده موسیقی دیجیتال، صفحات گرامافون ۱۴ درصد از کل فروش آلبومهای فیزیکی فروخته شده در سال ۲۰۱۷ را تشکیل میدادند.البته این آمار زیاد هم تعجب آور نیست؛ چرا که در برخی موارد، محصولات فیزیکی از محصولات دیجیتالی جلو میزنند؛ به این دلیل که میتوان با آنها یک رابطه عاطفی شکل داد.ن دسته از کسانی که صفحات گرامافون خریداری کردهاند؛ حتما از طریق کامپیوتر و موبایل نیز موسیقی گوش میدهند؛ اما قطعههایی که واقعا برایشان اهمیت دارد را به مجموعه موسیقی فیزیکیشان افزودهاند. همینطور، جای تعجب ندارد که خریداران کتاب فیزیکی را در حال مطالعه کتاب با استفاده از کتابخوانها ببینیم. اما وقتی صحبت از کتاب مورد علاقهی آنها میشود، ترجیح میدهند که یک کپی از آن را در قفسه نگهداری کنند.این ارتباط عاطفی دقیقا همان چیزی است که در دنیای کارتهای ویزیت وجود دارد. تلاشهای بیشماری صورت گرفته تا کارتهای ویزیت را با ابزارهای دیجیتال نظیر بارکدهای QR جایگزین کنند؛ با این حال روزانه ۲۷ میلیون کارت ویزیت چاپ میشود.
منشا کارتهای ویزیت به قرن پانزدهم در چین برمیگردد که با استفاده از آن به محلیها خبر بازدید شخص بزرگی را میدادند. در فرانسه قرن ۱۷، افراد طبقهی مرفهتر جامعه از کارتها برای معرفی خود در بازدید از مکانی استفاده میکردند. نوعی از آداب معاشرت بهخصوص نیز در مورد کارتها رشد کرد که استفاده از آنها را شامل میشد و اکثر خانههای بزرگ، یک سینی مخصوص کارت داشتند و بازدیدکنندگان .....
برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنین