18-07-2017, 08:54 PM
تعیین اندازه غرفه بر اساس ذوق و سلیقه نیست و صرف بزرگی غرفه به اعتبار شرکت نمی افزاید و کوچک بودن نیز ممکن است نتواند اهداف شرکت را محقق نماید لذا برای تعیین اندازه مورد نیاز یک غرفه می بایست تعداد کالاهای نمایشی، اندازه و حجم و نحوه ارایه آنها، نیاز به فضای مذاکره و تشریفات و … را با بودجه متناسب اختصاص یافته از طرف شرکت در نظر گرفت و اندازه غرفه سازی نمایشگاهی را بطور نسبی محاسبه نمود.
برای انتخاب بهترین اندازه غرفه موارد ذیل مد نظر قرار گیرد:
• اهداف حضور در نمایشگاه، که تعیین کننده بودجه و محصولات قابل ارائه نیز می باشد.
• روش نمایش و تعداد و اندازه محصولات قابل ارائه در غرفه
• کسب اطلاعات کافی از تعداد بازدیدکننده و مشارکت کننده در نمایشگاه و جذب تعدادی از آنها (با توجه به سیاست های شرکت) و داشتن فضای مناسب برای ورود و یا مذاکره که در محاسبه فضای غرفه مهم است.
• کیفیت برگزاری نمایشگاه و سیاست های شرکت جهت ارتباط پذیرایی مناسب با اختصاص فضای VIP
• تعداد کارکنان غرفه و وسایل مورد نیاز آنان جهت انجام امور محوله.
• داشتن جلسات آموزشی و یا ارایه و معرفی کالا و خدمات توسط لوازم سمعی و بصری.
برای انتخاب بهترین اندازه غرفه موارد ذیل مد نظر قرار گیرد:
• اهداف حضور در نمایشگاه، که تعیین کننده بودجه و محصولات قابل ارائه نیز می باشد.
• روش نمایش و تعداد و اندازه محصولات قابل ارائه در غرفه
• کسب اطلاعات کافی از تعداد بازدیدکننده و مشارکت کننده در نمایشگاه و جذب تعدادی از آنها (با توجه به سیاست های شرکت) و داشتن فضای مناسب برای ورود و یا مذاکره که در محاسبه فضای غرفه مهم است.
• کیفیت برگزاری نمایشگاه و سیاست های شرکت جهت ارتباط پذیرایی مناسب با اختصاص فضای VIP
• تعداد کارکنان غرفه و وسایل مورد نیاز آنان جهت انجام امور محوله.
• داشتن جلسات آموزشی و یا ارایه و معرفی کالا و خدمات توسط لوازم سمعی و بصری.