03-04-2023, 08:07 PM
ما تغییرات مهمی را در ماهیت استفاده صنعت دخانیات از استدلال مسئولیت شخصی شناسایی کردیم، و دریافتیم که بسته به زمینه، برای دلالت بر دو مفهوم استفاده میشود: آزادی و سرزنش. ما مشاهده کردیم که چنین لفاظی صنعت تنباکو معمولاً از عبارت "آزادی انتخاب" به جای "مسئولیت شخصی" برای چارچوب بندی استدلال های خود استفاده می کند. ما متوجه شدیم که وقتی آزادی انتخاب در زمینه دعوای دخانیات استفاده میشود، صنعت به این معنی است که کسانی که سیگار را انتخاب میکنند، تنها مقصر آسیبهای خود هستند. وقتی از همین اصطلاح در پیامهای عمومیتر صنعت به مشتریان، عموم و قانونگذاران آن استفاده میشود، معنای آن را در مفهوم آزادی بیان میکند و ادعا میکند که سیگاریها حق انتخاب سیگار کشیدن را دارند، فارغ از مقررات یا مداخلات برای کاهش. مصرف. این استفاده نقش اعتیاد، بازاریابی فراگیر و کمپینهای اطلاعات نادرست صنعت را نادیده میگیرد و آنها را مبهم میسازد، که انتخاب آزاد را تضعیف میکند.
علاوه بر این، ما دریافتیم که این 2 ترفند بلاغی مستقل نیستند، بلکه در رابطه با یکدیگر استفاده میشوند. در جستجوی تجزیه و تحلیل محتوای مسئولیت شخصی یا استدلال انتخاب آزاد، شواهدی یافتیم که نشان میدهد به نظر میرسد استراتژی دادخواهی صنعت دخانیات بر پیام روابط عمومی گستردهتر آن تأثیر گذاشته است. ما دریافتیم که، به ویژه در اوج موج دوم پروندههای دخانیات، لفاظیهای سرزنشکننده که در دادگاه بسیار موفقیتآمیز بود، بهویژه بر پیام روابط عمومی بزرگتر صنعت بهعنوان راهی برای انتقال مسئولیت از شرکتهای دخانیات و مشتریانشان تأثیر میگذاشت.
استفاده اولیه از لفاظی مسئولیت شخصی برای تأکید بر آزادی و انتخاب
بر اساس بیانیه خط مشی و هدف خود، کنگره 2 هدف از تصویب FCLAA در سال 1965 داشت. اول، هدف آن اطمینان از این بود که عموم مردم به اندازه کافی از اثرات نامطلوب سیگار بر سلامتی مطلع شوند. دوم، این سازمان به دنبال تضمین این بود که تجارت و اقتصاد ملی تا حد اکثر مطابق با این سیاست محافظت می شود و با برچسب های هشدار دهنده غیریکنواخت، متنوع و گیج کننده و مقررات تبلیغاتی مانعی نمی شود. شرکت های سیگار بر این موضع تاکید کردند که اکنون که مصرف کنندگان از یک برچسب هشدار دهنده در مورد اثرات بالقوه خطرناک سیگار (که صنعت به طور متناقضی بر آن تکیه می کند و همزمان صحت هشدار را انکار می کند و آن را یک سوال باز می نامد) متوجه شده اند، اصل واقعی در خطر است. حمایت از آزادی مصرف کنندگان برای پیگیری لذت و حق آنها برای انتخاب محصولات مورد نظر بدون در نظر گرفتن هر گونه آسیب احتمالی. 26،49 این موضع به سیگاری ها اجازه می دهد تا در مورد علت و معلولیت به عنوان توجیهی برای ادامه سیگار کشیدن تردید داشته باشند، در حالی که شرکت های دخانیات را قادر می سازد تا تغییر کنند. هر گونه مسئولیت صنعتی در قبال عواقب سیگار کشیدن به مشتریان خود.
کمپانی عیان
توتون ، تنباکو ، تنباکو عمده
علاوه بر این، ما دریافتیم که این 2 ترفند بلاغی مستقل نیستند، بلکه در رابطه با یکدیگر استفاده میشوند. در جستجوی تجزیه و تحلیل محتوای مسئولیت شخصی یا استدلال انتخاب آزاد، شواهدی یافتیم که نشان میدهد به نظر میرسد استراتژی دادخواهی صنعت دخانیات بر پیام روابط عمومی گستردهتر آن تأثیر گذاشته است. ما دریافتیم که، به ویژه در اوج موج دوم پروندههای دخانیات، لفاظیهای سرزنشکننده که در دادگاه بسیار موفقیتآمیز بود، بهویژه بر پیام روابط عمومی بزرگتر صنعت بهعنوان راهی برای انتقال مسئولیت از شرکتهای دخانیات و مشتریانشان تأثیر میگذاشت.
استفاده اولیه از لفاظی مسئولیت شخصی برای تأکید بر آزادی و انتخاب
بر اساس بیانیه خط مشی و هدف خود، کنگره 2 هدف از تصویب FCLAA در سال 1965 داشت. اول، هدف آن اطمینان از این بود که عموم مردم به اندازه کافی از اثرات نامطلوب سیگار بر سلامتی مطلع شوند. دوم، این سازمان به دنبال تضمین این بود که تجارت و اقتصاد ملی تا حد اکثر مطابق با این سیاست محافظت می شود و با برچسب های هشدار دهنده غیریکنواخت، متنوع و گیج کننده و مقررات تبلیغاتی مانعی نمی شود. شرکت های سیگار بر این موضع تاکید کردند که اکنون که مصرف کنندگان از یک برچسب هشدار دهنده در مورد اثرات بالقوه خطرناک سیگار (که صنعت به طور متناقضی بر آن تکیه می کند و همزمان صحت هشدار را انکار می کند و آن را یک سوال باز می نامد) متوجه شده اند، اصل واقعی در خطر است. حمایت از آزادی مصرف کنندگان برای پیگیری لذت و حق آنها برای انتخاب محصولات مورد نظر بدون در نظر گرفتن هر گونه آسیب احتمالی. 26،49 این موضع به سیگاری ها اجازه می دهد تا در مورد علت و معلولیت به عنوان توجیهی برای ادامه سیگار کشیدن تردید داشته باشند، در حالی که شرکت های دخانیات را قادر می سازد تا تغییر کنند. هر گونه مسئولیت صنعتی در قبال عواقب سیگار کشیدن به مشتریان خود.
کمپانی عیان
توتون ، تنباکو ، تنباکو عمده