تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › فناوری اطلاعات و ارتباطات v
« قبلی 1 2 3 4 5 6 … 81 بعدی »

E-A-T الگوریتم گوگل برای سئو

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
E-A-T الگوریتم گوگل برای سئو
pantea_hk آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 37
موضوع‌ها: 26
تاریخ عضویت: Oct 2020
اعتبار: 0
#1
05-10-2020, 05:48 PM
امروزه E-A-T گوگل یکی از معیارهای بحث برانگیز Google است. در فوریه سال 2019 ، گوگل تأیید کرد که E-A-T بخش مهمی از الگوریتم های سئو گوگل است. این الگوریتم می‌تواند به بهتر شدن رتبه‌ی سایت و افزایش ترافیک آن کمک کند.
باید گفت که گوگل اعلام کرده که هیچ امتیازی برای E-A-T وجود ندارد. Google E-A-T فقط به عنوان راهنما عمل می‌کند.
بنابراین سازندگان محتوا می‌توانند درک بهتری از آنچه که Google در صفحات وب جستجو می‌کند، داشته باشند. گوگل اذعان دارد فاکتورهای E-A-T را در رتبه‌بندی سایت‌ها لحاظ نمی‌کند. اما این فاکتورها توسط Search Quality Raters مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
بنابراین لازم است بدانیم E-A-T چیست و چگونه می توان از آن برای گرفتن رتبه بالاتر از رقبا استفاده کرد؟ با اولین پلتفرم جامع دیجیتال مارکتینگ بومران همراه باشید.

فاکتورهای E-A-T گوگل
فاکتورهای زیر سه فاکتور اصلی الگوریتم Google E-A-T هستند:
[list]
[*]Expertise (تخصص) 
[*]Authoritativeness (اقتدار)  
[*]Trustworthiness (اعتمادپذیری)
[/list]
 نام E-A-T از حروف اول این سه فاکتور گرفته شده است.
درک مفهوم فاکتورهای E-A-T گوگل به ما کمک می‌کند بهتر به عملکرد آن‌ها پی ببریم.
Expertise یا تخصص
برای گوگل، محتوایی دارای کیفیت بالا است، که از نظر یک متخصص در زمینه موضوع، تهیه شده باشد. تخصص و تجربه در این فاکتور، حرف اول را می‌زند. نویسندگان سایت‌ها باید با آگاهی از اینکه مخاطبان آن‌ها چه کسانی هستند، مقالاتی قابل فهم و در عین حال تخصصی بنویسند. این امر به ویژه برای وب سایت‌های پزشکی، مالی، حقوقی و تغذیه بسیار مهم است.
فاکتور تخصص لزوماً به این معنا نیست که نویسنده باید در مورد موضوع، آموزش رسمی داشته باشد. این بدان معنی است که نویسنده تجربه یا دانش مستقیمی در مورد موضوع دارد.
در این خصوص اگر مدارکی که تایید کننده تخصص باشد، ارائه شود یا در معرض نمایش قرار داده شوند، می‌تواند مفید باشد.
Authoritativeness یا اقتدار
داشتن تخصص لازم است اما کافی نیست! در واقع نویسنده می‌تواند در مورد موضوع، دانش خوبی داشته باشد، اما فردی شناخته شده نباشد. از نظر گوگل نویسنده باید شخصیتی برجسته و سرشناس در مورد موضوع یا در حوزه آن، باشد. این افراد می‌توانند کسانی باشند که جوایز کسب کرده‌اند، محتوای آنها به طور گسترده به اشتراک گذاشته شده است و کسانی که نام یا نام تجاری آنها با موضوع مربوطه مترادف قلمداد شده است. در واقع این افراد نه تنها متخصص هستند بلکه بعنوان مرجعیت شناخته شده‌اند.
شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین بسترها برای شناخته شدن هر چه بیشتر و رسیدن به فاکتور اقتدار برای google E-A-T می‌باشد.
فراموش نکنید که از تمام قابلیت فضای مجازی برای کسب اقتدار استفاده کنید.
Trustworthiness یا اعتمادپذیری
سایت باید قابل اعتماد باشد. کیفیت کلی وب سایت را می‌توان مواردی از این دست نامید:
[list]
[*]امنیت سایت (داشتن مدرک SSL)
[*]امکان برقراری تماس مستقیم با صاحب وب سایت
[*]مشخص کردن محل فیزیکی برای مراجعه حضوری 
[*]داشتن خط مشی رازداری برای کاربران 
[*]مشخص بودن بیوگرافی حرفه‌ای نویسندگان وب سایت
[/list]
کیفیت رتبه بندی در موتور جستجو (Search Quality Raters)
کیفیت رتبه بندی در موتور جستجو با بررسی کیفیت کلی وب سایت، چگونگی اعتمادپذیری آن را بررسی می‌کند.
برای آنکه سایت این فاکتور Google E-A-T را شامل شود، باید محتوای سایت و اطلاعات شرکت صادقانه، دقیق و در دسترس باشند. قابلیت اطمینان با میزان سودمندی محتوا برای کاربران اندازه‌گیری می‌شود.
همه چیز در مورد یک سایت باید به گونه‌ای باشد که باعث شود کاربران احساس امنیت کنند. برای مشاهده لیست خدمات دیجیتال مارکتینگ بومران از وب سایت ما دیدن کنید.
ارسال‌ها
پاسخ
مونا سیار آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 57
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: Nov 2021
اعتبار: 0
#2
15-06-2022, 01:01 PM
در واقع، من زمان زیادی را صرف مطالعه تقریباً الگوریتم های گوگل نمی کنم. پس از تولید محتوای خوب و اختصاصی و به اشتراک گذاری آن در تعدادی مکان، لازم نیست تقریباً نگران بهینه سازی موتورهای جستجو و یادگیری در مورد الگوریتم ها باشید. محتوای خوب به خودی خود بهینه سازی موتور جستجو است. من قبلاً فقط سعی می کردم محتوای با کیفیت بالا را برای ادمین تولید کنم و هیچ چیز اضافه ای نداشته باشد. یکسان را انجام دهید
https://shanargroup.com/how-does-google-...ithm-work/
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  آموزش ایجاد Sitelinks برای سایت selectak 0 3,205 04-03-2025, 05:32 PM
آخرین ارسال: selectak
  cannibalization چیست؟ 5 روش برای جلوگیری از هم نوع خواری کلمات کلیدی A00028 0 1,262 27-02-2023, 12:10 PM
آخرین ارسال: A00028
  دو روش برای انتقال وردپرس از هاست به هاست محلی cyber dezh 0 1,063 25-02-2023, 05:18 PM
آخرین ارسال: cyber dezh
  چگونه NFT توکن غیر مثلی در بلاکچین کاردانو بسازیم با سلام برای ساخت NFT کاردانو یه س سپهریونسی 0 823 24-02-2023, 11:32 PM
آخرین ارسال: سپهریونسی
  آموزش گوگل آنالیتیکس 4 selectak 0 617 16-02-2023, 06:44 PM
آخرین ارسال: selectak
  الگوریتم RankBrain گوگل چیست؟ selectak 0 507 26-01-2023, 02:39 PM
آخرین ارسال: selectak
  خرید بک لینک برای سئو مفید است؟ selectak 0 535 19-01-2023, 04:04 PM
آخرین ارسال: selectak
  روش های افزایش ورودی گوگل selectak 1 661 14-01-2023, 10:12 PM
آخرین ارسال: atousaaga
  ورودی گوگل چیست؟ selectak 0 911 10-11-2022, 05:39 PM
آخرین ارسال: selectak
  راهنمای سریع کمپین Universal App در گوگل ادز مونا سیار 0 1,107 12-10-2022, 01:17 PM
آخرین ارسال: مونا سیار

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 23-05-2025، 10:21 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.