15-05-2021, 11:07 AM
سامانه ثبت الکترونیکی پذیرش درخواست صدور سند مالکیت www.sabtemelk.ir در راستای اجرای قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی ایجاد شده است که از این طریق مالکین این املاک می توانند درخواست های خود را مبنی بر دریافت سند رسمی برای ملک خود ثبت کنند و سپس دبیرخانه هیئت نظارت بر این قانون در خصوص این درخواست اقدامات لازم را به عمل خواهد آورد.
از آن جایی که لازم است مالکیت ملک محفوظ بماند، تنظیم سند رسمی، از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ به ویژه در مورد دعاوی که در دادگاه ها در خصوص املاک مطرح می شود، اسناد رسمی نقش بی بدیلی در اثبات ادعا ایفا می کنند. به همین دلیل سامانه ای جهت درخواست سند مالکیت ایجاد شده است که با مراجعه به آن بتوان درخواست صدور سند مالکیت نمود.
سامانه ثبت الکترونیکی پذیرش درخواست صدور سند مالکیت www.sabtemelk.ir در جهت اجرای قانون تعیین تکلیف وضعیت اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی بوجود آمده است و هدف از ایجاد این سامانه دسترسی آسان متقاضیان جهت ارائه درخواست صدور سند مالکیت و اطلاع رسانی های بعدی آن است. که متقاضیان می توانند با ارائه مدارک و مشخصات ملک خود برای دریافت سند رسمی اقدام کنند.
از این رو در این مقاله به در ابتدا به معرفی سامانه www.sabtemelk.ir پرداخته و سپس با ارائه یک راهنمای تصویری استفاده از این سامانه به مراحل ثبت درخواست صدور سند مالکیت خواهیم پرداخت و در آخر هم فهرست مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست الکترونیکی صدور سند مالکیت را در نشانی www.sabtemelk.ir ارائه خواهیم کرد.
معرفی سامانه ثبت الکترونیکی پذیرش درخواست صدور سند مالکیت www.sabtemelk.ir
در راستای اجرای قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی و همچنین به منظور راحتی کار متقاضیان صدور سند مالکیت، سامانه ثبت الکترونیک پذیرش درخواست صدور سند مالکیت ایجاد شد تا شهروندان بتوانند با مراجعه به www.sabtemelk.ir درخواست های خود را مبنی بر دریافت سند مالکیت ثبت کنند.
همچنین متقاضیان می توانند از طریق سامانه ثبت الکترونیکی پذیرش درخواست صدور سند مالکیت www.sabtemelk.ir، روند درخواست صدور سند خود را پیگیری و از اطلاعیه های بعدی در این خصوص مطلع شوند.
حتما بخوانید: سند ملکی و انواع آن
ورود به سایت www.sabtemelk.ir
پس از آشنایی با امکانات سایت سامانه ثبت الکترونیکی پذیرش درخواست صدور سند مالکیت www.sabtemelk.ir، لازم است برای بهره مندی از امکانات این سایت، وارد آن شویم. مراحل ورود به این سامانه را می توانید در زیر با راهنمای تصویری مشاهده کنید:
1 عبارت سامانه ثبت الکترونیکی پذیرش درخواست صدور سند مالکیت را در مرورگر خود جست و جو کنید و وارد گزینه اول شوید.
2پس از ورود به صفحه ای مشابه صفحه زیر می توانید خدمات مورد نظر خود را انتخاب نموده و از خدمات این سایت بهره ببرید.
پس از ورود به این سامانه می توانید هرکدام از خدمات مورد نظر، شامل درخواست پذیرش جدید، تکمیل درخواست و اطلاع رسانی پرونده را انتخاب نمایید. البته برای اینکه بتوانید برای ثبت درخواست صدور سند ملکی اقدام نمایید باید حایز شرایطی باشید که در ادامه این مقاله توضیح داده شده است.
بیشتر بخوانید: شناسه یکتا سند مالکیت
مراحل ثبت درخواست صدور سند مالکیت در سامانه www.sabtemelk.ir
برای درخواست صدور سند مالکیت پس از اینکه وارد سامانه ثبت الکترونیکی پذیرش درخواست صدور سند مالکیت www.sabtemelk.ir شدید و از داشتن شرایط این سامانه برای درخواست اطمینان حاصل کردید می توانید با طی مراحلی درخواست صدور سند مالکیت خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید. این مراحل از قرار زیر است:
1در مرحله اول بر روی درخواست پذیرش جدید کلیک کنید.
2پس از اطمینان از اینکه از شرایط درج شد برخوردار هستید بر گزینه " حایز شرایط درج شده می باشم" را تیک بزنید.
3پس از آن بخش تقاضا نامه را کامل کنید و تا زمانی که این بخش تکمیل نشده باشد، دیگر قسمت های سایت غیر فعال است
4مشخصات متقاضی را تکمیل کنید
5مشخصات ملک را تکمیل کنید
6سپس به بخش موضوع مورد درخواست بروید و اطلاعات مربوطه را تکمیل کنید.
7دکمه ثبت را فشار بدهید و در صورت موفقیت آمیز بودن مراحل ثبت، اطلاعات ورود به سامانه برای شما نمایان می شود
8به قسمت مدارک مراجعه نموده و فایل مدارک را بارگذاری کنید
9هزینه آن، معادل پانصد هزار ریال را پرداخت نمایید و یا می توانید گزینه پرداخت با فیش بانکی را انتخاب نموده و شماره فیش پرداختی را در آن قسمت وارد نمایید.
10سپس در قسمت چاپ اطلاعات صفحه ای مشابه صفحه زیر را پرینیت گرفته و پس از امضا و اثر انگشت، آن را با پست سفارشی به واحد ثبتی مورد نظر ارسال کنید.
11پس از ارسال آن در پست، شماره 20 رقمی مرسوله و تاریخ ارائه به اداره پست را وارد نموده و سپس "ثبت نهایی و دریافت شماره پرونده"را بفشارید.
12پس از دریافت شماره پرونده و رمز عبور که شماره ملی شما است، می توانید به قسمت اطلاع رسانی پرونده مراجعه نموده و روند درخواست خود را پیگیری نمایید.
پس از اتمام این مراحل منتظر باشید تا ظرف 20 روز کارشناسان اداره ثبت به محل ملک شما بیایند و پس از بررسی، صورت جلسه ای تهیه کنند و آن را به امضای مالک و چهار نفر از معتمدین آن محل برسانند. سپس نتیجه رای دبیرخانه هیئت قانون تعیین تکلیف اراضی فاقد سند رسمی در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار منتشر شود و در صورتی که اعتراضی بر آن وارد نباشد، دبیرخانه مذکور اقدام به صدور سند مالکیت برای شما می کند.
بیشتر بخوانید: سامانه ثبت معاملات املاک کشور
املاکی که می توان تقاضای ثبت آنها در سایت www.sabtemelk.ir کرد
طبق قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان های فاقد سند، در صورتی صاحبان املاکی فاقد سند رسمی هستند، می تواند تقاضای صدور سند مالیکت را در سایت www.sabtemelk.ir ثبت کنند که ملک آن ها از شرایط زیر برخوردار باشد:
1اراضی کشاورزی ، باغات و ساختمان هایی که دارای سابقه ثبت ، به نام اشخاص است و متقاضی همه یا قسمتی از آن را به صورت عادی خریداری نموده و موفق به اخذ سند مالکیت نشده است.
2املاکی که دارای سابقه ثبت است و متقاضی مالک رسمی مشاعی است و تصرفات وی در محل مجزا شده و به دلیل عدم دسترسی به سایر مالکین مشاعی یا فوت مالک رسمی و یا ورثه موفق به اخذ سند مالکیت شش دانگ نشده باشند.
3املاکی که عرصه آن وقف است و متقاضی عرصه را با حق احداث اعیانی اجاره نموده و موفق به اخذ سند مالکیت اعیانی نشده است.
طبق قانون مالیات های مستقیم، [b]واحد های خالی یا املاکی [/b]که کسی در آن ها سکونت ندارد مشمول مالیات می شوند. از همین رو تمام سرپرستان خانوار مکلف اند املاک تحت تملک خود را در سامانه ثبت املاک و اسکان به ثبت برسانند. پیشنهاد می شود برای اطلاع از شرایط و چگونگی ثبت ملک خود در این سامانه، مقاله زیر را مطالعه کنید.
بیشتر بخوانید: ثبت ملک در سامانه املاک و اسکان amlak.mrud.ir
مدارک مورد نیاز جهت ارسال به واحد ثبتی سامانه www.sabtemelk.ir
برای درخواست صدور سند مالکیت به یک سری مدارک نیاز است . مدارک مورد نیاز جهت ارسال به واحد ثبت املاک از قرار زیر است:
1کپی برابر اصل صفحه اول شناسنامه و تصویر کارت ملی متقاضی حقیقی (یا نماینده اشخاص حقوقی)
2کپی برابر اصل مدرک دال بر نمایندگی وی (در صورت وجود نماینده)
3کپی برابر اصل اساسنامه (برای اشخاص حقوقی)
4کپی برابر اصل مبایعه نامه (در صورتی که نوع مالکیت خریداری ، عادی باشد)
5کپی برابر اصل سند مالکیت مشاعی (در صورتی که نوع مالکیت خریداری ، مشاعی باشد) عبارتند از:
• کپی برابر اصل صفحه دوم و سوم سند مالکیت (اطلاعات ملک و مالک)
• کپی برابر اصل صفحه چهارم سند مالکیت (حدود ملک) • کپی برابر اصل آخرین صفحه نقل و انتقالات (در صورت انتقال)
• کپی برابر اصل صفحه دوم و سوم سند مالکیت (اطلاعات ملک و مالک)
• کپی برابر اصل صفحه چهارم سند مالکیت (حدود ملک)
• کپی برابر اصل آخرین صفحه نقل و انتقالات (در صورت انتقال)
6نسخه چاپی تقاضا نامه (که فاقد هر گونه خطا باشد)
7اصل فیش بانکی پرداخت هزینه تقاضا نامه به مبلغ 500000 ریال به شماره حساب 2171328017009 بانک ملی ایران به نام صاحب حساب سازمان ثبت اسناد و املاک کشور(در صورتی که از طریق درگاه اینترنتی این مبلغ را گرداخت نموده اید نیازی به ارائه این فیش بانکی نیست)
8فرم تکمیل شده گواهی تعیین مختصات ملک.
دبیرخانه هیئت قانون تعیین تکلیف سامانه www.sabtemelk.ir
پس از اینکه مالکان املاک فاقد سند به سایت www.sabtemelk.ir مراجعه نموده درخواست خود را مبنی بر دریافت سند ، و مدارک خود را به واحد ثبتی ارسال نمودند، دبیرخانه هیئت قانون تعیین تکلیف اراضی فاقد سند رسمی وظیفه رسیدگی به در خواست های صدور سند رسمی را بر عهده دارد.
دبیرخانه هیئت قانون تعیین تکلیف www.sabtemelk.ir پرونده ها را در اختیار کارشناسان منتخب قرار داده و با اعزام این کارشناسان به محل ملک ظرف حد اکثر 20 روز، صورت جلسه ای را از وضعیت ملک به امضای چهار نفر از معتمدین محلی و متقاضی سند رسانده و در صورت تایید این گزارش، رای خود را در روزنامه های کثیرالانتشار آگهی می کند و در صورتی که اعتراضی در این زمینه وجود نداشت، اقدام به صدور سند می کند.
در ادامه بخوانید: ثبت نام کد یکتا املاک
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه ثبت نام درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk.ir در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه ثبت نام درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk.ir پاسخ دهند.
سوالات متداول
1- برای چه زمین هایی می توان در سامانه ثبت نام درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk.ir تقاضای ثبت و صدور سند نمود ؟
در قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان های فاقد سند املاکی که متقاضی می تواند تقاضای صدور سند برای آنها نمود به تفکیک ذکر گردیده است که در مقاله توضیح داده شده است.
2- نحوه درخواست ثبت املاکی که به ثبت نرسیده اند در سامانه ثبت نام درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk.ir چگونه است ؟
به این منظور سامانه ای ایجاد شده است که با مراجعه به آن سامانه و تکمیل مدارک و مراحل ثبت نام می توان املاک را به ثبت رسانید که شرح آن در ضمن مقاله آورده شده است.
3- مدارک مورد نیاز برای تقاضای ثبت املاکی که به ثبت نرسیده اند در سامانه ثبت نام درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk.ir کدامند ؟
کلیه مدارک اثبات کننده مشخصات شخص متقاضی به علاوه مشخصات ملک مورد تقاضا باید ارائه شده که جزئیات آن در مقاله آمده است.
منبع : سایت درخواست صدور سند مالکیت
از آن جایی که لازم است مالکیت ملک محفوظ بماند، تنظیم سند رسمی، از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ به ویژه در مورد دعاوی که در دادگاه ها در خصوص املاک مطرح می شود، اسناد رسمی نقش بی بدیلی در اثبات ادعا ایفا می کنند. به همین دلیل سامانه ای جهت درخواست سند مالکیت ایجاد شده است که با مراجعه به آن بتوان درخواست صدور سند مالکیت نمود.
سامانه ثبت الکترونیکی پذیرش درخواست صدور سند مالکیت www.sabtemelk.ir در جهت اجرای قانون تعیین تکلیف وضعیت اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی بوجود آمده است و هدف از ایجاد این سامانه دسترسی آسان متقاضیان جهت ارائه درخواست صدور سند مالکیت و اطلاع رسانی های بعدی آن است. که متقاضیان می توانند با ارائه مدارک و مشخصات ملک خود برای دریافت سند رسمی اقدام کنند.
از این رو در این مقاله به در ابتدا به معرفی سامانه www.sabtemelk.ir پرداخته و سپس با ارائه یک راهنمای تصویری استفاده از این سامانه به مراحل ثبت درخواست صدور سند مالکیت خواهیم پرداخت و در آخر هم فهرست مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست الکترونیکی صدور سند مالکیت را در نشانی www.sabtemelk.ir ارائه خواهیم کرد.
معرفی سامانه ثبت الکترونیکی پذیرش درخواست صدور سند مالکیت www.sabtemelk.ir
در راستای اجرای قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی و همچنین به منظور راحتی کار متقاضیان صدور سند مالکیت، سامانه ثبت الکترونیک پذیرش درخواست صدور سند مالکیت ایجاد شد تا شهروندان بتوانند با مراجعه به www.sabtemelk.ir درخواست های خود را مبنی بر دریافت سند مالکیت ثبت کنند.
همچنین متقاضیان می توانند از طریق سامانه ثبت الکترونیکی پذیرش درخواست صدور سند مالکیت www.sabtemelk.ir، روند درخواست صدور سند خود را پیگیری و از اطلاعیه های بعدی در این خصوص مطلع شوند.
حتما بخوانید: سند ملکی و انواع آن
ورود به سایت www.sabtemelk.ir
پس از آشنایی با امکانات سایت سامانه ثبت الکترونیکی پذیرش درخواست صدور سند مالکیت www.sabtemelk.ir، لازم است برای بهره مندی از امکانات این سایت، وارد آن شویم. مراحل ورود به این سامانه را می توانید در زیر با راهنمای تصویری مشاهده کنید:
1 عبارت سامانه ثبت الکترونیکی پذیرش درخواست صدور سند مالکیت را در مرورگر خود جست و جو کنید و وارد گزینه اول شوید.
2پس از ورود به صفحه ای مشابه صفحه زیر می توانید خدمات مورد نظر خود را انتخاب نموده و از خدمات این سایت بهره ببرید.
پس از ورود به این سامانه می توانید هرکدام از خدمات مورد نظر، شامل درخواست پذیرش جدید، تکمیل درخواست و اطلاع رسانی پرونده را انتخاب نمایید. البته برای اینکه بتوانید برای ثبت درخواست صدور سند ملکی اقدام نمایید باید حایز شرایطی باشید که در ادامه این مقاله توضیح داده شده است.
بیشتر بخوانید: شناسه یکتا سند مالکیت
مراحل ثبت درخواست صدور سند مالکیت در سامانه www.sabtemelk.ir
برای درخواست صدور سند مالکیت پس از اینکه وارد سامانه ثبت الکترونیکی پذیرش درخواست صدور سند مالکیت www.sabtemelk.ir شدید و از داشتن شرایط این سامانه برای درخواست اطمینان حاصل کردید می توانید با طی مراحلی درخواست صدور سند مالکیت خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید. این مراحل از قرار زیر است:
1در مرحله اول بر روی درخواست پذیرش جدید کلیک کنید.
2پس از اطمینان از اینکه از شرایط درج شد برخوردار هستید بر گزینه " حایز شرایط درج شده می باشم" را تیک بزنید.
3پس از آن بخش تقاضا نامه را کامل کنید و تا زمانی که این بخش تکمیل نشده باشد، دیگر قسمت های سایت غیر فعال است
4مشخصات متقاضی را تکمیل کنید
5مشخصات ملک را تکمیل کنید
6سپس به بخش موضوع مورد درخواست بروید و اطلاعات مربوطه را تکمیل کنید.
7دکمه ثبت را فشار بدهید و در صورت موفقیت آمیز بودن مراحل ثبت، اطلاعات ورود به سامانه برای شما نمایان می شود
8به قسمت مدارک مراجعه نموده و فایل مدارک را بارگذاری کنید
9هزینه آن، معادل پانصد هزار ریال را پرداخت نمایید و یا می توانید گزینه پرداخت با فیش بانکی را انتخاب نموده و شماره فیش پرداختی را در آن قسمت وارد نمایید.
10سپس در قسمت چاپ اطلاعات صفحه ای مشابه صفحه زیر را پرینیت گرفته و پس از امضا و اثر انگشت، آن را با پست سفارشی به واحد ثبتی مورد نظر ارسال کنید.
11پس از ارسال آن در پست، شماره 20 رقمی مرسوله و تاریخ ارائه به اداره پست را وارد نموده و سپس "ثبت نهایی و دریافت شماره پرونده"را بفشارید.
12پس از دریافت شماره پرونده و رمز عبور که شماره ملی شما است، می توانید به قسمت اطلاع رسانی پرونده مراجعه نموده و روند درخواست خود را پیگیری نمایید.
پس از اتمام این مراحل منتظر باشید تا ظرف 20 روز کارشناسان اداره ثبت به محل ملک شما بیایند و پس از بررسی، صورت جلسه ای تهیه کنند و آن را به امضای مالک و چهار نفر از معتمدین آن محل برسانند. سپس نتیجه رای دبیرخانه هیئت قانون تعیین تکلیف اراضی فاقد سند رسمی در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار منتشر شود و در صورتی که اعتراضی بر آن وارد نباشد، دبیرخانه مذکور اقدام به صدور سند مالکیت برای شما می کند.
بیشتر بخوانید: سامانه ثبت معاملات املاک کشور
املاکی که می توان تقاضای ثبت آنها در سایت www.sabtemelk.ir کرد
طبق قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان های فاقد سند، در صورتی صاحبان املاکی فاقد سند رسمی هستند، می تواند تقاضای صدور سند مالیکت را در سایت www.sabtemelk.ir ثبت کنند که ملک آن ها از شرایط زیر برخوردار باشد:
1اراضی کشاورزی ، باغات و ساختمان هایی که دارای سابقه ثبت ، به نام اشخاص است و متقاضی همه یا قسمتی از آن را به صورت عادی خریداری نموده و موفق به اخذ سند مالکیت نشده است.
2املاکی که دارای سابقه ثبت است و متقاضی مالک رسمی مشاعی است و تصرفات وی در محل مجزا شده و به دلیل عدم دسترسی به سایر مالکین مشاعی یا فوت مالک رسمی و یا ورثه موفق به اخذ سند مالکیت شش دانگ نشده باشند.
3املاکی که عرصه آن وقف است و متقاضی عرصه را با حق احداث اعیانی اجاره نموده و موفق به اخذ سند مالکیت اعیانی نشده است.
طبق قانون مالیات های مستقیم، [b]واحد های خالی یا املاکی [/b]که کسی در آن ها سکونت ندارد مشمول مالیات می شوند. از همین رو تمام سرپرستان خانوار مکلف اند املاک تحت تملک خود را در سامانه ثبت املاک و اسکان به ثبت برسانند. پیشنهاد می شود برای اطلاع از شرایط و چگونگی ثبت ملک خود در این سامانه، مقاله زیر را مطالعه کنید.
بیشتر بخوانید: ثبت ملک در سامانه املاک و اسکان amlak.mrud.ir
مدارک مورد نیاز جهت ارسال به واحد ثبتی سامانه www.sabtemelk.ir
برای درخواست صدور سند مالکیت به یک سری مدارک نیاز است . مدارک مورد نیاز جهت ارسال به واحد ثبت املاک از قرار زیر است:
1کپی برابر اصل صفحه اول شناسنامه و تصویر کارت ملی متقاضی حقیقی (یا نماینده اشخاص حقوقی)
2کپی برابر اصل مدرک دال بر نمایندگی وی (در صورت وجود نماینده)
3کپی برابر اصل اساسنامه (برای اشخاص حقوقی)
4کپی برابر اصل مبایعه نامه (در صورتی که نوع مالکیت خریداری ، عادی باشد)
5کپی برابر اصل سند مالکیت مشاعی (در صورتی که نوع مالکیت خریداری ، مشاعی باشد) عبارتند از:
• کپی برابر اصل صفحه دوم و سوم سند مالکیت (اطلاعات ملک و مالک)
• کپی برابر اصل صفحه چهارم سند مالکیت (حدود ملک) • کپی برابر اصل آخرین صفحه نقل و انتقالات (در صورت انتقال)
• کپی برابر اصل صفحه دوم و سوم سند مالکیت (اطلاعات ملک و مالک)
• کپی برابر اصل صفحه چهارم سند مالکیت (حدود ملک)
• کپی برابر اصل آخرین صفحه نقل و انتقالات (در صورت انتقال)
6نسخه چاپی تقاضا نامه (که فاقد هر گونه خطا باشد)
7اصل فیش بانکی پرداخت هزینه تقاضا نامه به مبلغ 500000 ریال به شماره حساب 2171328017009 بانک ملی ایران به نام صاحب حساب سازمان ثبت اسناد و املاک کشور(در صورتی که از طریق درگاه اینترنتی این مبلغ را گرداخت نموده اید نیازی به ارائه این فیش بانکی نیست)
8فرم تکمیل شده گواهی تعیین مختصات ملک.
دبیرخانه هیئت قانون تعیین تکلیف سامانه www.sabtemelk.ir
پس از اینکه مالکان املاک فاقد سند به سایت www.sabtemelk.ir مراجعه نموده درخواست خود را مبنی بر دریافت سند ، و مدارک خود را به واحد ثبتی ارسال نمودند، دبیرخانه هیئت قانون تعیین تکلیف اراضی فاقد سند رسمی وظیفه رسیدگی به در خواست های صدور سند رسمی را بر عهده دارد.
دبیرخانه هیئت قانون تعیین تکلیف www.sabtemelk.ir پرونده ها را در اختیار کارشناسان منتخب قرار داده و با اعزام این کارشناسان به محل ملک ظرف حد اکثر 20 روز، صورت جلسه ای را از وضعیت ملک به امضای چهار نفر از معتمدین محلی و متقاضی سند رسانده و در صورت تایید این گزارش، رای خود را در روزنامه های کثیرالانتشار آگهی می کند و در صورتی که اعتراضی در این زمینه وجود نداشت، اقدام به صدور سند می کند.
در ادامه بخوانید: ثبت نام کد یکتا املاک
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه ثبت نام درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk.ir در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه ثبت نام درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk.ir پاسخ دهند.
سوالات متداول
1- برای چه زمین هایی می توان در سامانه ثبت نام درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk.ir تقاضای ثبت و صدور سند نمود ؟
در قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان های فاقد سند املاکی که متقاضی می تواند تقاضای صدور سند برای آنها نمود به تفکیک ذکر گردیده است که در مقاله توضیح داده شده است.
2- نحوه درخواست ثبت املاکی که به ثبت نرسیده اند در سامانه ثبت نام درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk.ir چگونه است ؟
به این منظور سامانه ای ایجاد شده است که با مراجعه به آن سامانه و تکمیل مدارک و مراحل ثبت نام می توان املاک را به ثبت رسانید که شرح آن در ضمن مقاله آورده شده است.
3- مدارک مورد نیاز برای تقاضای ثبت املاکی که به ثبت نرسیده اند در سامانه ثبت نام درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk.ir کدامند ؟
کلیه مدارک اثبات کننده مشخصات شخص متقاضی به علاوه مشخصات ملک مورد تقاضا باید ارائه شده که جزئیات آن در مقاله آمده است.
منبع : سایت درخواست صدور سند مالکیت