31-12-2020, 01:14 PM
کار با شبکه های اجتماعی
شبکههای اجتماعی بخش جداییناپذیر زندگیهای امروز شده است. همین امر منجر شده تا تبلیغات آنلاین با کمک شبکههای اجتماعی تبدیل به یک ضرورت شود. البته میتوان با کمک این شیوه از مزایای زیر هم برخوردار شد:
در صورت انتخاب استراتژی مناسب هزینه بسیار پایینتری دارند نسبت به سایر روشهای تبلیغ آنلاین
با توجه به تعداد بسیار بالای کاربران شبکههای اجتماعی، با کمک تبلیغات در این شبکهها با تعداد بسیار بالایی از مشتریان احتمالی دسترسی خواهیم داشت.
امکان هدفگیری مخاطبین بر اساس سبک زندگی و یا بخش بندی های متنوع دیگر
دیده شدن با سرعت بالا بین تعداد زیادی از کاربران
امکان داشتم تعامل پویا با مشتریان از طریق شبکههای اجتماعی
بازاریابی ایمیلی
با کمک روشهای مختلفی میتوان آدرس ایمیل مشتریان خود را جمع آوری کنید. در ادامه میتوانید انواعی از محتواهای آموزشی و تبلیغاتی را به مشتریان خود ارسال کنید. علاوه بر این میتوان به کمک بازاریابی ایمیلی در جهت آگاهی از برند و معرفی محصولات جدید استفاده کرد. اما به طور کلی کسب و کارها با اهداف زیر از بازاریابی ایمیلی استفاده میکنند.
ایجاد ارتباط با مشتریان فعلی و قدیمی یک کسب و کار به منظور ایجاد وفاداری و تداوم خرید توسط آنها
ایجاد ارتباط با کاربران جدید
ارائه محتوای مفید برای انجام بازاریابی محتوایی
تولید محتوا:
محتوا پادشاه است. این یکی از معروفترین نقلقولها از بیل گیتس است که در رابطه با اهمیت تولید محتوا گفته شده است. البته محتوایی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و نه هر نوع محتوایی.
یک از بهترین استراتژیهای بازاریابی و تبلیغات که میتوان از آن برای معرفی و جذب مخاطب جدید استفاده کرد. بازاریابی تولید محتوا است. با کمک تولید محتوایی که برای کاربران دارای ارزش باشد میتوان کاربرانی وفادار جذب کرد حتی با معرفی ما به سایر کاربران به رشد این کسب و کار نیز کمک میکند.
انتشار ویدئو های رایگان:
یکی از فرمت های محبوب تولید محتوا ویدئو است. میتوان پیچیدهترین موضوعات را با کمک ویدئو بهراحتی برای مخاطب تشریح کرد. در نتیجه مخاطب به جای نیاز به مطالعه مقالهای طولانی با کمک همین فایل ویدئویی میتواند بهسرعت اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورد. استفاده از ویدئو برای بازاریابی و تبلیغات آنلاین مزایای زیر را برای کسب و کار ما خواهد داشت.
مخاطب را درگیر کرده و تعامل با او را افزایش میدهد.
طرز استفاده آسانی داشته و مخاطب بدون پیچیدگی میتواند از آن بهره ببرد.
میتواند جامع و کامل باشد. در کمترین زمان بیشترین اطلاعات را به مشتری منتقل کرد.
میتوان احساست مخاطب را با کمک این شیوه درگیر کرد.
و …
استفاده از وبینارها:
وبینارها از جمله جدیدترین محصولات پر مصرف آنلاین هستند. از این شیوه برای انجام تبلیغات و همچنین آموزش و … استفاده میشود. اما مزایایی وبینار چیست؟
میتوان بدون توجه به مکان خاصی اقدام به اجرای یک وبینار کرد و یا به عنوان شرکت کننده در آن حضور داشت.
میتواند همیشه در دسترس باشد. به عنوان مخاطب میتوان هر لحظه و هر مکان به پان دسترسی داشت.
نسبت به برگزاری سمینار و … بسیار هزینههای کمتری دارد.
صرفه جویی در زمان هم برای شرکت کننده و هم برای برگزار کنند
سهولت در استفاده
میتوان با کمک برگزاری وبینار مخاطبین بسیاری را جذب کرد. به عنوان عضوی فعال در میان سایر همکاران شناخته شویم. همچنین با کمک برگزاری وبینار، برای ایجاد آگاهی برند و همچنین معرفی محصولات جدید هم استفاده کرد.
شبکههای اجتماعی بخش جداییناپذیر زندگیهای امروز شده است. همین امر منجر شده تا تبلیغات آنلاین با کمک شبکههای اجتماعی تبدیل به یک ضرورت شود. البته میتوان با کمک این شیوه از مزایای زیر هم برخوردار شد:
در صورت انتخاب استراتژی مناسب هزینه بسیار پایینتری دارند نسبت به سایر روشهای تبلیغ آنلاین
با توجه به تعداد بسیار بالای کاربران شبکههای اجتماعی، با کمک تبلیغات در این شبکهها با تعداد بسیار بالایی از مشتریان احتمالی دسترسی خواهیم داشت.
امکان هدفگیری مخاطبین بر اساس سبک زندگی و یا بخش بندی های متنوع دیگر
دیده شدن با سرعت بالا بین تعداد زیادی از کاربران
امکان داشتم تعامل پویا با مشتریان از طریق شبکههای اجتماعی
بازاریابی ایمیلی
با کمک روشهای مختلفی میتوان آدرس ایمیل مشتریان خود را جمع آوری کنید. در ادامه میتوانید انواعی از محتواهای آموزشی و تبلیغاتی را به مشتریان خود ارسال کنید. علاوه بر این میتوان به کمک بازاریابی ایمیلی در جهت آگاهی از برند و معرفی محصولات جدید استفاده کرد. اما به طور کلی کسب و کارها با اهداف زیر از بازاریابی ایمیلی استفاده میکنند.
ایجاد ارتباط با مشتریان فعلی و قدیمی یک کسب و کار به منظور ایجاد وفاداری و تداوم خرید توسط آنها
ایجاد ارتباط با کاربران جدید
ارائه محتوای مفید برای انجام بازاریابی محتوایی
تولید محتوا:
محتوا پادشاه است. این یکی از معروفترین نقلقولها از بیل گیتس است که در رابطه با اهمیت تولید محتوا گفته شده است. البته محتوایی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و نه هر نوع محتوایی.
یک از بهترین استراتژیهای بازاریابی و تبلیغات که میتوان از آن برای معرفی و جذب مخاطب جدید استفاده کرد. بازاریابی تولید محتوا است. با کمک تولید محتوایی که برای کاربران دارای ارزش باشد میتوان کاربرانی وفادار جذب کرد حتی با معرفی ما به سایر کاربران به رشد این کسب و کار نیز کمک میکند.
انتشار ویدئو های رایگان:
یکی از فرمت های محبوب تولید محتوا ویدئو است. میتوان پیچیدهترین موضوعات را با کمک ویدئو بهراحتی برای مخاطب تشریح کرد. در نتیجه مخاطب به جای نیاز به مطالعه مقالهای طولانی با کمک همین فایل ویدئویی میتواند بهسرعت اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورد. استفاده از ویدئو برای بازاریابی و تبلیغات آنلاین مزایای زیر را برای کسب و کار ما خواهد داشت.
مخاطب را درگیر کرده و تعامل با او را افزایش میدهد.
طرز استفاده آسانی داشته و مخاطب بدون پیچیدگی میتواند از آن بهره ببرد.
میتواند جامع و کامل باشد. در کمترین زمان بیشترین اطلاعات را به مشتری منتقل کرد.
میتوان احساست مخاطب را با کمک این شیوه درگیر کرد.
و …
استفاده از وبینارها:
وبینارها از جمله جدیدترین محصولات پر مصرف آنلاین هستند. از این شیوه برای انجام تبلیغات و همچنین آموزش و … استفاده میشود. اما مزایایی وبینار چیست؟
میتوان بدون توجه به مکان خاصی اقدام به اجرای یک وبینار کرد و یا به عنوان شرکت کننده در آن حضور داشت.
میتواند همیشه در دسترس باشد. به عنوان مخاطب میتوان هر لحظه و هر مکان به پان دسترسی داشت.
نسبت به برگزاری سمینار و … بسیار هزینههای کمتری دارد.
صرفه جویی در زمان هم برای شرکت کننده و هم برای برگزار کنند
سهولت در استفاده
میتوان با کمک برگزاری وبینار مخاطبین بسیاری را جذب کرد. به عنوان عضوی فعال در میان سایر همکاران شناخته شویم. همچنین با کمک برگزاری وبینار، برای ایجاد آگاهی برند و همچنین معرفی محصولات جدید هم استفاده کرد.