29-07-2019, 06:36 PM
10 اشتباه تبدیل در وب سایت و راه حل رفع آنها
طراحی رابط کاربری
تبدیل اصولا فرایند ایجاد چیزی از یک فرم به دیگر است. در بازاریابی، تبدیل به معنی تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان است. متریک مهم در اندازه گیری تبدیل نرخ تبدیل است.
نرخ تبدیل = درصد بازدیدکنندگان سایت شما که اقداماتی را انجام می دهند که شما میخواهید، ممکن است به معنای تکمیل یک فرم یا خرید یک محصول یا خدمات باشد. بسیاری از عوامل به نرخ تبدیل موفقیت آمیز کمک می کنند. در این مقاله ما درباره ده اشتباه رایج تبدیل وب سایت صحبت خواهیم کرد و راه حل های بالقوه را برای حل آنها به اشتراک می گذاریم.
1. زمان بارگیری آهسته
یک نرخ تبدیل خوب به تجربه کاربر عالی مرتبط است. زمان بارگذاری یکی از آن عوامل حیاتی است که ممکن است کاربران شما پیش از دیدن سایت آن را ترک کنند. در عصر اطلاعاتی که ما در آن زندگی میکنیم، لازم است زمان بارگذاری را کاهش دهیم . اگر صفحه شما بیش از 3 ثانیه برای بارگیری طول می کشد 4 از 10 بازدید کننده سایت را ترک می کنند.
راحل: طراحی برای عملکرد
بهینه سازی وب سایت شما برای همه دستگاه ها به طور طبیعی نرخ تبدیل را افزایش خواهد داد. سرمایه گذاری در سرویس میزبانی خوب اطمینان حاصل خواهند کرد که سایت شما سریعا بارگیری می شود. اطمینان حاصل کنید که تمام صفحات وب سایت شما به درستی بارگیری می شوند و تمام لینک ها کار می کنند
2. اولین نگاه
با توجه به تحقیق انجام شده توسط Google ، کاربران در اولین نگاه و صفحه در باره سایت در زهن شان قضاوت می کنند.
راه حل:راهنمای سبک را تعریف کنید
اطمینان حاصل کنید که طرح یا طراحی قدیمی نداشته باشید. راهنمای سبکی نام تجاری را با انتخاب رنگ، تایپ، قوانین فاصله برای متحد ساختن سایت و برند خود در آینده را تنظیم کنید. طراحی یک راهنمای سبک اطمینان حاصل خواهد کرد که شما در همه کانالها، از جمله وب سایت، ایمیل و رسانه های اجتماعی، سازگار هستید.
3. تماس نامشخص برای اقدام (CTA)
یک وب سایت در نهایت به عنوان یک ابزار ارتباطی ارائه می شود. سایت به هیچ وجه یک محصول نهایی نیست، بنابراین شما باید اقدام اصلی یا نهایی خود را با یک روش تماس صحیح یا CTA تعریف کنید. وجود راه تماس صحیح و دکمه های ارتباط با ما در یک وب سایت فرصتی را برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشترکین بالقوه و مشتریان فراهم می کند.
راه حل: برجسته سازی
موفقیت وب سایت شما به میزان قابل توجهی با نرخ تبدیل تعیین می شود، و یک دکمه تماس برجسته به برای اطمینان از اینکه بازدیدکنندگان آن را مشاهده می کنند خوب است. جسور و ساده باشید CTA خود را تا حد امکان آشکار سازید. دکمه جذاب و آسان برای مشاهده را برای آن ارائه کنید و مطمئن شوید که در سایت یا برنامه موبایل شما برجسته قرار می گیرد.
4. استفاده بیش حد از ویژگی ها
همه چیز باید معقول و منحصر به فرد (USP) باشد و برای مخاطب هدف مشخص کند کسب و کار شما چه ابعادی دارد. بسیاری از مبتدیان نمی دانند چگونه محصول یا خدمات خود را ارایه کنند تا بتوانند به همان اندازه که لایق است به نظر برسد.
راه حل: خود را برای مخاطب هدف تعریف کنید
بگذارید که کاربر شما را بشناسد، کسب و کار خود را برای مخاطبان مورد نظر خود تعریف کنید. تمام ویژگی های ارائه شده را برای همه در مرحله اول ارائه ندهید، فقط به اندازه لازم برای ارائه ارزش کسب و کار.
5. تصاویر با کیفیت پایین
تصویر یکی از ابزارهای مورد استفاده در طراحی وب سایت است و جای تعجب نیست که چرا چیدن تصویر بی کیفیت می تواند نرخ تبدیل شما را کاهش دهد یا موجب شکست شود.
راه حل: استفاده از عکس های درخشان
تعدادی وب سایت وجود دارند که عکس های رایگان را ارائه می دهند که عالی هستند. NegativeSpace، Unsplash، Death to Photo Photo، PicJumbo، Jay Mantri،
6. محتوا متوسط
محتوای متوسط یکی از مواردی است که ترافیک را جذب نمی کند. فقدان محتوای عالی در وبسایت شما منجر به عدم رضایت مشتریان می شود، بنابراین سعی کنید در استراتژی محتوا خود بازنگری کنید و بر کیفیت تمرکز کنید. لیست ها و گردآوری های ساده ارزش زیادی برای مخاطبان شما اضافه نمی کنند، زیرا آنها احتمالا همان چیز را در جای دیگر پیدا می کنند. سرمایه گذاری زمان و پول در ایجاد یک محتوای مهم است، حتی اگر شما کمترین ارسال محتوا در هفته را داشته باشید، به سرعت تبدیل برای شما کمک می کند.
7. عدم اثبات
مردم از افراد یا سازمانهایی که قبلا آنها را می شناسند خرید می کنند. هنگام شروع فوق العاده سخت است که بتوان اعتماد را ایجاد کرد و اولین مشتریان را بدون داشتن نام بزرگ جذب کنید.
"20 سال طول می کشد تا شهرت کسب کرد اما در پنج دقیقه می توان آن را خراب کرد" - وارن بافت
ما پیش از تصمیم گیری یا اعتماد در مورد هر چیزی، به دنبال تأیید یا اطمینان از دیگران هستیم. اطمینان حاصل کنید که برای ادعا های خود با مدرک اطمینان ایجاد کنید
8. عدم بهینه سازی برای موبایل
طراحی واکنشگرا ضروری است، با توجه به کسب و کار خودی ، تعداد افرادی که از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند در حال حاضر بسیار زیاد است،" در سال 2014 تعداد افرادی که با استفاده از دستگاه تلفن همراه به اینترنت دسترسی پیدا کردند برای نخستین بار از کامپیوترهای رومیزی پیشی گرفت ." - جیم ادواردز،
این یک واقعیت بزرگ است که در استراتژی طراحی وب سایت خود باید تجدیدنظر کنید و یک تجربه وب سایت جذاب را برای بازدیدکنندگان دستگاههای موبایل ایجاد کنید. رفتار کاربران به طور قابل توجهی تغییر کرده است، زیرا دستگاههای همراه وارد زندگی ما شده اند. مردم از تلفنهای هوشمند یا تبلت در تختشان استفاده می کنند،
ابزار تست موبایل دوستانه Google - این تست URL را تجزیه و تحلیل خواهد کرد و میزان mobile-friendly بودن طراحی صفحه را اعلام می کند.
9. نادیده گرفتن آزمایش A/B
شما نمیتوانید فقط طراحی را بپذیرید، آنرا بسازید و انتظار داشته باشید که مردم آن را دوست داشته باشند. شما باید هر تصمیمی که می گیرید را با اطلاعات به دست آمده تحلیل کنید. شما باید به طور مداوم عناصر وب سایت را آزمایش کنید مانند دکمه ها، رنگ ها و فرمت ها اطمینان حاصل کنید که همه چیز در وب سایت شما کار می کند و به هدف کلی شما سازگار است ، نه بر خلاف آن.
راه حل:تستهای منظم A / B را انجام دهید
با انجام آزمون های A/B به طور منظم، شما از فرضهای بعضا بی اساسی برای بهینه سازی وب سایت شما برای کاربر به دست می آید خلاص می شوید. وبلاگ های متعددی وجود دارند که بهترین شیوه ها در اجرای آزمایش های موثر و ده ها ابزار را می تواند آنجا پیدا کنید و به شما کمک میکند.
"بزرگترین اشتباه این است که فرض کنیم بدون اطلاعات درست - یا تصمیم گیری مبتنی بر اعتقاد شخصی " - آل مکنین از Formisimo
10. ناوبری مبهم
ناوبری در وب سایت شما تنها راه برای رسیدن به محصولات و خدمات شما است هنگامی که بازدید کننده آن را باز می کند . گزینه های بیشمار می توانند بازدید کننده را گیج کند. باید ناوبری روشن و واضح باشد تا بازدیدکنندگان بتوانند به سرعت آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند.
راه حل : بررسی معماری اطلاعات
معماری تمام اطلاعات خود را مرور کنید و تعیین کنید که مهمترین قسمتها که باید به آن پیوند دهید کدام هستند. گزینه های ثانویه را کنار بگذارید زیرا فقط باعث ایجاد آشفتگی می شوند و کاربر را از تصمیم گیری دور می کنند. منوها را ساده و تمیز نگه دارید، از اصطلاح قابل فهم استفاده کنید .
مقالات مرتبط
زیبایی یا عملکرد در طراحی وب
بررسی فرآیند User Onboarding در وب و موبایل
نکات کلیدی در هنگام تشکیل یک تیم UX
طراحی رابط کاربری
تبدیل اصولا فرایند ایجاد چیزی از یک فرم به دیگر است. در بازاریابی، تبدیل به معنی تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان است. متریک مهم در اندازه گیری تبدیل نرخ تبدیل است.
نرخ تبدیل = درصد بازدیدکنندگان سایت شما که اقداماتی را انجام می دهند که شما میخواهید، ممکن است به معنای تکمیل یک فرم یا خرید یک محصول یا خدمات باشد. بسیاری از عوامل به نرخ تبدیل موفقیت آمیز کمک می کنند. در این مقاله ما درباره ده اشتباه رایج تبدیل وب سایت صحبت خواهیم کرد و راه حل های بالقوه را برای حل آنها به اشتراک می گذاریم.
1. زمان بارگیری آهسته
یک نرخ تبدیل خوب به تجربه کاربر عالی مرتبط است. زمان بارگذاری یکی از آن عوامل حیاتی است که ممکن است کاربران شما پیش از دیدن سایت آن را ترک کنند. در عصر اطلاعاتی که ما در آن زندگی میکنیم، لازم است زمان بارگذاری را کاهش دهیم . اگر صفحه شما بیش از 3 ثانیه برای بارگیری طول می کشد 4 از 10 بازدید کننده سایت را ترک می کنند.
راحل: طراحی برای عملکرد
بهینه سازی وب سایت شما برای همه دستگاه ها به طور طبیعی نرخ تبدیل را افزایش خواهد داد. سرمایه گذاری در سرویس میزبانی خوب اطمینان حاصل خواهند کرد که سایت شما سریعا بارگیری می شود. اطمینان حاصل کنید که تمام صفحات وب سایت شما به درستی بارگیری می شوند و تمام لینک ها کار می کنند
2. اولین نگاه
با توجه به تحقیق انجام شده توسط Google ، کاربران در اولین نگاه و صفحه در باره سایت در زهن شان قضاوت می کنند.
راه حل:راهنمای سبک را تعریف کنید
اطمینان حاصل کنید که طرح یا طراحی قدیمی نداشته باشید. راهنمای سبکی نام تجاری را با انتخاب رنگ، تایپ، قوانین فاصله برای متحد ساختن سایت و برند خود در آینده را تنظیم کنید. طراحی یک راهنمای سبک اطمینان حاصل خواهد کرد که شما در همه کانالها، از جمله وب سایت، ایمیل و رسانه های اجتماعی، سازگار هستید.
3. تماس نامشخص برای اقدام (CTA)
یک وب سایت در نهایت به عنوان یک ابزار ارتباطی ارائه می شود. سایت به هیچ وجه یک محصول نهایی نیست، بنابراین شما باید اقدام اصلی یا نهایی خود را با یک روش تماس صحیح یا CTA تعریف کنید. وجود راه تماس صحیح و دکمه های ارتباط با ما در یک وب سایت فرصتی را برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشترکین بالقوه و مشتریان فراهم می کند.
راه حل: برجسته سازی
موفقیت وب سایت شما به میزان قابل توجهی با نرخ تبدیل تعیین می شود، و یک دکمه تماس برجسته به برای اطمینان از اینکه بازدیدکنندگان آن را مشاهده می کنند خوب است. جسور و ساده باشید CTA خود را تا حد امکان آشکار سازید. دکمه جذاب و آسان برای مشاهده را برای آن ارائه کنید و مطمئن شوید که در سایت یا برنامه موبایل شما برجسته قرار می گیرد.
4. استفاده بیش حد از ویژگی ها
همه چیز باید معقول و منحصر به فرد (USP) باشد و برای مخاطب هدف مشخص کند کسب و کار شما چه ابعادی دارد. بسیاری از مبتدیان نمی دانند چگونه محصول یا خدمات خود را ارایه کنند تا بتوانند به همان اندازه که لایق است به نظر برسد.
راه حل: خود را برای مخاطب هدف تعریف کنید
بگذارید که کاربر شما را بشناسد، کسب و کار خود را برای مخاطبان مورد نظر خود تعریف کنید. تمام ویژگی های ارائه شده را برای همه در مرحله اول ارائه ندهید، فقط به اندازه لازم برای ارائه ارزش کسب و کار.
5. تصاویر با کیفیت پایین
تصویر یکی از ابزارهای مورد استفاده در طراحی وب سایت است و جای تعجب نیست که چرا چیدن تصویر بی کیفیت می تواند نرخ تبدیل شما را کاهش دهد یا موجب شکست شود.
راه حل: استفاده از عکس های درخشان
تعدادی وب سایت وجود دارند که عکس های رایگان را ارائه می دهند که عالی هستند. NegativeSpace، Unsplash، Death to Photo Photo، PicJumbo، Jay Mantri،
6. محتوا متوسط
محتوای متوسط یکی از مواردی است که ترافیک را جذب نمی کند. فقدان محتوای عالی در وبسایت شما منجر به عدم رضایت مشتریان می شود، بنابراین سعی کنید در استراتژی محتوا خود بازنگری کنید و بر کیفیت تمرکز کنید. لیست ها و گردآوری های ساده ارزش زیادی برای مخاطبان شما اضافه نمی کنند، زیرا آنها احتمالا همان چیز را در جای دیگر پیدا می کنند. سرمایه گذاری زمان و پول در ایجاد یک محتوای مهم است، حتی اگر شما کمترین ارسال محتوا در هفته را داشته باشید، به سرعت تبدیل برای شما کمک می کند.
7. عدم اثبات
مردم از افراد یا سازمانهایی که قبلا آنها را می شناسند خرید می کنند. هنگام شروع فوق العاده سخت است که بتوان اعتماد را ایجاد کرد و اولین مشتریان را بدون داشتن نام بزرگ جذب کنید.
"20 سال طول می کشد تا شهرت کسب کرد اما در پنج دقیقه می توان آن را خراب کرد" - وارن بافت
ما پیش از تصمیم گیری یا اعتماد در مورد هر چیزی، به دنبال تأیید یا اطمینان از دیگران هستیم. اطمینان حاصل کنید که برای ادعا های خود با مدرک اطمینان ایجاد کنید
8. عدم بهینه سازی برای موبایل
طراحی واکنشگرا ضروری است، با توجه به کسب و کار خودی ، تعداد افرادی که از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند در حال حاضر بسیار زیاد است،" در سال 2014 تعداد افرادی که با استفاده از دستگاه تلفن همراه به اینترنت دسترسی پیدا کردند برای نخستین بار از کامپیوترهای رومیزی پیشی گرفت ." - جیم ادواردز،
این یک واقعیت بزرگ است که در استراتژی طراحی وب سایت خود باید تجدیدنظر کنید و یک تجربه وب سایت جذاب را برای بازدیدکنندگان دستگاههای موبایل ایجاد کنید. رفتار کاربران به طور قابل توجهی تغییر کرده است، زیرا دستگاههای همراه وارد زندگی ما شده اند. مردم از تلفنهای هوشمند یا تبلت در تختشان استفاده می کنند،
ابزار تست موبایل دوستانه Google - این تست URL را تجزیه و تحلیل خواهد کرد و میزان mobile-friendly بودن طراحی صفحه را اعلام می کند.
9. نادیده گرفتن آزمایش A/B
شما نمیتوانید فقط طراحی را بپذیرید، آنرا بسازید و انتظار داشته باشید که مردم آن را دوست داشته باشند. شما باید هر تصمیمی که می گیرید را با اطلاعات به دست آمده تحلیل کنید. شما باید به طور مداوم عناصر وب سایت را آزمایش کنید مانند دکمه ها، رنگ ها و فرمت ها اطمینان حاصل کنید که همه چیز در وب سایت شما کار می کند و به هدف کلی شما سازگار است ، نه بر خلاف آن.
راه حل:تستهای منظم A / B را انجام دهید
با انجام آزمون های A/B به طور منظم، شما از فرضهای بعضا بی اساسی برای بهینه سازی وب سایت شما برای کاربر به دست می آید خلاص می شوید. وبلاگ های متعددی وجود دارند که بهترین شیوه ها در اجرای آزمایش های موثر و ده ها ابزار را می تواند آنجا پیدا کنید و به شما کمک میکند.
"بزرگترین اشتباه این است که فرض کنیم بدون اطلاعات درست - یا تصمیم گیری مبتنی بر اعتقاد شخصی " - آل مکنین از Formisimo
10. ناوبری مبهم
ناوبری در وب سایت شما تنها راه برای رسیدن به محصولات و خدمات شما است هنگامی که بازدید کننده آن را باز می کند . گزینه های بیشمار می توانند بازدید کننده را گیج کند. باید ناوبری روشن و واضح باشد تا بازدیدکنندگان بتوانند به سرعت آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند.
راه حل : بررسی معماری اطلاعات
معماری تمام اطلاعات خود را مرور کنید و تعیین کنید که مهمترین قسمتها که باید به آن پیوند دهید کدام هستند. گزینه های ثانویه را کنار بگذارید زیرا فقط باعث ایجاد آشفتگی می شوند و کاربر را از تصمیم گیری دور می کنند. منوها را ساده و تمیز نگه دارید، از اصطلاح قابل فهم استفاده کنید .
زیبایی یا عملکرد در طراحی وب
بررسی فرآیند User Onboarding در وب و موبایل
نکات کلیدی در هنگام تشکیل یک تیم UX