تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه پیام نور › درس کسب و کار نوپا - بهار 1404
فصل 5 بخش اول - مهران خضری

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
فصل 5 بخش اول - مهران خضری
mehran79 آفلاین
Mehran_Khezri
**
ارسال‌ها: 11
موضوع‌ها: 11
تاریخ عضویت: May 2024
اعتبار: 0
#1
19-05-2025, 08:27 PM
{5 سوال تستی این مبحث}

1.کدام گزینه به بهترین نحو نقش مشتریان را در موفقیت کسب و کار توصیف می‌کند؟

الف) مشتریان تنها یکی از عوامل موثر در موفقیت هستند.
ب) موفقیت کسب و کار به طور کامل به رضایت مشتریان بستگی دارد.
ج) مشتریان دلیل اصلی اندازه‌گیری موفقیت یک کسب و کار محسوب می‌شوند.
د) بدون مشتریان، یک کسب و کار نمی‌تواند به اهداف مالی خود دست یابد.


2.چرا کسب و کارها باید نیازهای مشتریان را در اولویت قرار دهند؟

الف) زیرا این امر باعث افزایش تنوع محصولات می‌شود.
ب) زیرا این کار به حفظ رقابت‌پذیری و جلوگیری از کاهش فروش کمک می‌کند.
ج) زیرا این موضوع یک الزام قانونی برای تمامی کسب و کارها است.
د) زیرا مشتریان منبع اصلی بازاریابی دهان به دهان هستند.


3.کدام یک از موارد زیر جزء انواع تعهد به مشتری که در متن به آن اشاره شده است، نیست؟

الف) تعهد عمومی
ب) تعهد سازمانی
ج) تعهد مدیریتی
د) تعهد فردی


4.کدام یک از روش‌های زیر برای پاسخگویی به مشتریان در متن ذکر نشده است؟

الف) ارتباط تلفنی 24 ساعته
ب) پاسخ سریع در تلگرام
ج) پاسخ فوری از طریق پیام‌های آنلاین یا ایمیل
د) پاسخ به پیام‌های شبکه‌های اجتماعی حداکثر ظرف 30 دقیقه


5.هدف اصلی از تدوین خط مشی‌های کسب و کار چیست؟

الف) افزایش سودآوری کوتاه مدت
ب) بهبود روابط با تامین کنندگان
ج) حفظ هماهنگی و مدیریت بهتر ارتباط با مشتریان و جلوگیری از برداشت‌های نادرست
د) کاهش هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات


{پاسخ های صحیح}

1. ج) مشتریان دلیل اصلی اندازه‌گیری موفقیت یک کسب و کار محسوب می‌شوند.

2. ب) زیرا این کار به حفظ رقابت‌پذیری و جلوگیری از کاهش فروش کمک می‌کند.

3. د) تعهد فردی

4. ب) پاسخ سریع در تلگرام

5. ج) حفظ هماهنگی و مدیریت بهتر ارتباط با مشتریان و جلوگیری از برداشت‌های نادرست


فایل‌(های) پیوست شده
.pdf   مهران خضری_فصل 5_بخش اول.pdf (اندازه: 1.45 MB / تعداد دفعات دریافت: 2)
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 18-06-2025، 12:01 PM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.