19-04-2021, 01:54 PM
متقاضیان می بایست حدودا یه هفته قبل از زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی جهت ورود به پایه دهم با مراجعه به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نمایند . لازم به ذکر است که به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در این آزمون الزامی می باشد .
هر ساله متقاضیان شرکت در ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در بازه زمانی مشخصی با مراجعه به سایت ثبت نام استانی و همچنین سامانه همگام مدارس اقدام تکمیل فرم الکترونیکی می نمایند . داوطلبانی که مراحل ثبت نام و پرداخت هزینه خود را با موفقیت طی نموده اند می توانند چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با مراجعه مجدد به سایت مذکور کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند .
از آنجایی که بدون داشتن کارت ورود به جلسه نمونه دولتی ، از ورود دانش آموز به محل برگزاری آزمون جلوگیری می شود ، در این مقاله به شرح زمان ، سایت و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401 می پردازیم .
زمان و سایت و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 1401 روز جمعه 20 تیر ماه خواهد بود که به این ترتیب پیش بینی می شود کارت ورود به جلسه نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ حدودا 5 روز قبل از این بازه زمانی در سایت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم و یا سامانه همگام hamgam.medu.ir قابل دریافت باشد .
لازم به ذکر است که دانش آموزان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون 1400 - 1401 باید برای ثبت مهر روی این کارت به مدرسه در حال تحصیل خود مراجعه نمایند . در کارت نمونه دولتی داوطلبان اطلاعات مهمی همچون شماره داوطلبی و حوزه محل برگزاری آزمون درج شده است .
کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ ، بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش برای داوطلبان تمامی استان ها از 14 الی 17 تیر ماه قابل دریافت خواهد بود.
بیشتر بخوانید: سامانه همگام مدارس
اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
اطلاعاتی که در کارت ورود به جلسه نمونه دولتی درج می شود ، اطلاعات هویتی داوطلب مانند نام ، نام خانوادگی ، تصویر دانش آموز و ... ، محل برگزاری آزمون و سایر موارد مشابه را شامل می شود .
حال اگر هر یک از اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ برخلاف اطلاعاتی باشد که در فرم ثبت نام وارد کرده بودید ، باید حداکثر تا یک روز قبل از برگزای این آزمون به واحد سنجش آموزش پرورش شهر و ناحیه محل سکونت خود مراجعه نموده و درخواست تصحیح اطلاعات و ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی را دهید.
ناگفته نماند اگر داوطلب با اطلاعات اشتباه سر جلسه آزمون حاضر شود در مراحل بعدی حتی درصورت قبولی ، از ثبت نام او در مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه جلوگیری می شود .
بنابراین توصیه می شود دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ ، خود را به آخرین لحظات نزدیک به برگزاری آزمون موکول نکرده و در اولین فرصت ممکن اقدام به دریافت آن نمایید تا در صورت نیاز اصلاحات لازم اعمال نمایید .
در ادامه بخوانید: هدایت تحصیلی
اگر در مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401 دچار مشکل شده اید می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا راهنمایی دریافت نمایید . برای این کار کافیست از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید . همچنین توصیه می شود برای دریافت آخرین اخبار مربوط به مدارس نمونه دولتی در کانال تلگرامی هیوا عضو شده و یا صفحه اینستاگرام هیوا را دنبال نمایید.
سوالات متداول
1- ✔️ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 به چه صورت انجام می شود ؟
✔️ طبق مطالب عنوان شده در این مقاله داوطلبان باید کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی خود را از طریق سایت آموزش و پرورش استان محل زندگی خوددریافت نمایند .
2- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی در چه زمانی قابل دریافت است ؟
✔️ کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی هر ساله چند روز قبل از زمان برگزاری این آزمون منتشر می شود که برای اطلاع از تاریخ دقیق آن می توانید به این مقاله مراجعه فرمایید .
3- ✔️ در صورت مغایرت اطلاعات هویتی با مندرجات روی کارت ورود به جلسه نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ به چه مرکزی مراجعه نماییم ؟
✔️ داوطلبان در صورت مشاهده اشتباه و مغایرت اطلاعات دانش آموزی با مندجات روی کارت نمونه دولتی باید به آموزش و پرورش منطقه خود مراجعه نمایند که در این مقاله به دلایل آن اشاره شده است .
منبع : کارت ورود به جلسه کنکور مدارس نمونه دولتی
هر ساله متقاضیان شرکت در ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در بازه زمانی مشخصی با مراجعه به سایت ثبت نام استانی و همچنین سامانه همگام مدارس اقدام تکمیل فرم الکترونیکی می نمایند . داوطلبانی که مراحل ثبت نام و پرداخت هزینه خود را با موفقیت طی نموده اند می توانند چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با مراجعه مجدد به سایت مذکور کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند .
از آنجایی که بدون داشتن کارت ورود به جلسه نمونه دولتی ، از ورود دانش آموز به محل برگزاری آزمون جلوگیری می شود ، در این مقاله به شرح زمان ، سایت و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401 می پردازیم .
زمان و سایت و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 1401 روز جمعه 20 تیر ماه خواهد بود که به این ترتیب پیش بینی می شود کارت ورود به جلسه نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ حدودا 5 روز قبل از این بازه زمانی در سایت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم و یا سامانه همگام hamgam.medu.ir قابل دریافت باشد .
لازم به ذکر است که دانش آموزان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون 1400 - 1401 باید برای ثبت مهر روی این کارت به مدرسه در حال تحصیل خود مراجعه نمایند . در کارت نمونه دولتی داوطلبان اطلاعات مهمی همچون شماره داوطلبی و حوزه محل برگزاری آزمون درج شده است .
کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ ، بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش برای داوطلبان تمامی استان ها از 14 الی 17 تیر ماه قابل دریافت خواهد بود.
بیشتر بخوانید: سامانه همگام مدارس
اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
اطلاعاتی که در کارت ورود به جلسه نمونه دولتی درج می شود ، اطلاعات هویتی داوطلب مانند نام ، نام خانوادگی ، تصویر دانش آموز و ... ، محل برگزاری آزمون و سایر موارد مشابه را شامل می شود .
حال اگر هر یک از اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ برخلاف اطلاعاتی باشد که در فرم ثبت نام وارد کرده بودید ، باید حداکثر تا یک روز قبل از برگزای این آزمون به واحد سنجش آموزش پرورش شهر و ناحیه محل سکونت خود مراجعه نموده و درخواست تصحیح اطلاعات و ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی را دهید.
ناگفته نماند اگر داوطلب با اطلاعات اشتباه سر جلسه آزمون حاضر شود در مراحل بعدی حتی درصورت قبولی ، از ثبت نام او در مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه جلوگیری می شود .
بنابراین توصیه می شود دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ ، خود را به آخرین لحظات نزدیک به برگزاری آزمون موکول نکرده و در اولین فرصت ممکن اقدام به دریافت آن نمایید تا در صورت نیاز اصلاحات لازم اعمال نمایید .
در ادامه بخوانید: هدایت تحصیلی
اگر در مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401 دچار مشکل شده اید می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا راهنمایی دریافت نمایید . برای این کار کافیست از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید . همچنین توصیه می شود برای دریافت آخرین اخبار مربوط به مدارس نمونه دولتی در کانال تلگرامی هیوا عضو شده و یا صفحه اینستاگرام هیوا را دنبال نمایید.
سوالات متداول
1- ✔️ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 به چه صورت انجام می شود ؟
✔️ طبق مطالب عنوان شده در این مقاله داوطلبان باید کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی خود را از طریق سایت آموزش و پرورش استان محل زندگی خوددریافت نمایند .
2- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی در چه زمانی قابل دریافت است ؟
✔️ کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی هر ساله چند روز قبل از زمان برگزاری این آزمون منتشر می شود که برای اطلاع از تاریخ دقیق آن می توانید به این مقاله مراجعه فرمایید .
3- ✔️ در صورت مغایرت اطلاعات هویتی با مندرجات روی کارت ورود به جلسه نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ به چه مرکزی مراجعه نماییم ؟
✔️ داوطلبان در صورت مشاهده اشتباه و مغایرت اطلاعات دانش آموزی با مندجات روی کارت نمونه دولتی باید به آموزش و پرورش منطقه خود مراجعه نمایند که در این مقاله به دلایل آن اشاره شده است .
منبع : کارت ورود به جلسه کنکور مدارس نمونه دولتی