10-03-2019, 02:16 PM
پنج مزیت نرم افزار CRM برای توزیع کنندهها
خدمات مشتری
صرفهجویی در زمان و کار
افزایش بینش
خلق فروشندگانی درخشان
ارتباط داخلی
[font=iransansweb]خدمات مشتری
خدمات مشتری کار آسانی نیست. اگر به راحتی و با استفاده از داشبوردها و کارتهای حافظه تمام اطلاعات مشتری را (یعنی همه چیز را از فروشهای اعتباری گرفته تا سفارشهای قبلیشان یا مشکلات و شکایاتی که بعد از خرید داشتهاند) در دسترس داشته باشید، میتوانید با استفاده از آنها تمام تماسهایتان با مشتری را موثرتر کنید. این اطلاعات باید به همه افراد کسبوکار، از کارکنان انبار گرفته تا کارمندان بخش مالی، بازاریابی، فروشندگان و مدیران نشان داده شوند.[/font]
[font=Tahoma, Verdana,]صرفهجویی در زمان و کار
بسیاری از شرکتهای توزیع برای خدمترسانی به مشتریانشان همچنان متکی به فرایندهای دستی هستند و از پروندههای بیشمار و کاغذهای روی هم تلنبار شده استفاده میکنند. با اجرای یک نرم افزار CRM ساده میتوان این کارهای خستهکننده را بهصورت اتوماتیک و راحت انجام داد. با معرفی راهحل CRM شرکتها میتوانند بهرهوریشان را افزایش دهند و در مدت زمان تهیه گزارش از مشتری صرفهجویی کنند. شرکتهایی که از این فناوری استفاده میکنند، قبل از اینکه حتی متوجه آن شوند، خواهند دید که زمان کمتری را صرف مدیریت میکنند و بیشتر وقتشان را در حال فروش هستند. یکی از مزیتهای نرم افزار CRM که فروشندگان بهطور حتم از آن برخورد میشوند، همین است.
برای مطالعهی ادامهی متن به نرم افزار CRM برای توزیع کنندهها در سایت پارمیسافت مراجعه کنید.[/font]
[font=iransansweb]سیستمهای مدیریت روابط مشتری (CRM) بهسرعت درحال تبدیل به روشی مهم برای بسیاری از شرکتها (در اشکال و ابعاد مختلف) است. سیستم مدیریت روابط مشتری راه آسانی برای شرکتهاست تا بتوانند در حیطه کاریشان سرآمد باشند و مشتریان خود را حفظ کنند. بنابراین مزیتهای بیشمار نرم افزار CRM نشان میدهد که همه کسبوکارها باید از این نرم افزار استفاده کنند. به خصوص نیاز به نرم افزار CRM برای توزیع کنندهها بیشتر به چشم میآید.[/font]
این شرکتها گونه خاصی هستند و از آنجایی که پایگاه مشتریشان تقریباً در عرض یک شب به فناوری تغییر رویکرد میدهند، مشکلات و چالشهایی متفاوت با دیگر شرکتها دارند. این شرکتها کالاها را به خردهفروشان، دلالان، عمدهفروشان یا حتی بهصورت مستقیم به کاربران نهایی توزیع میکنند اما در نهایت موضوع اصلی رضایت مشتری است و همیشه هم همینطور خواهد بود. تعداد بیشماری توزیعکننده در بازار وجود دارد و اگر مشتریان کاملاً از سطح خدمات یک شرکت راضی نباشند، قبل از اینکه شرکت خبردار شود در این رقابت خواهد باخت.
CRM سطح جذب قابل توجهی برای توزیعکنندهها به ارمغان میآورد، به فروشندگان کمک میکند فرصتطلب شوند و باعث میشود اعضای تیم شرکت به جای اینکه مثل سابق طبق دستورات معامله عمل کنند و رویکردی کنشگرانه داشته باشند، بهصورت پیشکنش و فعالانه کار کنند.
فروشندهها فکر میکنند نرم افزارهای CRM فقط راه دیگری برای مدیران است تا بتوانند نقش قدرتمندان را بازی کنند و زمام فروشندگان را به دست بگیرند اما برخلاف این باور، این سیستمها برای توزیعکنندهها مزایای بسیاری دارند. وقتی اهمیت نرم افزار CRM برایتان آشکار شود و به ابزار فوقالعادهای برای فروشندگانتان تبدیل شود، آنها در عجب خواهند بود که قبلاً بدون این سیستم چه کار میکردند؟
مزایای CRM
ما بعضی از برترین مزایایی که راهحل CRM خوب برایت شرکتهای توزیع دارند را جمعآوری کردهایم تا بتوانید با استفاده از آنها به اهداف شرکتتان برسید.
خدمات مشتری
صرفهجویی در زمان و کار
افزایش بینش
خلق فروشندگانی درخشان
ارتباط داخلی
[font=iransansweb]خدمات مشتری
خدمات مشتری کار آسانی نیست. اگر به راحتی و با استفاده از داشبوردها و کارتهای حافظه تمام اطلاعات مشتری را (یعنی همه چیز را از فروشهای اعتباری گرفته تا سفارشهای قبلیشان یا مشکلات و شکایاتی که بعد از خرید داشتهاند) در دسترس داشته باشید، میتوانید با استفاده از آنها تمام تماسهایتان با مشتری را موثرتر کنید. این اطلاعات باید به همه افراد کسبوکار، از کارکنان انبار گرفته تا کارمندان بخش مالی، بازاریابی، فروشندگان و مدیران نشان داده شوند.[/font]
[font=Tahoma, Verdana,]صرفهجویی در زمان و کار
بسیاری از شرکتهای توزیع برای خدمترسانی به مشتریانشان همچنان متکی به فرایندهای دستی هستند و از پروندههای بیشمار و کاغذهای روی هم تلنبار شده استفاده میکنند. با اجرای یک نرم افزار CRM ساده میتوان این کارهای خستهکننده را بهصورت اتوماتیک و راحت انجام داد. با معرفی راهحل CRM شرکتها میتوانند بهرهوریشان را افزایش دهند و در مدت زمان تهیه گزارش از مشتری صرفهجویی کنند. شرکتهایی که از این فناوری استفاده میکنند، قبل از اینکه حتی متوجه آن شوند، خواهند دید که زمان کمتری را صرف مدیریت میکنند و بیشتر وقتشان را در حال فروش هستند. یکی از مزیتهای نرم افزار CRM که فروشندگان بهطور حتم از آن برخورد میشوند، همین است.
برای مطالعهی ادامهی متن به نرم افزار CRM برای توزیع کنندهها در سایت پارمیسافت مراجعه کنید.[/font]