28-11-2017, 12:57 PM
طراحی برند بعد از طراحی سایت برای کسب وکار درکنار سئو یکی از مهم ترین عوامل است . در این مقاله قصد داریم تا این موضوع را بیشتر بررسی کنیم .
مباحث زیادی اخیرا در وب سایت ها در این باره به وجود آمده است، درباره اینکه یک طراحی لوگو در طراحی سایت اصفهان نمی تواند برند شما باشد. اگر چه شاید این جمله صحت داشته باشد، ولی من هیچ شفاف سازی از تفاوت ما بین برند، هویت تجاری و لوگو مشاهده نکرده ام. امیدوارم بتوانم این موارد را اصلاح کنم.
برند چیست؟ درک احساسی از تصویر یک شرکت به صورت کلی.
هویت تجاری چیست؟ قسمت های بصری که بخشی از برند کلی را شکل می دهد.
لوگو چیست؟ یک لوگو، یک تجارت را در ساده ترین شکل با استفاده از نماد و یا آیکون ها، مشخص می کند.
طراحی برند و یا برند سازی بعد از طراحی سایت چیست؟
برند سازی و یا طراحی برند، یک موضوع شفاف و واضح نمی باشد ، تمامی نشریات و صدها کتاب درباره این موضوع نوشته اند، در هر صورت به صورت خلاصه شما باید یک برند را به عنوان یک سازمان، سرویس و یا محصول آن همراه خصوصیتی توضیح دهید که توسط درک مخاطبین این تجارت شکل گرفته است. توجه داشته باشید، این مورد را نیز باید اشاره کرد که طراحان نمی توانند یک برند را بسازند . این تنها مخاطبین هستند که در شکل گیری یک برند موثر هستند. یک طراح تنها پایه های ساخت و طراحی برند را شکل می دهد.
APPLE فرهنگ انسانی و اخلاق و منش های معقولی را در شرکت و طراحی برند خود رعایت می کند که توسط عموم مردم مشخص گردیده است. این ارزش های تجارت اسنادی از کارهایی که انجام داده اند، نوآوری محصولات شان و تبلغات شان می باشد. APPLE یک برند انسانی است که به مردم مربوط است و به آن ها ارتباط دارد- زمانی که مردم از سرویس ها و محصولات شان استفاده می کنند، خود را بخشی از این برند و تجارت حس می کنند، مانند اعضای یک قبیله. این ارتباطات حسی است که برندشان را موفق ساخته است- نه اینکه موفقیت شان بر اساس محصولات و یا طراحی لوگو شان باشد.
برای درک بیشتر برند سازی و طراحی برند، من پیشنهاد می کنم تا "WALLY OLIN, S: THE BRAND HANDBOOK" را مطالعه فرمایید که یک منبع عالی به منظور درک بیشتر برندسازی درخشان می باشد.
طراحی هویت یک تجارت بعد از طراحی سایت اصفهان چیست؟
یک نقش عمده در برند و یا "تصویر شرکت"، هویت آن می باشد.
در اکثر شرایط، طراحی هویت تجارت بر اساس ابزارها و موارد بصری می باشد که در یک شرکت استفاده می شود، معمولا در قالب یک مجموعه دستورالعمل ها می باشد. این دستورالعمل ها که یک هویت تجارت را می سازد و شکل می دهد، معمولا مشخص می کند که این هویت تجاری چگونه در بخش های مختلف به کار بسته می شود و از رنگ، فونت، طرح بندی، اندازه و موارد دیگری استفاده می کند که تایید شده باشد. این دستورالعمل ها مطمئن می سازد که هویت یک شرکت منسجم و پایدار مانده است و به طور کلی به برند اجازه می دهد تا قابل شناسایی و شناختن باشد.
هویت و یا تصویر یک شرکت از ابزارها و موارد بصری مختلفی ساخته شده است:
- یک لوگو (سمبل کلی هویت و برند یک تجارت)
- نوشت افراز (سر فصل + بیزینس کارت+ تمبر، و غیره)
- اسناد بازاریابی (تبلیغات، بروشور، کتاب ها، طراحی سایت ها و غیره)
- محصولات و بسته بندی (محصولات فروشی و بسته بندی که در میان مردم توزیع می شود)
- طراحی پوشاک (آیتم های لباس و پوشاک که توسط کارمندان پوشیده می شود)
- نماد و نشانه (طراحی داخلی و خارجی)
- پیام و عملکردها (پیام ها که باید به طور مستقیم و غیر مستقیم به مخاطب منتقل شود)
- دیگر ارتباطات (صدا، حس شامه، لمس و غیره)
- دیگر موارد بصری که نمایان گر تجارت می باشد
مباحث زیادی اخیرا در وب سایت ها در این باره به وجود آمده است، درباره اینکه یک طراحی لوگو در طراحی سایت اصفهان نمی تواند برند شما باشد. اگر چه شاید این جمله صحت داشته باشد، ولی من هیچ شفاف سازی از تفاوت ما بین برند، هویت تجاری و لوگو مشاهده نکرده ام. امیدوارم بتوانم این موارد را اصلاح کنم.
برند چیست؟ درک احساسی از تصویر یک شرکت به صورت کلی.
هویت تجاری چیست؟ قسمت های بصری که بخشی از برند کلی را شکل می دهد.
لوگو چیست؟ یک لوگو، یک تجارت را در ساده ترین شکل با استفاده از نماد و یا آیکون ها، مشخص می کند.
طراحی برند و یا برند سازی بعد از طراحی سایت چیست؟
برند سازی و یا طراحی برند، یک موضوع شفاف و واضح نمی باشد ، تمامی نشریات و صدها کتاب درباره این موضوع نوشته اند، در هر صورت به صورت خلاصه شما باید یک برند را به عنوان یک سازمان، سرویس و یا محصول آن همراه خصوصیتی توضیح دهید که توسط درک مخاطبین این تجارت شکل گرفته است. توجه داشته باشید، این مورد را نیز باید اشاره کرد که طراحان نمی توانند یک برند را بسازند . این تنها مخاطبین هستند که در شکل گیری یک برند موثر هستند. یک طراح تنها پایه های ساخت و طراحی برند را شکل می دهد.
APPLE فرهنگ انسانی و اخلاق و منش های معقولی را در شرکت و طراحی برند خود رعایت می کند که توسط عموم مردم مشخص گردیده است. این ارزش های تجارت اسنادی از کارهایی که انجام داده اند، نوآوری محصولات شان و تبلغات شان می باشد. APPLE یک برند انسانی است که به مردم مربوط است و به آن ها ارتباط دارد- زمانی که مردم از سرویس ها و محصولات شان استفاده می کنند، خود را بخشی از این برند و تجارت حس می کنند، مانند اعضای یک قبیله. این ارتباطات حسی است که برندشان را موفق ساخته است- نه اینکه موفقیت شان بر اساس محصولات و یا طراحی لوگو شان باشد.
برای درک بیشتر برند سازی و طراحی برند، من پیشنهاد می کنم تا "WALLY OLIN, S: THE BRAND HANDBOOK" را مطالعه فرمایید که یک منبع عالی به منظور درک بیشتر برندسازی درخشان می باشد.
طراحی هویت یک تجارت بعد از طراحی سایت اصفهان چیست؟
یک نقش عمده در برند و یا "تصویر شرکت"، هویت آن می باشد.
در اکثر شرایط، طراحی هویت تجارت بر اساس ابزارها و موارد بصری می باشد که در یک شرکت استفاده می شود، معمولا در قالب یک مجموعه دستورالعمل ها می باشد. این دستورالعمل ها که یک هویت تجارت را می سازد و شکل می دهد، معمولا مشخص می کند که این هویت تجاری چگونه در بخش های مختلف به کار بسته می شود و از رنگ، فونت، طرح بندی، اندازه و موارد دیگری استفاده می کند که تایید شده باشد. این دستورالعمل ها مطمئن می سازد که هویت یک شرکت منسجم و پایدار مانده است و به طور کلی به برند اجازه می دهد تا قابل شناسایی و شناختن باشد.
هویت و یا تصویر یک شرکت از ابزارها و موارد بصری مختلفی ساخته شده است:
- یک لوگو (سمبل کلی هویت و برند یک تجارت)
- نوشت افراز (سر فصل + بیزینس کارت+ تمبر، و غیره)
- اسناد بازاریابی (تبلیغات، بروشور، کتاب ها، طراحی سایت ها و غیره)
- محصولات و بسته بندی (محصولات فروشی و بسته بندی که در میان مردم توزیع می شود)
- طراحی پوشاک (آیتم های لباس و پوشاک که توسط کارمندان پوشیده می شود)
- نماد و نشانه (طراحی داخلی و خارجی)
- پیام و عملکردها (پیام ها که باید به طور مستقیم و غیر مستقیم به مخاطب منتقل شود)
- دیگر ارتباطات (صدا، حس شامه، لمس و غیره)
- دیگر موارد بصری که نمایان گر تجارت می باشد