07-11-2022, 01:18 AM
بگذارید برای پاسخ به این پرسش، از خود بپرسیم که چرا اصلاً هدیه سازمانی ایده خوبی است، مخصوصاً که این هدیه دادن به پرسنل یک سازمان باشد.
[font=iranyekan, sans-serif]حتماً تا به امروز، این سوال را بارها و بارها از خود پرسیده ایم و هر بار با شک و تردید به ده ها محصولی که می توان به عنوان [font=iranyekan, sans-serif]گیفت شب یلدا از آن ها استفاده کرد، فکر کرده ایم.[/font]
[/font]
لازم به ذکر نیست که [font=iranyekan, sans-serif]هدیه دادن به نوعی قدردانی کردن از حضور یا فعالیتی است که یک فرد در راستای حمایت از ما متقبل می شود؛ در واقع با هدیه دادن، ما نه تنها به این شخص یا اشخاص یادآوری می کنیم که به یادشان بوده ایم، بلکه به آن ها می گوییم که حضور آن ها برای ما ارزشمند است و ما از بودن آن ها در کنار خود، خوشحال و خرسندیم.[/font]
علاوه بر این، هدیه دادن احساس ارزشمند بودن را در شخص هدیه گیرنده به وجود می آورد و به حفظ وپایداری روابط کمک زیادی می کند.
حال اگر این هدیه به صورت [font=iranyekan, sans-serif]گیفت مناسبی در یک سازمان باشد، می تواند تاثیرات بیشتری هم داشته باشد از جمله این که وفاداری پرسنل را نسبت به محیط کاری افزایش دهد زیرا آن ها با دریافت گیفت احساس می کنند که حضور و فعالیتشان برای سازمان مفید و مهم است و از طرفی دادن گیفت به پرسنل، می تواند بهره وری را افزایش دهد زیرا پرسنل و کارمندان وفادار و علاقه مند به سازمان، بهتر کار می کنند و سعی می کنند که در هر پستی که هستند تاثیرگذار باشند.[/font]
از سوی دیگر، معمولاً کارفرمایان و صاحبان کسب و کارها هم به دنبال فرصتی هستند تا به نوعی از کارمندان خود قدردانی کنند و ارتباطات درون سازمانی را قوی تر و مستحکم تر کنند، به همین دلایل اغلب آن ها مناسبت هایی مانند شب یلدا را از دست نمی دهند و با خرید گیفت تبلیغاتی برای یلدا سعی می کنند از این فرصت ها به بهترین شکل استفاده کنند.
[font=iranyekan, sans-serif]حتماً تا به امروز، این سوال را بارها و بارها از خود پرسیده ایم و هر بار با شک و تردید به ده ها محصولی که می توان به عنوان [font=iranyekan, sans-serif]گیفت شب یلدا از آن ها استفاده کرد، فکر کرده ایم.[/font]
[/font]
لازم به ذکر نیست که [font=iranyekan, sans-serif]هدیه دادن به نوعی قدردانی کردن از حضور یا فعالیتی است که یک فرد در راستای حمایت از ما متقبل می شود؛ در واقع با هدیه دادن، ما نه تنها به این شخص یا اشخاص یادآوری می کنیم که به یادشان بوده ایم، بلکه به آن ها می گوییم که حضور آن ها برای ما ارزشمند است و ما از بودن آن ها در کنار خود، خوشحال و خرسندیم.[/font]
علاوه بر این، هدیه دادن احساس ارزشمند بودن را در شخص هدیه گیرنده به وجود می آورد و به حفظ وپایداری روابط کمک زیادی می کند.
حال اگر این هدیه به صورت [font=iranyekan, sans-serif]گیفت مناسبی در یک سازمان باشد، می تواند تاثیرات بیشتری هم داشته باشد از جمله این که وفاداری پرسنل را نسبت به محیط کاری افزایش دهد زیرا آن ها با دریافت گیفت احساس می کنند که حضور و فعالیتشان برای سازمان مفید و مهم است و از طرفی دادن گیفت به پرسنل، می تواند بهره وری را افزایش دهد زیرا پرسنل و کارمندان وفادار و علاقه مند به سازمان، بهتر کار می کنند و سعی می کنند که در هر پستی که هستند تاثیرگذار باشند.[/font]
از سوی دیگر، معمولاً کارفرمایان و صاحبان کسب و کارها هم به دنبال فرصتی هستند تا به نوعی از کارمندان خود قدردانی کنند و ارتباطات درون سازمانی را قوی تر و مستحکم تر کنند، به همین دلایل اغلب آن ها مناسبت هایی مانند شب یلدا را از دست نمی دهند و با خرید گیفت تبلیغاتی برای یلدا سعی می کنند از این فرصت ها به بهترین شکل استفاده کنند.