13-06-2022, 11:43 AM
برای کسب و کار های خرد یکی نحوه های فروش بیشتر دادن تخفیف به مشتریان میباشد.
ولی یک زمینه ای وجود دارااست.: تاهنگامیکه یکسری کارهایی را از گذشته ایفا نداده باشید، تخفیف دادن ممکن میباشد به مارک و بهره شما زیان وارد نماید.
چطور میشود مطمئن شد که تخفیف دادن به تجارت و بیزنس شما زیان وارد نمی نماید و موجب فایده دهی میباشد؟
باید مقصود هایی داشته باشید و بدانید که از چه طرقی میتوانید به مشتریان خودتان دست پیدا فرمایید
مهمتر از کلیه می بایست ابزاری برای سنجش اینکه شما به مشتریان غرض خویش می رسید یا این که نه را پیدا فرمائید.
در زیر به شما خواهم اعلامکرد که چه گونه تخفیف دهید، چهگونه مقاصد صحیح را طراحی نمایید و حتی چهگونه توفیق خویش را دراین باره اندازه گیری نمائید.
معایب و مزایای تخفیف دادن
مزایا و معایب متعددی برای تخفیف دادن سرویس ها و کالاهای شما وجود داراست.
نخستین از همگی بگذارید ببینیم که آنها چه میباشند تا بتوانیم برای آنان طرحی هم داشته باشیم
۱. مزایای استراتژی های تخفیف دادن
تخفیف دادن بر ارزش ها استراتژی میباشد که سبب ارتقاء فروش در کسب و کار شما میگردد، مشتریان نو برای شما ساخت و ساز می نماید، و سبب ساز بوجود داخل شدن مزایایی برای شما میشود از قبیل:
مشتریان شما شم خیر نسبت به شما خواهند داشت
یکیاز مزایا این میباشد که مشتریان شما شم نیکی به شما خواهند داشت.
مبنی بر یکی پژوهش ها هنگامی که شما تخفیف یا این که کوپنی را اخذ میکنید شم خوشحالی و رضایت و وقار دارید.
در دراز زمان این قضیه قادر است سبب ساز برجا گذاشتن تاثیر مثبتی بر ذهن مشتری شما و ساخت و ساز تصویر نیکی از مارک شما خواهد شد.
به مشتریان این قابلیت را میدهد که از دربین رقبا کالا و یا این که سرویس ها شمارا گزینش نماید.
تخفیف دادن حتی منجر میشود که اشخاص کالا شمارا با دیگر محصول ها مقایسه نکنند.
خویش این قضیه سبب ساز میشود که شمارا از دربین رقبا گزینش نمایند و پای در مغازه شما بگذارند.
۲. معایب تخفیف دادن
قطعا چندین تا از معایب هم وجود دارا هستند که تخفیف دادن را دشوار و سخت می نماید.
تخفیف دادن بها کالا و یا این که سرویس ها شمارا نادر می نماید.
هنگامی که مشتریان از متاع شما با تخفیف استعمال می نمایند ممکن میباشد بهاین موضوع تفکر نمایند که جنس شما از چگونگی پایینی شامل است.
دریک تحقیقی بهاین فیض رسیدند: مشتریانی که بها بی نقص مال را پرداخت کرده بودند راضی خیس نیز بودند از عده ای که تخفیف گرفته بودند.
ریسک حیف کردن بهره
این قابلیت هم وجود داراست که به هیچ عنوان هیچ سودی از معامله ی خویش نبرید.
شاید حراجی شما بخاطر عده ای باشد که می خواستند بخرند البته نخریدند. دراین حالت شما حتی فروش به مشتریانی که حاضر بودند پول جامعی را پرداخت نمایند هم از دست می دهید..
بخاطر همین موقعیت میباشد که نیاز دارید بدانید که غرض شما از تخفیف دادن چیست؟
مقصود خویش را از تخفیف دادن معین فرمایید.
پیش از هرگونه اقدامی برای تخفیف دادن استراتژی و غرض خویش را مشخص و معلوم کیند.
غرض شما نوع تخفیف، بازار مقصود، نحوی ارائه آن و برای چه مشتریانی ارائه گردد را مشخص و معلوم خواهد کرد.
در ذیل تعدادی غرض را معلوم کرده ایم:
۱. بدست آوردن مشتریان نو
درین مرحله شما شانس خویش را برای بدست آوردن مشتریان تازه آزمون میکنید.
مشتریان نو این قابلیت را خواهند داشت که مال و سرویس ها شمارا با ریسک کمتری آزمون نمایند.
یادتان نرود که تخفیف شما می بایست زمان مجال محدودی داشته باشد تا آنان هم دلیلی برای به کارگیری از تولیدات شمارا داشته باشند.
۲. ارتقا فروش
مقصود شما فروش بیشتر محصول ها به اشخاص سوای پیش بینی اینکه یکسری مشتری این جنس را میخرند خواهد بود.
درین نوع تخفیف غرض شما بیشتر روی تعداد فروش محصول ها میباشد تا تعداد اشخاص.
۳. ترغیب به خرید مشتریان فعلی
درین نوع فروش بیشتر بهدنبال این هستیم که مشتریان فعلی خودمان را فعال کنیم تا مجدد از ما خرید نمایند.
این نوع تخفیف صرفا به مشتریان گذشته ما داده میگردد.
۴. برای فروش کالاهای بنجل یا این که دیرین
بعضی وقت ها برای خلاص شدن از شر کالاهای دیرین، یا این که بنجل نیاز داریم که تخفیف بذاریم.
برخی اوقات هم برای تولید گوشه و کنار در مغازه و انبار برای کالاهای تازه به مکان کالاهای سابق اینکار را جاری ساختن میدهیم.
۶ نوع استراتژی تخفیف برای بیزینس های خرد
هنگامی که غرض از حراجی یا این که تخفیف دادن را پیدا کرید دفعه به جستن نوع تخفیف میرسد که شایسته ترین تلاش را برای شما خواهد داشت.
در تحت به بعضی از روشهای تخفیف دادن پرداخته ام.
یادتان نرود که در هر فرصت شما محصور به تعیین تنها یک مثال از گونه های تخفیف ها نیستید و میتوانید یکسری نوع تخفیف را به طور همزمان با هم استعمال فرمایید.
۱. تخفیف تعدادی محصول با هم
درین نوع تخفیف بجای تخفیف دادن تنها به یک محصول یا این که سرویس ها، بها را برای خرید بسته ی از تولید ها قرار میدهیم.
مثلا برای تخفیف در اسباب آرایشی بجای تخفیف بر خمیر ریش مردانه تخفیف را زمانی انجام می نمایند که شما بسته ی خمیر ریش، شامپو، ژل مردانه را با هم بخرید.
این نوع فروش مزایا خودش را داراست.
اقلام بیشتری به فروش میرسد.
اجناس دوست داستنی و غیر دوستداشتنی را میتوانید با هم بفروشید
مشتریان با دیگر محصول ها شما آشنا میشوند
ضمنا برای ساخت تخفیف های اینچنینی بایستی دقیقا بدانید که چه محصولی با چه متاع دیگری بایستی در یک بسته بندی قرار بگیرد.
در شرایطی که محصولاتی که در یک بسته قرار داده می گردند مشابه به هم نباشند خریدار بهاین نکته میرسد که فروشنده داراست به عایدی خویش محصول ها را به مشتریان اجبار می نماید.
ولی یک زمینه ای وجود دارااست.: تاهنگامیکه یکسری کارهایی را از گذشته ایفا نداده باشید، تخفیف دادن ممکن میباشد به مارک و بهره شما زیان وارد نماید.
چطور میشود مطمئن شد که تخفیف دادن به تجارت و بیزنس شما زیان وارد نمی نماید و موجب فایده دهی میباشد؟
باید مقصود هایی داشته باشید و بدانید که از چه طرقی میتوانید به مشتریان خودتان دست پیدا فرمایید
مهمتر از کلیه می بایست ابزاری برای سنجش اینکه شما به مشتریان غرض خویش می رسید یا این که نه را پیدا فرمائید.
در زیر به شما خواهم اعلامکرد که چه گونه تخفیف دهید، چهگونه مقاصد صحیح را طراحی نمایید و حتی چهگونه توفیق خویش را دراین باره اندازه گیری نمائید.
معایب و مزایای تخفیف دادن
مزایا و معایب متعددی برای تخفیف دادن سرویس ها و کالاهای شما وجود داراست.
نخستین از همگی بگذارید ببینیم که آنها چه میباشند تا بتوانیم برای آنان طرحی هم داشته باشیم
۱. مزایای استراتژی های تخفیف دادن
تخفیف دادن بر ارزش ها استراتژی میباشد که سبب ارتقاء فروش در کسب و کار شما میگردد، مشتریان نو برای شما ساخت و ساز می نماید، و سبب ساز بوجود داخل شدن مزایایی برای شما میشود از قبیل:
مشتریان شما شم خیر نسبت به شما خواهند داشت
یکیاز مزایا این میباشد که مشتریان شما شم نیکی به شما خواهند داشت.
مبنی بر یکی پژوهش ها هنگامی که شما تخفیف یا این که کوپنی را اخذ میکنید شم خوشحالی و رضایت و وقار دارید.
در دراز زمان این قضیه قادر است سبب ساز برجا گذاشتن تاثیر مثبتی بر ذهن مشتری شما و ساخت و ساز تصویر نیکی از مارک شما خواهد شد.
به مشتریان این قابلیت را میدهد که از دربین رقبا کالا و یا این که سرویس ها شمارا گزینش نماید.
تخفیف دادن حتی منجر میشود که اشخاص کالا شمارا با دیگر محصول ها مقایسه نکنند.
خویش این قضیه سبب ساز میشود که شمارا از دربین رقبا گزینش نمایند و پای در مغازه شما بگذارند.
۲. معایب تخفیف دادن
قطعا چندین تا از معایب هم وجود دارا هستند که تخفیف دادن را دشوار و سخت می نماید.
تخفیف دادن بها کالا و یا این که سرویس ها شمارا نادر می نماید.
هنگامی که مشتریان از متاع شما با تخفیف استعمال می نمایند ممکن میباشد بهاین موضوع تفکر نمایند که جنس شما از چگونگی پایینی شامل است.
دریک تحقیقی بهاین فیض رسیدند: مشتریانی که بها بی نقص مال را پرداخت کرده بودند راضی خیس نیز بودند از عده ای که تخفیف گرفته بودند.
ریسک حیف کردن بهره
این قابلیت هم وجود داراست که به هیچ عنوان هیچ سودی از معامله ی خویش نبرید.
شاید حراجی شما بخاطر عده ای باشد که می خواستند بخرند البته نخریدند. دراین حالت شما حتی فروش به مشتریانی که حاضر بودند پول جامعی را پرداخت نمایند هم از دست می دهید..
بخاطر همین موقعیت میباشد که نیاز دارید بدانید که غرض شما از تخفیف دادن چیست؟
مقصود خویش را از تخفیف دادن معین فرمایید.
پیش از هرگونه اقدامی برای تخفیف دادن استراتژی و غرض خویش را مشخص و معلوم کیند.
غرض شما نوع تخفیف، بازار مقصود، نحوی ارائه آن و برای چه مشتریانی ارائه گردد را مشخص و معلوم خواهد کرد.
در ذیل تعدادی غرض را معلوم کرده ایم:
۱. بدست آوردن مشتریان نو
درین مرحله شما شانس خویش را برای بدست آوردن مشتریان تازه آزمون میکنید.
مشتریان نو این قابلیت را خواهند داشت که مال و سرویس ها شمارا با ریسک کمتری آزمون نمایند.
یادتان نرود که تخفیف شما می بایست زمان مجال محدودی داشته باشد تا آنان هم دلیلی برای به کارگیری از تولیدات شمارا داشته باشند.
۲. ارتقا فروش
مقصود شما فروش بیشتر محصول ها به اشخاص سوای پیش بینی اینکه یکسری مشتری این جنس را میخرند خواهد بود.
درین نوع تخفیف غرض شما بیشتر روی تعداد فروش محصول ها میباشد تا تعداد اشخاص.
۳. ترغیب به خرید مشتریان فعلی
درین نوع فروش بیشتر بهدنبال این هستیم که مشتریان فعلی خودمان را فعال کنیم تا مجدد از ما خرید نمایند.
این نوع تخفیف صرفا به مشتریان گذشته ما داده میگردد.
۴. برای فروش کالاهای بنجل یا این که دیرین
بعضی وقت ها برای خلاص شدن از شر کالاهای دیرین، یا این که بنجل نیاز داریم که تخفیف بذاریم.
برخی اوقات هم برای تولید گوشه و کنار در مغازه و انبار برای کالاهای تازه به مکان کالاهای سابق اینکار را جاری ساختن میدهیم.
۶ نوع استراتژی تخفیف برای بیزینس های خرد
هنگامی که غرض از حراجی یا این که تخفیف دادن را پیدا کرید دفعه به جستن نوع تخفیف میرسد که شایسته ترین تلاش را برای شما خواهد داشت.
در تحت به بعضی از روشهای تخفیف دادن پرداخته ام.
یادتان نرود که در هر فرصت شما محصور به تعیین تنها یک مثال از گونه های تخفیف ها نیستید و میتوانید یکسری نوع تخفیف را به طور همزمان با هم استعمال فرمایید.
۱. تخفیف تعدادی محصول با هم
درین نوع تخفیف بجای تخفیف دادن تنها به یک محصول یا این که سرویس ها، بها را برای خرید بسته ی از تولید ها قرار میدهیم.
مثلا برای تخفیف در اسباب آرایشی بجای تخفیف بر خمیر ریش مردانه تخفیف را زمانی انجام می نمایند که شما بسته ی خمیر ریش، شامپو، ژل مردانه را با هم بخرید.
این نوع فروش مزایا خودش را داراست.
اقلام بیشتری به فروش میرسد.
اجناس دوست داستنی و غیر دوستداشتنی را میتوانید با هم بفروشید
مشتریان با دیگر محصول ها شما آشنا میشوند
ضمنا برای ساخت تخفیف های اینچنینی بایستی دقیقا بدانید که چه محصولی با چه متاع دیگری بایستی در یک بسته بندی قرار بگیرد.
در شرایطی که محصولاتی که در یک بسته قرار داده می گردند مشابه به هم نباشند خریدار بهاین نکته میرسد که فروشنده داراست به عایدی خویش محصول ها را به مشتریان اجبار می نماید.