21-04-2021, 01:25 PM
دانش آموزانی که در مهلت تعیین شده موفق به ثبت نام کتاب های درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ خود نشده اند و جامانده از ثبت نام کتاب درسی می باشند، می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام به سایت irtextbook.com مراجعه کرده و ثبت سفارش خود را انجام دهند.
ثبت نام کتاب های درسی دانش آموزان در سال های اخیر از طریق سامانه سفارش کتاب درسی به آدرس irtextbook.com انجام می پذیرد. به این صورت که دانش آموزان بر اساس جدول زمان بندی ارائه شده توسط سازمان سنجش و پایش کیفیت آموزشی به این سامانه مراجعه کرده و با توجه به پایه و رشته تحصیلی خود سفارش کتاب خود را ثبت می نمایند.
در این بین دانش آموزان و یا حتی مدارسی نیز هستند که درمهلت تعیین شده نتوانسته اند کتب درسی مورد نظر خود را سفارش دهند و جزو جاماندگان ثبت نام کتاب 1400 - 1401 می باشند. این افراد باید در تاریخی که به عنوان زمان تمدید مهلت ثبت نام در نظر گرفته می شود به سامانه ثبت سفارش کتاب مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.
به منظور ارائه اطلاعات بیشتر به دانش آموزان و مدیرانی که از ثبت نام کتب درسی در زمان مقرر جامانده اند، در ادامه به شرح موارد مربوط به ثبت نام کتاب های درسی در مهلت مجدد و جزئیات آن ها می پردازیم.
زمان ثبت نام جاماندگان کتاب درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
با توجه به این که ثبت نام کتاب های درسی دانش آموزان به دو صورت فردی و گروهی انجام می پذیرد، ممکن است علاوه بر دانش آموزان برخی مدارس نیز بدلایل متعددی مانند عدم دسترسی به سایت ثبت نام کتاب درسی، از ثبت نام در مهلت تعیین شده جامانده باشند و درواقع جامانده از ثبت نام کتاب درسی باشند.
این کاربران می توانند از تاریخ 12 تیرماه لغایت 31 شهریور ماه 1400 یعنی پس از اتمام مهلت ثبت نام کتاب ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ به سامانه سفارش کتاب مراجعه کرده و ثبت نام خود را در این مهلت اضافه ای که به عنوان آخرین فرصت قلمداد می شود، تکمیل نمایند.
زمان تعیین شده جهت تمدید مهلت ثبت نام کتاب های درسی برای پایه های مختلف طبق آخرین اطلاعیه صادر شده از طرف سامان سنجش و پایش کیفیت آموزشی از تاریخ 12 تیر الی 31 شهریور ماه در نظر گرفته شده است.
با وجود اعلام تاریخ دقیق سفارش برای جاماندگان ثبت نام کتاب درسی 1400 - 1401، اما ممکن است مجددا این مهلت تعیین شده تغییر کرده و یا تمدید شود، لذا در صورت اعلام زمان بندی جدید برای ثبت سفارش جاماندگان اطلاعات لازم در این قسمت ارائه می گردد.
بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام کتاب درسی
نحوه ثبت نام جاماندگان کتاب درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
ورود به سامانه ثبت نام کتاب درسی و شیوه درست ثبت نام کتاب برای دانش آموزان و مدیران مدارس دارای اهمیت زیادی می باشد. اگر دانش آموزان در زمان ثبت نام کتاب درسی دچار اشتباه شوند و در مهلت ویرایش ثبت نام کتاب درسی که همزمان با مهلت ثبت نام جاماندگان می باشد خطای موجود را اصلاح نکنند، ممکن است در هنگام دریافت کتاب های خود دچار مشکلات زیادی شوند.
جهت راهنمایی بیشتر دانش آموزان و یا مدیرانی که قصد ثبت نام کتاب های درسی 1400 - 1401 را دارند در این بخش مراحل ثبت نام کتب درسی را به صورت راهنمای تصویری ارائه می نماییم.
راهنمای تصویری نحوه ثبت نام کتاب های درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
۱آدرس سایت irtextbook.ir یا irtextbook.com را در مرورگر خود وارد نموده و روی لینک سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ، بخش ثبت سفارش مخصوص دانشآموزان " کلیک کنید .
۲پس از مشاهده تصویر زیر از قسمت پایین سمت چپ صفحه روی گزینه " ورود دانش آموزان " کلیک کنید.
۳با وارد کردن " کد ملی " و " شماره سریال شناسنامه " وارد پرتال دانش آموزی خود شوید .
۴سپس با انتخاب گزینه " فروش و توزیع مواد آموزشی " روی لینک " ورود به سامانه فروش " کلیک کنید .
۵در این قسمت اطلاعات پستی مدرسه مورد نظر خود را وارد کنید .
۶در این مرحله شماره تماس دانش آموز و یا والدین را وارد کنید .
۷در این قسمت متناسب با سال تحصیلی و رشته تحصیلی خود بسته مورد نظر را انتخاب می نمایید .
۸در این بخش اطلاعات کتاب درسی سفارشی شما نمایش داده می شود که در صورت صحت اطلاعات باید گزینه ثبت و ادامه را انتخاب کنید .
۹در این قسمت میزان هزینه کتاب های درسی شما نمایش داده می شود که در صورت تمایل باید گزینه پرداخت را انتخاب نمایید تا وارد درگاه اینترنتی پرداخت هزینه شوید .
لازم به ذکر است که هزینه کتاب های درسی 1400 - 1401 دانش آموزان با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم ( اینترنتی ) می باشد و به صورت اینترنتی پرداخت می شود .
در ادامه بخوانید: قیمت کتاب های درسی
توصیه می شود برای اطلاع از جدیدترین اخبار مربوط به جامانده از ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ عضو کانال تلگرام مدارس و یا صفحه اطلاع رسانی اینستاگرام مدارس هیوا شوید. داوطلبانی دچار پرسش هایی در مورد جاماندگان از ثبت نام کتاب درسی 1400 - 1401 شده باشند، می توانند جهت دریافت پاسخ سوالات خود با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی تماس بگیرند.
سوالات متداول
1- ✔️ زمان ثبت نام جاماندگان از سفارش کتاب های درسی 1400 - 1401 چه تاریخی است؟
✔️ تاریخ ثبت نام جاماندگان از 12 تیرماه آغاز می گردد که جزئیات لازم در این مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ جاماندگان از ثبت نام کتاب های درسی چگونه می توانند اقدام به ثبت نام نمایند؟
✔️ طبق موارد ذکر شده در این مقاله این افراد می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام کتاب به سایت ثبت نام مراجعه کرده و سفارش خود را انجام دهند.
3- ✔️ نحوه ثبت نام کتاب برای جاماندگان از سفارش کتب درسی به چه صورتی است؟
✔️ جاماندگان باید به سایت ثبت نام کتاب مراجعه کرده و بر اساس پایه تحصیلی مورد نظر خود سفارششان را ثبت نمایند. توجه داشته باشید که جرئیات لازم در این مقاله به طور کامل ارائه شده است.
منبع : جامانده از ثبت نام کتاب درسی
ثبت نام کتاب های درسی دانش آموزان در سال های اخیر از طریق سامانه سفارش کتاب درسی به آدرس irtextbook.com انجام می پذیرد. به این صورت که دانش آموزان بر اساس جدول زمان بندی ارائه شده توسط سازمان سنجش و پایش کیفیت آموزشی به این سامانه مراجعه کرده و با توجه به پایه و رشته تحصیلی خود سفارش کتاب خود را ثبت می نمایند.
در این بین دانش آموزان و یا حتی مدارسی نیز هستند که درمهلت تعیین شده نتوانسته اند کتب درسی مورد نظر خود را سفارش دهند و جزو جاماندگان ثبت نام کتاب 1400 - 1401 می باشند. این افراد باید در تاریخی که به عنوان زمان تمدید مهلت ثبت نام در نظر گرفته می شود به سامانه ثبت سفارش کتاب مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.
به منظور ارائه اطلاعات بیشتر به دانش آموزان و مدیرانی که از ثبت نام کتب درسی در زمان مقرر جامانده اند، در ادامه به شرح موارد مربوط به ثبت نام کتاب های درسی در مهلت مجدد و جزئیات آن ها می پردازیم.
زمان ثبت نام جاماندگان کتاب درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
با توجه به این که ثبت نام کتاب های درسی دانش آموزان به دو صورت فردی و گروهی انجام می پذیرد، ممکن است علاوه بر دانش آموزان برخی مدارس نیز بدلایل متعددی مانند عدم دسترسی به سایت ثبت نام کتاب درسی، از ثبت نام در مهلت تعیین شده جامانده باشند و درواقع جامانده از ثبت نام کتاب درسی باشند.
این کاربران می توانند از تاریخ 12 تیرماه لغایت 31 شهریور ماه 1400 یعنی پس از اتمام مهلت ثبت نام کتاب ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ به سامانه سفارش کتاب مراجعه کرده و ثبت نام خود را در این مهلت اضافه ای که به عنوان آخرین فرصت قلمداد می شود، تکمیل نمایند.
زمان تعیین شده جهت تمدید مهلت ثبت نام کتاب های درسی برای پایه های مختلف طبق آخرین اطلاعیه صادر شده از طرف سامان سنجش و پایش کیفیت آموزشی از تاریخ 12 تیر الی 31 شهریور ماه در نظر گرفته شده است.
با وجود اعلام تاریخ دقیق سفارش برای جاماندگان ثبت نام کتاب درسی 1400 - 1401، اما ممکن است مجددا این مهلت تعیین شده تغییر کرده و یا تمدید شود، لذا در صورت اعلام زمان بندی جدید برای ثبت سفارش جاماندگان اطلاعات لازم در این قسمت ارائه می گردد.
بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام کتاب درسی
نحوه ثبت نام جاماندگان کتاب درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
ورود به سامانه ثبت نام کتاب درسی و شیوه درست ثبت نام کتاب برای دانش آموزان و مدیران مدارس دارای اهمیت زیادی می باشد. اگر دانش آموزان در زمان ثبت نام کتاب درسی دچار اشتباه شوند و در مهلت ویرایش ثبت نام کتاب درسی که همزمان با مهلت ثبت نام جاماندگان می باشد خطای موجود را اصلاح نکنند، ممکن است در هنگام دریافت کتاب های خود دچار مشکلات زیادی شوند.
جهت راهنمایی بیشتر دانش آموزان و یا مدیرانی که قصد ثبت نام کتاب های درسی 1400 - 1401 را دارند در این بخش مراحل ثبت نام کتب درسی را به صورت راهنمای تصویری ارائه می نماییم.
راهنمای تصویری نحوه ثبت نام کتاب های درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
۱آدرس سایت irtextbook.ir یا irtextbook.com را در مرورگر خود وارد نموده و روی لینک سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ، بخش ثبت سفارش مخصوص دانشآموزان " کلیک کنید .
۲پس از مشاهده تصویر زیر از قسمت پایین سمت چپ صفحه روی گزینه " ورود دانش آموزان " کلیک کنید.
۳با وارد کردن " کد ملی " و " شماره سریال شناسنامه " وارد پرتال دانش آموزی خود شوید .
۴سپس با انتخاب گزینه " فروش و توزیع مواد آموزشی " روی لینک " ورود به سامانه فروش " کلیک کنید .
۵در این قسمت اطلاعات پستی مدرسه مورد نظر خود را وارد کنید .
۶در این مرحله شماره تماس دانش آموز و یا والدین را وارد کنید .
۷در این قسمت متناسب با سال تحصیلی و رشته تحصیلی خود بسته مورد نظر را انتخاب می نمایید .
۸در این بخش اطلاعات کتاب درسی سفارشی شما نمایش داده می شود که در صورت صحت اطلاعات باید گزینه ثبت و ادامه را انتخاب کنید .
۹در این قسمت میزان هزینه کتاب های درسی شما نمایش داده می شود که در صورت تمایل باید گزینه پرداخت را انتخاب نمایید تا وارد درگاه اینترنتی پرداخت هزینه شوید .
لازم به ذکر است که هزینه کتاب های درسی 1400 - 1401 دانش آموزان با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم ( اینترنتی ) می باشد و به صورت اینترنتی پرداخت می شود .
در ادامه بخوانید: قیمت کتاب های درسی
توصیه می شود برای اطلاع از جدیدترین اخبار مربوط به جامانده از ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ عضو کانال تلگرام مدارس و یا صفحه اطلاع رسانی اینستاگرام مدارس هیوا شوید. داوطلبانی دچار پرسش هایی در مورد جاماندگان از ثبت نام کتاب درسی 1400 - 1401 شده باشند، می توانند جهت دریافت پاسخ سوالات خود با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی تماس بگیرند.
سوالات متداول
1- ✔️ زمان ثبت نام جاماندگان از سفارش کتاب های درسی 1400 - 1401 چه تاریخی است؟
✔️ تاریخ ثبت نام جاماندگان از 12 تیرماه آغاز می گردد که جزئیات لازم در این مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ جاماندگان از ثبت نام کتاب های درسی چگونه می توانند اقدام به ثبت نام نمایند؟
✔️ طبق موارد ذکر شده در این مقاله این افراد می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام کتاب به سایت ثبت نام مراجعه کرده و سفارش خود را انجام دهند.
3- ✔️ نحوه ثبت نام کتاب برای جاماندگان از سفارش کتب درسی به چه صورتی است؟
✔️ جاماندگان باید به سایت ثبت نام کتاب مراجعه کرده و بر اساس پایه تحصیلی مورد نظر خود سفارششان را ثبت نمایند. توجه داشته باشید که جرئیات لازم در این مقاله به طور کامل ارائه شده است.
منبع : جامانده از ثبت نام کتاب درسی