25-08-2018, 12:41 PM
مشاور ایزو 10004
رضایت مشتری-راهنمای پایش و اندازه گیری میزان رضایت مشتریان بر مبنای ISO/TS 10004:2010
ایزو ۱۰۰۰۴ در مجموع با ایزو ۱۰۰۰۱، ایزو ۱۰۰۰۲ و ایزو ۱۰۰۰۳ می تواند راهنمایی را در جهت کمک به کاهش و به حداقل رساندن نارضایتی مشتری و افزایش رضایت مشتری ارائه دهد.
این مشخصات فنی بوسیله ارائه راهنمایی در جهت اندازه گیری و پایش رضایت مشتری مکمل ایزو ۱۰۰۰۱، ایزو۱۰۰۰۲و ایزو
۱۰۰۰۳ هستند. اطلاعات بدست آمده می تواند سازمان را در جهت حفظ یا افزایش رضایت مشتری راهنمایی کند.
مزایای ایزو 10004
از مزایای پیاده سازی ایزو ۱۰۰۰۴ شناسایی دائمی انتظار مشتریان، جمع آوری واقعی و صحیح داده ها، سیستم علمی تجزیه
و تحلیل داده ها، بازخورهای مناسبی برای بهبود و در نهایت اندازه گیری رضایت مشتری می باشد.
یک عامل کلیدی در موفقیت سازمان رضایت مشتری از آن سازمان و محصول است. بنابراین، نظارت و سنجش رضایت
مشتری ضروری است. اطلاعات بدست آمده از نظارت و سنجش رضایت مشتری باعث کشف فرصت ارتقا استراتژی،
محصولات، و پروسه های سازمان می شود که توسط مشتریان ارزش گذاری شده و جزو اهداف سازمان هستند.
یک عامل کلیدی در موفقیت سازمان رضایت مشتری از آن سازمان و محصول است. بنابراین، نظارت و سنجش رضایت
مشتری ضروری است. اطلاعات بدست آمده از نظارت و سنجش رضایت مشتری باعث کشف فرصت ارتقا استراتژی،
محصولات، و پروسه های سازمان می شود که توسط مشتریان ارزش گذاری شده و جزو اهداف سازمان هستند. چنین
پیشرفت هایی اعتماد مشتری را تقویت می کند و مزایای بازرگانی و سایر مزایا را بدنبال دارد. این استاندارد بین المللی در
اجرای یک پروسه موثر نظارت و سنجش رضایت مشتری به سازمان کمک می کند.
رابطه گواهینامه ایزو 10004 با ایزو 9001:2008
این استاندارد بین المللی منطبق با ایزو 9001:2008 است،
این استاندارد با فراهم سازی راهنمایی درمورد نظارت و سنجش رضایت مشتری اهداف ایزو 9001:2008 را پشتیبانی می کند. این استاندارد
دستورات خاصی را در ایزو 9001 که مربوط به رضایت مشتری است شناسایی می کند.
ادامه
رضایت مشتری-راهنمای پایش و اندازه گیری میزان رضایت مشتریان بر مبنای ISO/TS 10004:2010
ایزو ۱۰۰۰۴ در مجموع با ایزو ۱۰۰۰۱، ایزو ۱۰۰۰۲ و ایزو ۱۰۰۰۳ می تواند راهنمایی را در جهت کمک به کاهش و به حداقل رساندن نارضایتی مشتری و افزایش رضایت مشتری ارائه دهد.
این مشخصات فنی بوسیله ارائه راهنمایی در جهت اندازه گیری و پایش رضایت مشتری مکمل ایزو ۱۰۰۰۱، ایزو۱۰۰۰۲و ایزو
۱۰۰۰۳ هستند. اطلاعات بدست آمده می تواند سازمان را در جهت حفظ یا افزایش رضایت مشتری راهنمایی کند.
مزایای ایزو 10004
از مزایای پیاده سازی ایزو ۱۰۰۰۴ شناسایی دائمی انتظار مشتریان، جمع آوری واقعی و صحیح داده ها، سیستم علمی تجزیه
و تحلیل داده ها، بازخورهای مناسبی برای بهبود و در نهایت اندازه گیری رضایت مشتری می باشد.
یک عامل کلیدی در موفقیت سازمان رضایت مشتری از آن سازمان و محصول است. بنابراین، نظارت و سنجش رضایت
مشتری ضروری است. اطلاعات بدست آمده از نظارت و سنجش رضایت مشتری باعث کشف فرصت ارتقا استراتژی،
محصولات، و پروسه های سازمان می شود که توسط مشتریان ارزش گذاری شده و جزو اهداف سازمان هستند.
یک عامل کلیدی در موفقیت سازمان رضایت مشتری از آن سازمان و محصول است. بنابراین، نظارت و سنجش رضایت
مشتری ضروری است. اطلاعات بدست آمده از نظارت و سنجش رضایت مشتری باعث کشف فرصت ارتقا استراتژی،
محصولات، و پروسه های سازمان می شود که توسط مشتریان ارزش گذاری شده و جزو اهداف سازمان هستند. چنین
پیشرفت هایی اعتماد مشتری را تقویت می کند و مزایای بازرگانی و سایر مزایا را بدنبال دارد. این استاندارد بین المللی در
اجرای یک پروسه موثر نظارت و سنجش رضایت مشتری به سازمان کمک می کند.
رابطه گواهینامه ایزو 10004 با ایزو 9001:2008
این استاندارد بین المللی منطبق با ایزو 9001:2008 است،
این استاندارد با فراهم سازی راهنمایی درمورد نظارت و سنجش رضایت مشتری اهداف ایزو 9001:2008 را پشتیبانی می کند. این استاندارد
دستورات خاصی را در ایزو 9001 که مربوط به رضایت مشتری است شناسایی می کند.
ادامه