تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: پشتیبانی مخابرات_سوال 3
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
سامانه پشتیبانی اینترنت مخابرات چیست؟
پشتیبانی اینترنت مخابرات یکی از خدماتی است که در کنار اینترنت خانگی توسط مخابرات به کاربران ارائه می شودو با استفاده از آن کاربران مشکلات اینترنتی خود را رفع می کنند.
تماس با ۲۰۲۰
ثبت مشکل خرابی اینترنت در سامانه مخابرات
(16-12-2023, 05:06 PM)hossein_hmz نوشته است: [ -> ]سامانه پشتیبانی اینترنت مخابرات چیست؟

پشتیبانی اینترنت مخابرات یکی از خدماتی است که در کنار اینترنت خانگی توسط مخابرات به کاربران ارائه می شودو با استفاده از آن کاربران مشکلات اینترنتی خود را رفع می کنند.
سامانه تماس تلفنی ۱۸۹۹و2020
تماس با ۲۰۲۰
ثبت مشکل خرابی اینترنت در سامانه مخابرات
مخابرات چندسالی ست که برای تسهیل استفاده ازخدمات اینترنت خود،سامانهای رادراختیارمشترکینADSLوفیبرنوری قرارداده
است.باوروده به سامانه مخابرات،میتوان سرویسهای جدیدخریداری کرده یاسرویس قبلی خودراتمدیدکنید.همچنین امکان مشاهده
میزان ترافیک باقیمانده،مصرف اینترنت وخریدترافیک جدید وجوددارد.درادامه با این سامانه بیشترآشنامیشویم.
•برای ورودبه حساب کاربری اینترنت مخابرات بایستی شماره تلفن ثا بت یک هروی آنADSLمخابرات فعال ا ست رابه همراه کدشهربدون
صفرواردکنید.سپس بادرج رمزعبوروکدامنیتی روی گزینه«ورودبه سامانه»کلیک کنید
•پس ازورودبهح ابکاربریاینترنت مخابرات،درصفحه اول آنبااطالعاتیازقبیل سرویس فعال شما،میزان روزوترافیک باقیماندهاز
سرویس ومصرف روزانه یک هفته گذشته روبه رومیشوید.همچنین میزان بدهی تلفن ثابتی که روی آن خط،سرویسADSLفعال شده
است به نمایش درمی آید.
پشتیبانی اینترنت مخابرات یکی از خدماتی است که در کنار اینترنت خانگی توسط مخابرات به کاربران ارائه می شودو با استفاده از آن کاربران مشکلات اینترنتی خود را رفع می کنند
پشیبانی اینترنت مخابرات یکی از اصلی ترین کارهایی است که لازم است در رابطه با کاربران اینترنت این شرکت انجام شود.
اما یکی از مهمترین فاکتور هایی که می تواند ما را در خرید سرویس اینترنت از یک شرکت قانع کند، داشتن یک پشتیبانی اینترنتی خوب است، اما اینترنت مخابرات یکی از رایج ترین انواع اینترنتی است که اکثر کاربران در حال استفاده از آن هستند. از سازمان های بزرگ گرفته تا اینترنت های خانگی، همه و همه در حال استفاده از این شبکه اینترنت هستند، و یکی از مهمترین کارهای مخابرات که با پشتیبانی 2020 انجام می شود، پشتیبانی و حل مشکلات اینترنت خانگی کاربران این خطوط است. برای استفاده از پشتیبانی مخابرات یکی از راه ها همان پشتیبانی 2020 است و دیگری ثبت مشکل در سامانه و یا به عبارتی پنل کاربری است، و هر کدام از این روش ها مزیت های خاص خود را دارا است. در نهایت با توجه به شرایطی که در آن قرار دارید این انتخاب شماست که از کدام طریق می خواهید با پشتیبانی مخابرات در ارتباط باشید. کاربرد: پشتیبانی اینترنت مخابرات یکی از خدماتی است که در کنار اینترنت خانگی، توسط مخابرات به کاربران ارائه داده می شود. با استفاده از این خدمات کاربران می توانند مشکلات اینترنتی خود را رفع کنند. مخابرات چند سالی است که برای تسهیل استفاده از خدمات اینترنت خود، سامانه ای را در اختیار مشترکین ADSL و فیبر نوری قرار داده است. با ورود به سامانه مخابرات، می توان سرویس های جدید خریداری کرده یا سرویس قبلی خود را تمدید کنید. همچنین امکان مشاهده میزان ترافیک باقی مانده، مصرف اینترنت و خرید ترافیک جدید وجود دارد. آشنایی با سامانه پشتیبانی اینترنت مخابرات: برای ورود به حساب کاربری اینترنت مخابرات بایستی شماره تلفن ثابتی که روی آن ADSL مخابرات فعال است را به همراه کد شهر بدون صفر وارد کنید. سپس با درج رمز عبور و کد امنیتی روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید. پس از ورود به حساب کاربری اینترنت مخابرات، در صفحه اول آن با اطلاعاتی از قبیل سرویس فعال شما، میزان روز و ترافیک باقی مانده از سرویس و مصرف روزانه یک هفته گذشته رو به رو می شوید. همچنین میزان بدهی تلفن ثابتی که روی آن خط، سرویس ADSL فعال شده است به نمایش در می آید.
درس adsl.tci.ir سامانه پشتیبانی 2020 مخابرات می باشد
صفحه‌ها: 1 2