تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نمایندگی جنرال الکتریک
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
درباره نمایندگی جنرال الکتریک
جنرال الکتریک یکی از برندهای معروف لوازم خانگی در جهان است. این شرکت با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از مکانیزم‌‌های پیشرفته و مدرن موفق به کسب اعتبار جهانی شده است. همین امر موجب شده در جای جای جهان محصولات این برند مورد توجه قرار گیرد و منجر به رونق اقتصادی کشور‌های وارد کننده آن شود. اما لوازم خانگی جنرال الکتریک نیز همچون سایر برندهای دیگر در معرض خرابی قرار دارند. با توجه به اینکه شرکت تولید کننده این برند در آمریکا واقع شده است لازم است که در هر کشوری نمایندگی رسمی از این برند مشغول به فعالیت شود.  نمایندگی جنرال الکتریک همان نماینده رسمی برند جنرال الکتریک است که وظیفه ارائه خدمات پس از فروش همچون تعمیرات و فروش قطعات اورجینال را بر عهده دارد.


هدف از راه اندازی نمایندگی جنرال الکتریک در سراسر جهان، احترام به حقوق مشتری است. در واقع این نمایندگی‌ها وظیفه دارند که در صورت بروز مشکل جوابگوی، مصرف کنندگان محصولات این برند باشند. از دیگر وظایف آنها می‌توان به انجام تعمیرات تمامی لوازم خانگی به صورت تخصصی اشاره کرد. همچنین تمامی نمایندگی‌ها موظف به استفاده از قطعات اصل و اورجینال و همچنین ارائه برگه گارانتی اصالت کالا به مشتری هستند و همین امر موجب آرامش خاطر و افزایش اعتماد مصرف کنندگان این برند محبوب شده است. لازم به ذکر است تمامی نمایندگی ها وظیفه دارند گزارشی از فعالیت‌های شبانه روزی خود تهیه کنند و به  شرکت تولیدی مورد نظر ارائه دهند. این گزارشات و نظارت موشکافانه شرکت‌های تولیدی موجب افزایش کیفیت خدمت رسانی نمایندگی جنرال الکتریک  شده است.


افرادی که موفق به اخذ مجوز نمایندگی جنرال الکتریک در تهران می‌شوند موظفند که با شرکت‌های تولیدی یک قرارداد رسمی ببندند. در این قرارداد مفادهای مختلفی تعریف شده است که همه‌ی آنها در جهت کسب رضایت مشتری است. عدم رعایت این مفاد و نارضایتی مشتری موجب لغو امتیاز نمایندگی توسط شرکت تولیدی می‌شود. همین امر موجب شده است که نمایندگی جنرال الکتریک در تهران با به کارگیری کادر فنی و با تجربه، همواره برای کسب رضایت مشتری در تلاش باشد تا هم مشتری عزیز راضی باشد و هم مفاد قرارداد شکسته نشود.