3-CRMچیست و توسط چه کسی مطرح شد و هدفش چیست؟
یک نوع هوش مصنوعی میباشد
به معنای مدیریت ارتباط با مشتریان است این عبارت در اوایل دهه نود میلادی و توسط فردی به نام توماس سیبل وارد حوزه مدیریت و بازرگانی شد . هدفش پیدا کردن نیاز اصلی مشتریان و بر آورده کردن آن نیاز است
مدیریت ارتلاط بامشتریان، این عبارت دردهه نود میلادی توسط توماس سیبل وارد بازرگانی شد
کلمه سی آر ام (CRM) مخفف Customer Relationship Management یا همان مدیریت ارتباط با مشتری است
هدف CRM در حد یک جمله همین است: ارتباطات و تعاملات شما را با مشتری در راستای رضایت مشتری و افزایش سودآوری شرکت
کلمه سی آر ام (CRM) مخفف Customer Relationship Management یا همان مدیریت ارتباط با مشتری است
هدف CRM در حد یک جمله همین است: ارتباطات و تعاملات شما را با مشتری در راستای رضایت مشتری و افزایش سودآوری شرکت
به معنای مدیریت ارتباط با مشتریان است این عبارت در اوایل دهه نود میلادی و توسط فردی به نام توماس سیبل وارد حوزه مدیریت و بازرگانی شد . هدفش پیدا کردن نیاز اصلی مشتریان و بر آورده کردن آن نیاز است
مدیریت ارتلاط بامشتریان، این عبارت دردهه نود میلادی توسط توماس سیبل وارد بازرگانی شد