تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: هزینه ثبت نام در آزمون نظام مهندسی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
داوطلبان برای ثبت نام در آزمون نظام مهندسی سال 1400 باید هزینه تعیین شده این آزمون را پرداخت کرده و برای تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام کنند. هزینه ثبت نام نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰ تمامی رشته ها به میزان 110 هزار تومان و برای صلاحیت های ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی و طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان به میزان 200 هزار تومان می باشد.

متقاضیان واجد شرایطی که قصد شرکت و ثبت نام در آزمون ورود به حرفه مهندسان سال 1400 و اخذ پروانه فعالیت مهندسی پایه یک، دو یا سه را دارند باید در مهلت مقرر آزمون اردیبهشت یا اسفند سال جاری فرایند ثبت نام و مراحل مربوطه را تکمیل کنند. اولین مرحله در ثبت نام اینترنتی آزمون نظام مهندسی سال ۱۴۰۰ پرداخت هزینه آزمون می باشد.
داوطلبان موظف هستند در صورت دارا بودن شرایط در مهلت مقرر نخست هزینه تعیین شده از سوی مجری آزمون یعنی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی را پرداخت کرده و سپس با خرید کارت اعتباری شماره سریال مندرج در این کارت را در سامانه وارد کرده و وارد صفحه ثبت نام شوند.
به منظور اطلاع رسانی به داوطلبان آزمون ورود به حرفه سال 1400 در ادامه این مقاله علاوه بر میزان هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ ، جزئیات زمان و نحوه پرداخت هزینه آزمون نظام مهندسی سال ۱۴۰۰ را نیز ارائه داده ایم.

میزان هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400
در هر دوره از آزمون نظام مهندسی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به عنوان مجری آزمون ورود به حرفه مهندسی با انتشار اطلاعیه یا راهنما هزینه آزمون پیش رو را اعلام می کند. متقاضیان نام نویسی آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم سال ۱۴۰۰ باید هزینه تعیین شده و مندرج در این اطلاعیه را پرداخت کنند تا با سریال خریداری شده وارد فرم ثبت نامی الکترونیکی شوند.

معمولا هر ساله هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی نیمسال اول و دوم مشابه هم بوده و یا در نیمسال دوم کمی بیشتر می باشد. هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400 تمامی رشته ها به میزان 110,000 هزار تومان و صلاحیت های ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی و طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان به میزان 200 هزار تومان می باشد.


به محض اینکه میزان هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند 1400 مشخص شود در این مقاله اطلاع خواهیم داد.

به محض انتشار اطلاعیه ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰ و اعلام شدن میزان هزینه ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان نیمسال دوم سال جاری علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون نظام مهندسی

[تصویر:  academy1.gif]

زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400
پیش از این نیز توضیح داده شد که برای هر دوره از ثبت نام آزمون نظام مهندسی داوطلبان نیاز دارند که با تهیه کارت اعتباری سریال ثبت نامی مندرج در آن را در سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی وارد کنند تا بتوانند فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند. خرید این کارت اعتباری ثبت نام برای آزمون ورود به حرفه سال جاری مستلزم پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی می باشد.

هر ساله و در هر دوره از ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان با آغاز شدن زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی، مهلت پرداخت هزینه ثبت نام این آزمون نیز آغاز شده و تا پایان مهلت ثبت نام ادامه دارد. همین رویه برای ثبت نام و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند 1400 صدق می کند.


به محض اینکه زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰ مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

معمولا تمام اطلاعات مربوط به ثبت نام و پرداخت هزینه و... از طریق دفترچه آزمون نظام مهندسی اعلام می شود که برای دریافت آن می توانید به متن مقاله زیر مراجعه کنید.
بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مجری ثبت نام و برگزاری آزمون نظام مهندسی سال 1400 می باشد. فرآیند ثبت نام این آزمون هر ساله به صورت الکترونیکی انجام می شود و لذا پرداخت هزینه و تهیه کارت اعتباری نیز به صورت اینترنتی و از طریق درگاه های بانکی فعال در سایت ثبت نام انجام می شود.

داوطلبان با ورود به سایت معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نشانی inbr.ir و پس از مطالعه راهنمای ثبت نام می توانند با انتخاب گزینه " ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان اسفند ۱۴۰۰ " نخست هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم سال ۱۴۰۰ را پرداخت کنند.

مراحل پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰

1 - مراجعه به سایت معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نشانی inbr.ir
2 - انتخاب گزینه "سامانه آزمون های ورود به حرفه"
3 - انتخاب گزینه "ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان اسفند 1400"
4 - انتخاب گزینه "خرید کارت" از منوی سایت
5 - انتخاب کارت مورد نظر
6 - وارد کردن اطلاعات خواسته شده و تایید آن
7 - وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و تایید پرداخت
8 - دریافت کارت اعتباری حاوی شماره سریال

متقاضیان نام نویسی و شرکت در آزمون نظام مهندسی اسفند 1400 باید دقت داشته باشند که برای ثبت نام آزمون نظام مهندسی به برخی اطلاعات و مدارک نیاز دارند که بهتر است برای کوتاه کردن و تسهیل روند ثبت نام پیش از آغاز فرآیند نام نویسی آنها را جمع آوری و آماده کنند.
بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نظام مهندسی

راهنمای تصویری پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰

1 - جست و جوی عبارت "معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی" و یا "inbr.ir" در کادر میانی و یا بالایی مرورگر سیستم

[تصویر:  1610202340_0.jpg]

2 - ورود به صفحه اصلی سایت و انتخاب گزینه "سامانه آزمون های ورود به حرفه"

[تصویر:  1610202373_00.jpg]

3 - ورود به سامانه آزمون ها و انتخاب گزینه "ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان اسفند 1400"

[تصویر:  1615192933_3.jpg]

4 - ورود به صفحه ثبت نام آزمون و انتخاب گزینه "خرید کارت" به منظور ورود به درگاه بانکی الکترونیکی برای پرداخت هزینه ثبت نام

[تصویر:  1615192959_4.jpg]

داوطلبانی که برای اولین بار قصد شرکت در آزمون نظام مهندسی را داشته و آشنایی کافی با فرآیند کلی آزمون و دریافت کارت عضویت سازمان را ندارند می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات گام به گام شرکت در آزمون و دریافت کارت عضویت نظام مهندسی مطلع شوند.
در ادامه بخوانید: کارت عضویت نظام مهندسی

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]


اگر پس از مطالعه مقاله هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400، سوالی در خصوص پرداخت هزینه و یا ثبت نام این آزمون دارید می توانید جواب ابهامات خود را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره هیوا جویا شوید.


سوالات متداول

1- ✔️ هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی را به چه صورتی باید پرداخت کرد؟
✔️ داوطلبان باید هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند که مراحل پرداخت در این مقاله ارائه شده است. 


2- ✔️ چه زمانی باید هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی را پرداخت کرد؟
✔️ همانطور که در این مقاله اشاره شده است، پرداخت هزینه آزمون نظام مهندسی همزمان با ثبت نام این آزمون انجام می شود.


3- ✔️ به چه صورتی باید سریال ثبت نام آزمون نظام مهندسی را تهیه کرد؟
✔️ داوطلبان می توانند با پرداخت هزینه اعلام شده در این مقاله، سریال ثبت نام آزمون نظام مهندسی را خریداری کنند.
منبع : هزینه ثبت نام در آزمون نظام مهندسی