تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ویرایش ثبت نام در آزمون نظام مهندسی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
داوطلبانی که در آزمون نظام مهندسی اسفند سال 1400 ثبت نام کرده و بنا به هر دلیلی در تکمیل اطلاعات لازم در فرآیند ثبت نام اینترنتی خود دچار خطا و اشتباه شده اند می توانند در همان مهلتی که برای ثبت نام آزمون تعیین شده مجددا وارد سامانه شده و اطلاعات ثبت نام نظام مهندسی ۱۴۰۰ را ویرایش کنند.


ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان متقاضیان اخذ پروانه پایه یک، دو یا سه نظام مهندسی هر ساله در دو نوبت برای نیمسال اول و دوم به صورت اینترنتی و از طریق سایت معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نشانی inbr.ir انجام می شود.
متقاضیان شرکت در آزمون نظام مهندسی اسفند ماه باید طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی معاونت مسکن و ساختمان در مهلت تعیین شده نام نویسی آزمون ورود به حرفه مهندسان سال 1400 مدارک و اطلاعات لازم را آماده کرده و ثبت نام اینترنتی خود را به صورت دقیق و بدون نقص و خطا تکمیل کنند.
با توجه به موثر بودن اطلاعات فردی، تحصیلی و سوابق داوطلبان در پذیرش نهایی، داوطلبانی که خطایی در فرم ثبت نامی خود مشاهده می کنند می توانند برای اصلاح آن اطلاعات و یا تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند. در ادامه این مقاله جزئیات از زمان و نحوه ویرایش ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ ارائه شده است.

زمان ویرایش ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰
هر ساله و در هر دوره از نام نویسی اینترنتی آزمون نظام مهندسی در سایت معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، به دلیل بروز اشتباه هایی در وارد کردن اطلاعات لازم در فرم ثبت نام توسط داوطلبان و تقاضای این افراد برای ویرایش اطلاعات، تمهیداتی در خصوص اصلاح ثبت نام آزمون اندیشیده شده است.

در هر دوره از ثبت نام آزمون نظام مهندسی داوطلبانی که متقاضی ویرایش و یا تغییر اطلاعات خود اعم از تحصیلی، سوابق و... هستند می توانند از زمان آغاز ثبت نام آزمون نظام مهندسی تا پایان مهلت ثبت نام مجددا وارد سامانه ثبت نام الکترونیکی آزمون شده و موارد مورد نظر را ویرایش کنند.

معمولا ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند ماه هر ساله اواخر دی ماه آغاز شده است. با توجه به اینکه اطلاعیه ای که در خصوص تمدید زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم سال ۱۴۰۰ منتشر نشده داوطلبان می توانند عضو کانال تلگرام هیوا شده تا به محض اینکه اطلاعیه ا در این خصوص اعلام شد مطلع شوند.


به محض اینکه زمان ویرایش ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰ مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

به محض مشخص شدن زمان ویرایش ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ و یا تمدید مهلت اصلاح اطلاعات علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.
بیشتر بخوانید: کارت عضویت نظام مهندسی

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه ویرایش ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰
مانند ثبت نام آزمون نظام مهندسی سال ۱۴۰۰ که به صورت اینترنتی در سایت inbr.ir انجام می شود داوطلبان برای ویرایش اطلاعات خود نیز باید وارد همین سامانه شوند. متقاضیان اصلاح اطلاعات ثبت نام نظام مهندسی 1400 موظف هستند در بازه زمانی که تعیین شده با ورود به مجدد به سایت اطلاعات خود را بررسی و ویرایش های لازم را اعمال کنند.

مراحل ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون نظام مهندسی سال ۱۴۰۰ برای نیمسال اول و دوم به شرح زیر می باشد:

مراجعه مجدد به سایت معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نشانی inbr.ir
انتخاب گزینه "سامانه آزمون های ورود به حرفه" از منوی سایت
انتخاب گزینه "ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان اسفند 1400"
انتخاب گزینه "قبلا ثبت نام نموده ام" از منوی سمت راست سایت
انتخاب یکی از روش های ورود و وارد کردن اطلاعات خواسته شده
مشاهده اطلاعات و اعمال اصلاحات
تایید نهایی

راهنمای تصویری نحوه ویرایش ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰

1 - ورود به صفحه اصلی سایت و انتخاب گزینه "سامانه آزمون های ورود به حرفه"

[تصویر:  1610202373_00.jpg]

2 - ورود به سامانه آزمون ها و انتخاب گزینه "ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان اسفند 1400"

[تصویر:  1615192933_3.jpg]

3 - انتخاب گزینه "ویرایش" از منوی سمت راست سایت

[تصویر:  1615364188_1.jpg]

4 - انتخاب یکی از روش های ورود و وارد کردن اطلاعات خواسته شده، مشاهده اطلاعات و اعمال اصلاحات

[تصویر:  1615364206_2.jpg]

سامانه ویرایش ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400

داوطلبانی که در آزمون نظام مهندسی اسفند سال 1400 نام نویسی کرده اند می بایست منابع معرفی شده برای آزمون این دوره را مطالعه کرده و خود را برای شرکت در امتحان کتبی و کسب حدنصاب تعیین شده آماده کنند. برای اطلاع از منابع آزمون نظام مهندسی اسفند می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.
در ادامه بخوانید: منابع آزمون نظام مهندسی


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


اگر پس از مطالعه جزئیات زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون نظام مهندسی سال 1400، سوالی در خصوص تغییر اطلاعات خود دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا، پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.


[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ آیا امکان ویرایش اطلاعات آزمون نظام مهندسی وجود دارد؟
✔️ بله، همانطور که در این مقاله اشاره شده است داوطلبان می توانند اطلاعات ثبت نامی آزمون آزمون نظام مهندسی را ویرایش کنند.


2- ✔️ داوطلبان برای ویرایش ثبت نام آزمون آزمون نظام مهندسی به چه اطلاعاتی نیاز دارند؟
✔️ همانطور که در این مقاله اشاره شده است داوطلبان برای ویرایش ثبت نام آزمون آزمون نظام مهندسی به اطلاعات آزمونی (شماره پرونده و کد رهگیری) و مشخصات فردی خود نیاز دارند.


3- ✔️ چه زمانی می توان اطلاعات ثبت نامی آزمون آزمون نظام مهندسی را ویرایش کرد؟
✔️ معمولا ویرایش ثبت نام آزمون آزمون نظام مهندسی همزمان با آغاز مهلت نام نویسی این آزمون شروع می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی خواهد شد.
منبع : ویرایش ثبت نام در آزمون نظام مهندسی