تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نمونه سوال های آزمون نظام مهندسی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
متقاضیان آزمون نظام مهندسی 1400 رشته های هفت گانه می توانند با دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه آزمون های سال های اخیر با شیوه طراحی و سطح سوالات آزمون آشنا شوند. هم چنین شرکت کنندگان آزمون ورود به حرفه مهندسان سال جاری می توانند پس از برگزاری آزمون، با دانلود نمونه سوالات سال ۱۴۰۰، امکان قبولی خود در آزمون را تخمین بزنند.

فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و بالاتر که متقاضی دریافت پروانه عضویت سازمان نظام مهندسی در یکی از رشته های معماری، عمران، شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی هستند، می بایست در آزمون ورود به حرفه مهندسان ۱۴۰۰ شرکت کرده و با کسب حداقل 50 درصد نمره آزمون، پروانه فعالیت حرفه ای خود را دریافت کنند.
یکی از راهکارهای موثر برای موفقیت در آزمون نظام مهندسی، آشنایی با مباحث پرتکرار، شیوه طراحی و سطح دشواری آزمون ها می باشد، چرا که داوطلبان با اطلاع از این موارد می توانند مطالعه ای بهینه داشته باشند. هم چنین داوطلبان می توانند پس از شرکت در آزمون هر دوره، پیش از اعلام نتایج با مشاهده سوالات و کلید منتشر شده، شانس قبولی خود را تخمین بزنند.
لذا با توجه به نیاز داوطلبان برای دسترسی به سوالات سال های اخیر و سال جاری آزمون نظام مهندسی، در ادامه این مقاله مجموعه ای کامل از سوالات آزمون نظام مهندسی سال های اخیر رشته های هفتگانه این آزمون را ارائه دادیم.

دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه آزمون نظام مهندسی سال های اخیر
داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی موفق به نام نویسی در این آزمون شدند باید از فرصت ارائه شده برای مطالعه مباحث و منابع امتحانی نظام مهندسی استفاده کرده و برای شرکت در جلسه آزمون آماده شوند. با توجه به گستردگی مباحث معرفی شده برای آزمون نظام مهندسی رشته های مختلف، داوطلبان می توانند برای مطالعه صحیح و تمرکز بر مباحث پرتکرار و مهم تر، نخست نمونه سوالات سال های اخیر رشته خود را بررسی کرده و با مشاهده بودجه بندی این آزمون، برنامه مطالعاتی خود را تنظیم کنند.

هم چنین داوطلبان می توانند در ایام نزدیک به زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰، از نمونه سوالات سنوات گذشته در زمان و شرایط مشابه جلسه آزمون بعنوان آزمون های شبیه ساز استفاده کرده و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند. آزمون نظام مهندسی برای رشته های هفتگانه معماری، عمران، شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی برگزار می شود. لازم به ذکر است که رشته های عمران، معماری، مکانیک و برق شامل دو یا سه صلاحیت بوده و نمونه سوالات هریک با هم متفاوت می باشد.

در ادامه لینک مستقیم دانلود نمونه سوالات و پاسخ کلیدی آزمون نظام مهندسی 5 دوره اخیر رشته ها و صلاحیت های ورود به حرفه مهندسان ارائه شده و داوطلبان می توانند با انتخاب عنوان رشته خود به نمونه سوالات مورد نظر دست یابند.

نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی
رشته امتحانی آزمون نظام مهندسی
نمونه سوالات و پاسخنامه
رشته عمران
برای دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه رشته عمران کلیک کنید
رشته معماری
برای دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه رشته معماری کلیک کنید
رشته تاسیسات مکانیکی
برای دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه رشته مکانیک کلیک کنید
رشته تاسیسات برقی
برای دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه رشته برق کلیک کنید
رشته ترافیک
برای دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه رشته ترافیک کلیک کنید
رشته شهرسازی
برای دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه رشته شهرسازی کلیک کنید
رشته نقشه برداری
برای دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه رشته نقشه برداری کلیک کنید

متقاضیان آزمون نظام مهندسی 1400 می بایست علاوه بر سوالات آزمون های سال های اخیر، مباحث و قوانینی را که به عنوان منابع آزمونی معرفی شدند را نیز مطالعه کنند. داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله زیر از منابع معرفی شده آزمون نظام مهندسی سال ۱۴۰۰ رشته خود مطلع شوند.
بیشتر بخوانید: منابع آزمون نظام مهندسی

[تصویر:  academy1.gif]

دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰
متقاضیان واجد شرایط آزمون نظام مهندسی که در آزمون ورود به حرفه مهندسان نوبت اول و یا دوم سال 1400 نام نویسی کردند، می توانند با دانلود نمونه سوالات ارائه شده در این مقاله برای شرکت در جلسه آزمون ورود به حرفه مهندسان سال جاری آماده شده و نتیجه بهتری را کسب کنند. نتایج نهایی آزمون نظام مهندسی معمولا حدود 2 ماه بعد از برگزاری این آزمون اعلام می شود. لذا داوطلبان شرکت کننده آزمون نظام مهندسی نوبت اول و یا دوم سال ۱۴۰۰ می توانند با دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه منتشر شده، امکان قبولی خود در این آزمون را تخمین بزنند.

معمولا دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون نظام مهندسی مدتی پس از برگزاری آزمون از طریق سایت inbr.ir و سامانه " آزمون های ورود به حرفه " معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی منتشر می شود. با توجه به تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی سال گذشته، پیش بینی می شود دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون نظام مهندسی سال ۱۴۰۰ در بازه نیمه آبان ماه منتشر شود.

سوالات آزمون نظام مهندسی 99
رشته امتحانی آزمون نظام مهندسی
نمونه سوالات و پاسخنامه مهر 99
رشته عمران
برای دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون نظام مهندسی رشته عمران کلیک کنید
رشته معماری
برای دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون نظام مهندسی رشته معماری کلیک کنید
رشته تاسیسات مکانیکی
برای دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون نظام مهندسی رشته مکانیک کلیک کنید
رشته تاسیسات برقی
برای دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون نظام مهندسی رشته برق کلیک کنید
رشته شهرسازی
برای دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون نظام مهندسی رشته شهرسازی کلیک کنید
رشته نقشه برداری
برای دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون نظام مهندسی رشته نقشه برداری کلیک کنید
رشته ترافیک
برای دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون نظام مهندسی رشته ترافیک کلیک کنید

خاطر نشان می شود به محض انتشار سوالات و پاسخ آزمون نظام مهندسی 1400 لینک دانلود سوالات در این مقاله فعال شده و هم چنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبان آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ با اطلاع از زمان برگزاری این آزمون می توانند برنامه زیری مطالعاتی مناسبی را داشته باشند.
در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


اگر پس از مطالعه مقاله نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی رشته های معماری، عمران، شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی، سوالی درباره منابع این آزمون دارید، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست.

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ نمونه سوالات و پاسخ آزمون نظام مهندسی هر دوره چه زمانی منتشر می شود؟
✔️ همانطور که در این مقاله اشاره شده است، دفترچه سوالات معمولا مدتی پس از برگزاری هر دوره از آزمون منتشر می شود.


2- ✔️ از چه طریقی می توان نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی را دریافت کرد؟
✔️ داوطلبان آزمون نظام مهندسی می توانند از طریق لینک های ارائه شده در این مقاله نمونه سوالات و پاسخنامه هر یک از رشته های آزمون ورود به حرفه مهندسان را دانلود کنند.


3- ✔️ تعداد سوالات و زمان پاسخدهی آزمون نظام مهندسی به چه میزان است؟
✔️ داوطلبان می توانند با دانلود نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی سال های گذشته و سال جاری که در این مقاله ارائه شده است، از جزئیات آزمون من جمله تعداد سوالات و زمان پاسخ دهی به سوالات هر آزمون مطلع شوند.
منبع : نمونه سوال های آزمون نظام مهندسی