تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک صادرات
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک صادرات 1400 همزمان با آغاز مهلت نام نویسی این آزمون به متقاضیان شرکت در فراخوان جذب سال جاری اطلاع رسانی می شود. طبق اطلاعیه منتشر شده در خصوص استخدام بانک صادرات سال جاری، آزمون استخدامی بانک صادرات سال ۱۴۰۰ در تاریخ 23 مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.


با توجه به افزایش روز افزون واحدهای اجرایی بانک صادرات و اعلام نیاز واحدها مبنی بر استخدام نیروهای جدید در رشته های شغلی مختلف، آزمون استخدامی بانک صادرات به منظور جذب افراد متخصص و مورد نیاز این بانک برگزار می شود. ثبت نام و برگزاری این آزمون هر ساله زیر نظر بانک صادرات انجام می شود و جزئیات نام نویسی و برگزاری با انتشار اطلاعیه این بانک مشخص می شود.
داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی بانک صادرات سال جاری موظف هستند پس از ثبت نام در این آزمون با مطالعه منابع معرفی شده برای رشته شغلی انتخابی، برای شرکت در این آزمون آماده شوند. داوطلبان می توانند با اطلاع از زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک صادرات 1400 برنامه ریزی بهتری را برای مطالعه منابع داشته باشند.


آزمون استخدامی بانک صادرات در تاریخ 23 مهر ماه برگزار خواهد شد.

لذا به منظور اطلاع رسانی هر چه دقیق تر به داوطلبان متقاضی شرکت در استخدام بانک صادرات سال جاری، در ادامه این مقاله جزئیات زمانبندی دقیق گزینش داوطلبان و تاریخ برگزاری آزمون استخدامی بانک صادرات سال ۱۴۰۰ را ارائه داده ایم.

زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک صادرات 1400
همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است، گزینش داوطلبان متقاضی رشته های شغلی آزمون استخدامی بانک صادرات سال ۱۴۰۰ از طریق برگزاری آزمون کتبی و سپس بررسی مدارک و صلاحیت داوطلب انجام می شود. داوطلبان برای قبولی در رشته محل انتخابی باید در تمامی مراحل گزینش استخدام بانک صادرات موفق شوند.

اولین مرحله گزینش شرکت کنندگان فراخوان استخدام بانک صادرات سال 1400، برگزاری آزمون کتبی می باشد. برای هر رشته شغلی منابعی متناسب با تخصص لازم تعیین می شود که داوطلبان موظف هستند با مطالعه این دروس در آزمون استخدامی بانک صادرات شرکت کنند و نمره لازم برای قبولی اولیه را کسب کنند.

با توجه به اطلاعیه منتشر شده در خصوص فراخوان استخدام سال جاری و طبق مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات سال ۱۴۰۰ داوطلبان آزمون سال جاری باید در تاریخ 23 مهر ماه در محل آزمون و حوزه امتحانی خود حاضر شوند.


آزمون استخدامی بانک صادرات سال 1400 در تاریخ 23 مهر ماه برگزار خواهد شد.

ساعت دقیق برگزاری آزمون استخدامی بانک صادرات ۱۴۰۰ و همچنین محل آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبان این آزمون مشخص می شود. شرکت کنندگان آزمون استخدامی بانک صادرات 1400 می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک صادرات مطلع شوند.
بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک صادرات

[تصویر:  academy1.gif]

مشاوره شرکت در آزمون استخدامی بانک صادرات 1400
داوطلبان شرکت کننده در فراخوان استخدام بانک صادرات سال ۱۴۰۰ باید در تاریخ تعیین شده از سوی سامانه جذب این بانک کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک صادرات 1400 را دریافت کنند تا از جزئیات ساعت و محل برگزاری آزمون مطلع شوند. همچنین داوطلبان می بایست با تهیه نسخه چاپی این کارت، آن را در روز آزمون همراه داشته باشند تا در صورت لزوم همراه مدارک شناسایی به مسئولین حوزه تحویل دهند.

به داوطلبان شرکت کننده آزمون استخدامی رشته های شغلی آزمون استخدامی بانک صادرات سال جاری توصیه می شود به منظور جلوگیری از استرسی ناشی از تاخیر و جا ماندن از شرکت در آزمون، حدود 30 تا 45 دقیقه قبل از برگزاری آزمون در حوزه امتحانی تعیین شده حاضر شوند.

متقاضیان استخدام بانک صادرات سال ۱۴۰۰ می توانند با دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات از منابع تعیین شده برای آزمون رشته شغلی مورد نظر خود مطلع شوند و با تهیه منابع تعیین شده برنامه ای برای مطالعه صحیح و موفقیت در این آزمون داشته باشند.

همچنین به داوطلبان آزمون استخدامی بانک صادرات سال 1400 که علاقه مند به رشته های شغلی بانکداری و بانکیاری یا سایر رشته های مرتبط هستند توصیه می شود علاوه بر این آزمون در فراخوان استخدام سایر بانک ها نیز شرکت کنند. متقاضیان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات ثبت نام آزمون استخدامی بانک سینا مطلع شوند.
در ادامه بخوانید: استخدام بانک سینا


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]



اگر پس از مطالعه مقاله زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک صادرات ۱۴۰۰ سوالی در خصوص تاریخ برگزاری این آزمون یا شرکت در فراخوان استخدامی بانک صادرات سال جاری دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.

داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از آخرین اخبار ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی بانک صادرات سال 1400 و اخبار استخدام سایر بانک ها و دستگاه های اجرایی مطلع شوند.


[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]





سوالات متداول

1- ✔️ آزمون استخدامی بانک صادرات چه زمانی برگزار می شود ؟
✔️ آزمون استخدامی بانک صادرات هر ساله در تاریخ های متفاوتی برگزار می شود که به محض مشخص شدن تاریخ برگزاری آزمون سال جاری در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.


2- ✔️ آزمون استخدامی بانک صادرات چند بار در هر سال برگزار می شود ؟
✔️ همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است، آزمون استخدامی بانک صادرات هر ساله یکبار زیر نظر این بانک برگزار می شود.


3- ✔️ داوطلبان در روز آزمون استخدامی بانک صادرات چه مدارکی را باید همراه داشته باشند ؟
✔️ همانطور که در این مقاله اشاره شده، داوطلبان باید در روز آزمون استخدامی بانک صادرات کارت ورود به جلسه این آزمون و مدارک شناسایی خود را همراه داشته باشند.
منبع : زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک صادرات