تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دفترچه آزمون استخدامی بانک صادرات
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دفترچه آزمون استخدامی بانک صادرات 1400 مانند دوره های قبلی چند روز قبل از آغاز مهلت ثبت نام این آزمون منتشر می شود. داوطلبان متقاضی استخدام بانک صادرات باید با دانلود این دفترچه و مطالعه آن از داشتن شرایط لازم و رشته های شغلی ارائه شده مطلع شوند. دفترچه آزمون استخدامی بانک صادرات [b]۱۴۰۰ [/b]منتشر شده است.


آزمون استخدامی بانک صادرات هر ساله به منظور تکمیل کادر اجرایی و جذب نیروهای متخصص در بخش های مختلف اداری - اجرایی این بانک برگزار می شود. مراحل مختلف استخدام بانک صادرات اعم از ثبت نام تا برگزاری آزمون و گزینش متقاضیان زیر نظر همین بانک انجام می شود.

هر ساله این بانک با انتشار اطلاعیه ای زمان ثبت نام این آزمون را اعلام می کند و داوطلبان موظف هستند با دانلود و مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و پذیرش در استخدام بانک صادرات از داشتن شرایط لازم برای استخدام مطمئن شده و با بررسی رشته شغل های ارائه شده، شغل مورد نظر خود را انتخاب کنند.


دفترچه آزمون استخدامی بانک صادرات 1400 منتشر شده است. در ادامه لینک دانلود دفترچه استخدامی رشته های بانکداری، نگهبانی و فنی مهندسی ارائه شده است. طبق اطلاعیه منتشر شده ثبت نام استخدام بانک صادرات ۱۴۰۰ از اول مهر ماه آغاز شده و تا 12 مهر ادامه دارد.

لذا به منظور تسهیل فرآیند ثبت نام داوطلبان در آزمون استخدامی بانک صادرات سال جاری، در ادامه این مقاله علاوه بر لینک دانلود دفترچه آزمون استخدامی بانک صادرات ۱۴۰۰، جزئیات مندرجات و بخش های مختلف این دفترچه و شرایط ثبت نام استخدامی بانک صادرات را ارائه داده ایم.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات 1400
داوطلبان علاقه مند به شرکت در آزمون استخدامی بخش خصوصی یا ارگان های دولتی و اشتغال در رشته های مربوط به مدیریت مالی و بانکداری می توانند در صورت داشتن شرایط لازم و یافتن رشته شغلی مورد نظر در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ بانک صادرات نام نویسی کنند.

هر ساله معمولا دفترچه آزمون استخدامی بانک صادرات مدتی پیس از آغاز مهلت ثبت نام این آزمون و یا همزمان با آغاز شدن فرآیند نام نویسی این آزمون منتشر می شود. دفترچه آزمون استخدامی بانک صادرات 1400 پیش از آغاز ثبت نام و در تاریخ 29 شهریور ماه منتشر شد.

برای آزمون استخدامی بانک صادرات در سال ۱۴۰۰ برای هر یک از رشته های شغلی ارائه شده یک دفترچه راهنمای مجزا طراحی و منتشر شده است. در ادامه به تفکیک لینک دانلود دفترچه آزمون استخدامی رشته های شغلی بانکداری، مهندسی و نگهبانی بانک صادرات 1400 را ارائه داده ایم.

رشته شغلی
دانلود دفترچه
بانکداری و بانکیاری
دفترچه استخدام بانکداری و بانکیاری سال 1400
اداری - مهندسی
دفترچه استخدام اداری - مهندسی سال 1400
نگهبان
دفترچه استخدام نگهبان سال 1400

به محض انتشار اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی بانک صادرات ۱۴۰۰ و یا هر گونه اطلاعیه در خصوص این آزمون در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.
بیشتر بخوانید: استخدام بانک صادرات


قسمت های مختلف دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات 1400
داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در استخدام بانک تجارت، صادرات و یا ... هستند، باید پیش از ثبت نام در آزمون نخست با مطالعه راهنمای آن از تمام جزئیات ثبت نام، شرایط لازم و مراحل گزینش اطلاع پیدا کرده و سپس با رعایت تمامی موازین برای انجام فرایند ثبت نام خود اقدام کنند.

متقاضیان استخدام رشته های شغلی بانک صادرات، باید پس از دانلود دفترچه آزمون استخدامی بانک صادرات سال ۱۴۰۰ تمامی بخش های این دفترچه را بصورت دقیق مطالعه کنند. به منظور سهولت مطالعه این دفترچه در ادامه قسمت های مختلف دفترچه آزمون استخدامی بانک صادرات 1400 را ارائه داده ایم.

دفترچه آزمون استخدامی بانکداری بانک صادرات 1400

جدول استان و شهرستان های متقاضی به همراه جنسیت مورد پذیرش
شرایط عمومی ثبت نام رشته بانکداری و بانکیاری
نحوه و مراحل ثبت نام داوطلبان در آزمون
نکات مهم ثبت نام و شرکت در آزمون

دفترچه آزمون استخدامی کارمند مهندسی بانک صادرات 1400

شرایط اختصاصی ثبت نام رشته کارمند فنی مهندسی
شرایط عمومی ثبت نام رشته کارمند فنی مهندسی
نحوه و مراحل ثبت نام داوطلبان در آزمون
نکات مهم ثبت نام و شرکت در آزمون

دفترچه آزمون استخدامی نگهبان بانک صادرات 1400

شرایط عمومی ثبت نام رشته نگهبانی
نحوه و مراحل ثبت نام داوطلبان در آزمون
نکات مهم ثبت نام و شرکت در آزمون

داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات ۱۴۰۰ باید به این موضوع دقت داشته باشند که باید تجانس رشته تحصیلی و رشته های شغلی را مطابق آیین نامه استخدام این بانک رعایت کنند. داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله زیر با رشته های شغلی و رشته های تحصیلی مورد پذیرش این آزمون آشنا شوند.
بیشتر بخوانید: رشته های آزمون استخدامی بانک صادرات

شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات 1400
همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، بانک ها و حتی شرکت های خصوصی مستلزم این است که داوطلب شرایط تعیین شده آزمون را داشته باشد. مطمئنا یکی از مهم ترین بخش های دفترچه آزمون استخدامی بانک صادرات 1400، قسمت مربوط به شرایط ثبت نام و پذیرش در این آزمون می باشد.

شرایط عمومی استخدام بانک صادرات سال ۱۴۰۰ برای تمام رسته های شغلی ارائه شده یکسان است، اما شرایط اختصاصی هر رشته شغلی با دیگری متفاوت است. در ادامه شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانک صادرات سال 1400 را ارائه داده ایم.

شرایط عمومی استخدام بانک صادرات سال 1400

داشتن تابعیت کشور ایران
تدین به یکی از ادیان رسمی و تایید شده در کشور
داشتن سلامت جسمی و روانی لازم به تایید پزشک معتمد
عدم اعتیاد به موارد مخدر و روان گردان
عدم سوئ پیشینه کیفری
داشتن معافیت دائم یا پایان خدمت
بومی بودن در شهرستان محل تقاضا

شرایط استخدام رشته شغلی بانکداری و بانکیاری

داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در یکی از رشته های تعیین شده
داشتن حداقل معدل کل 16
داشتن حداکثر 27 سال سن برای دارندگان مدرک کارشناسی
داشتن حداکثر 29 سال سن برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد

شرایط استخدام رشته شغلی کارمند فنی مهندسی

داشتن مدرک کارشناسی ارشد در یکی از رشته های تعیین شده
داشتن حداقل معدل کل 17
داشتن حداکثر 30 سال سن

شرایط استخدام رشته شغلی نگهبانی

داشتن مدرک دیپلم
داشتن حداقل معدل کل 14
داشتن حداکثر 23 سال سن
داشتن حداقل قد 175
داشتن سلامت دید 10/10 به تشخیص پزشک معتمد

همچنین به علاقه مندان استخدام شدن در رشته های شغلی مربوط به بانک و بانکداری توصیه می شود که علاوه بر استخدام بانک صادرات در آزمون استخدامی بانک ملت ۱۴۰۰ نیز نام نویسی کنند.
در ادامه بخوانید: استخدام بانک ملت

اگر پس از دانلود و مطالعه دفترچه آزمون استخدامی بانک صادرات 1400 سوالی در خصوص مندرجات و شرایط این دفترچه دارید، می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.


آخرین اخبار استخدام بانک صادرات 1400

خبر تاریخ 1 مهر 1400
ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات ۱۴۰۰ از اول مهر ماه آغاز شد.


سوالات متداول

1- ✔️ دفترچه آزمون استخدامی بانک صادرات چه زمانی منتشر می شود؟
✔️ دفترچه آزمون استخدامی بانک صادرات معمولا مدتی قبل از آغاز نام نویسی این آزمون منتشر می شود که به محض اعلام زمان انتشار دفترچه در این مقاله اطلاع رسانی می شود.


2- ✔️ از چه طریقی می توان دفترچه آزمون استخدامی بانک صادرات را دانلود کرد؟
✔️ دفترچه آزمون استخدامی بانک صادرات از طرف این بانک منتشر می شود و به محض انتشار آن لینک مستقیم دانلود دفترچه در این مقاله نیز فعال می شود.


3- ✔️ از چه طریقی می توان شرایط آزمون استخدامی بانک صادرات را مطالعه کرد ؟
✔️ همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است، داوطلبان می توانند با دانلود و مطالعه دفترچه آزمون استخدامی بانک صادرات از شرایط ثبت نام این آزمون مطلع شوند.
منبع : دفترچه آزمون استخدامی بانک صادرات