تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: رشته های آزمون استخدامی بانک صادرات
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
برای استخدام در بانک صادرات ۱۴۰۰ رشته های خاصی مورد پذیرش قرار می گیرند که از جمله آن ها رشته های مرتبط به امور بانکداری مانند حسابداری، کامپیوتر، آمار و ... می باشد. همچنین پیش از آغاز ثبت نام، لیستی از رشته های شغلی بانک صادرات منتشر می شود که از جمله آن ها استخدام در شغل های بانکداری، نگهبانی و کارمند فنی مهندسی است.

هر ساله بانک های مختلفی بر اساس نوع نیاز خود اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می نمایند. از جمله این بانک ها، بانک صادرات بوده که برای استخدام نیرو در سال 1400 اقدام به برگزاری آزمون کرده و لیست رشته های شغلی مورد نیاز خود را منتشر کرده است. تنها داوطلبانی می توانند برای شرکت در آزمون استخدامی بانک صادرات درخواست دهند که فارغ التحصیل رشته های مورد نیاز این بانک باشند.
بانک صادرات هر ساله در طی اطلاعیه ای، دفترچه ثبت نام بانک صادرات را که حاوی رشته های مجاز برای ثبت نام در بانک صادرات و همچنین شغل های درخواستی این بانک می باشد را اعلام می کند. در این مقاله قصد داریم لیست رشته های مورد نیاز استخدام بانک صادرات و همچنین رشته های شغلی این بانک برای استخدام سال ۱۴۰۰ را شرح دهیم.

رشته های شغلی آزمون استخدامی بانک صادرات ۱۴۰۰
بر اساس نوع نیاز هر یک از نهاد ها و سازمان های کشور ایران به نیروی انسانی، ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های دولتی و یا استخدام بخش های خصوصی صورت می گیرد. بانک ها نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بر اساس کمبود نیروی خود اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کنند.

از جمله بانک هایی که با انتشار لیست شغل های مورد نیاز خود اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کتد، بانک صادرات می باشد. علاقه مندان به ثبت نام در آزمون بانک صادرات ۱۴۰۰ می بایست بر اساس اطلاع از زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی بانک صادرات اقدام به ثبت نام در موعد مقرر در شغل مورد علاقه خود نمایند.

لیست رشته های شغلی مورد نیاز بانک صادرات برای سال 1400 نیز هم اکنون در سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir منتشر شده که در جدول زیر نیز ارائه شده است.

شغل های مورد نیاز بانک صادرات 1400
بانکدار / بانکیار
نگهبان
کارمند فنی مهندسی

متقاضیان استخدام در بانک صادرات برای اطلاع از زمان و نحوه استخدام در بانک صادرات 1400 می توانند به مطالعه مقاله زیر بپردارند.

بیشتر بخوانید: استخدام بانک صادرات

رشته های تحصیلی مورد نیاز آزمون استخدامی بانک صادرات ۱۴۰۰
بانک صادرات برای استخدام نیرو، مانند سایر آزمون های استخدامی اقدام به انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام پیش از آغاز نام نویسی در سایت خود می کند. داوطلبان با مراجعه به سایت استخدامی بانک صادرات به نشانی www.bsi.ir می توانند اطلاعات لازم برای ثبت نام در این آزمون استخدامی را دریافت نمایند.

با توجه به درخواست بانک صادرات جهت استخدام نیرو در سه سمت شغلی بانکداری/بانکیار، نگهبان، کارمند فنی مهندسی، فارغ التحصیلان رشته های خاصی می توانند برای ثبت نام در آزمون بانک صادرات اقدام کنند. در ادامه به بررسی رشته های تحصیلی مورد نیاز استخدام بانک صارات 1400 در هر یک از این سمت های شغلی می پردازیم.

رشته های تحصیلی مورد نیاز برای شغل بانکدار/بانکیار بانک صادرات ۱۴۰۰

داوطلبان مرد و زنی که قصد شرکت در آزمون استخدامی بانک صادرات در شغل بانکدار و یا بانکیار هستند می بایست دارای مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد در یکی از رشته های زیر باشند:

لیست رشته های تحصیلی مورد نیاز استخدام بانکدار/بانکیار بانک صادرات 1400
بانکداری
کلیه گرایش ها
حسابداری، حسابرسی
مهندسی مالی / مالی
علوم اقتصادی
مهندسی سیستم های اقتصادی اجتماعی
مهندسی صنایع
مدیریت اجرایی / مدیریت امور بانکی/ مدیریت MBA / مدیریت کسب و کار / مدیریت بازرگانی / مدیریت بیمه / مدیریت پروژه / مدیریت تکنولوژی / مدیریت دولتی / مدیریت صنعتی / مدیریت مالی / مدیریت منابع انسانی / مدیریت کار آفرینی / مدیریت فناوری اطلاعات/ مدیریت ریسک / مدیریت عملیاتی / مدیریت بازاریابی / مدیریت گمرکی / مدیریت استراتژیک
فناوری اطلاعات و مدیریت
ارتباطات و فناوری اطلاعات
علوم کامپیوتر
مهندسی کامپیوتر
معماری سیستم های کامپیوتر/ نرم افزار/ سخت افزار/ رایانش امن/ فناوری اطلاعات/ هوش مصنوعی
مهندسی فناوری اطلاعات
سامانه های شبکه ای/ معماری سازمانی/ شبکه های کامپیوتری/ سیستم های چند رسانه ای/ تجارت الکترونیک/ امنیت اطلاعات
حقوق
حقوق اسناد و قراردادهای تجاری / حقوق تجارت الکترونیکی / حقوق تجاری اقتصادی بین الملل / حقوق شرکت های تجاری / حقوق اقتصادی/ حقوق مالی- اقتصادی / حقوق بین الملل / حقوق خصوصی / حقوق عمومی / حقوق بین الملل عمومی / حقوق دادرسی اداری / حقوق تجارت بین الملل / حقوق تجارت / حقوق اداری/ فقه و حقوق اقتصادی/ فقه و حقوق اسلامی/ فقه و حقوق خصوصی/ حقوق جزا و جرم شناسی
آمار
آمار اجتماعی و اقتصادی/ آمار ریاضی/ آمار بیمه/ بیم سنجی
ریاضی
ریاضی کاربردی در تحقیق در عملیات / ریاضیات مالی
زبان و ادبیات انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی

رشته های تحصیلی مورد نیاز برای شغل نگهبانی بانک صادرات ۱۴۰۰

برای استخدام در شغل نگهبانی بانک صادرات، رشته های تحصیلی خاصی اعلام نمی شود. بلکه داوطلب (فقط مرد) می بایست دارای مدرک دیپلم بوده و تاریخ فراغت از تحصیل آن ها پیش از پایان مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی بانک صادرات باشد.

رشته های تحصیلی مورد نیاز برای شغل کارمند فنی مهندسی بانک صادرات ۱۴۰۰

داوطلبانی (فقط مرد) که قصد شرکت در آزمون استخدامی بانک صادرات 1400 در شغل استخدام کارمند فنی مهندسی هستند می بایست دارای مدرک کارشناسی ارشد در یکی از رشته های زیر بوده و حتما فارغ التحصیل یکی از دانشگاه های خواسته باشند:

رشته های تحصیلی مورد نیاز برای کارمند فنی مهندسی بانک صادرات 1400
رشته تحصیلی
گرایش
دانشگاه های مورد پذیرش
مهندسی عمران
عمران
دانشگاه صنعتی شریف
سازه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر
زلزله
دانشگاه علم و صنعت ایران
مهندسی برق
قدرت
دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
مهندسی مکانیک
سیالات
دانشگاه تهران

آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات متفاوت از بانک صادرات بوده و در رشته های دیگری برگزار می شود. متقاضیان برای اطلاع از جزئیات ثبت نام آزمون استخدامی این بانک می توانند به مطالعه مقاله زیر بپردازند.

بیشتر بخوانید: استخدام بانک توسعه صادرات

مشاوره استخدام در بانک صادرات ۱۴۰۰
متقاضیان برای شرکت در آزمون استخدامی بانک صادرات باید ابتدا از زمان انتشار اطلاعیه استخدام در این بانک مطلع باشند و سپس در موعد مقرر برای مطالعه دفترچه های ثبت نام اقدام کنند. این دفترچه ها برای هر یک از شغل های درخواستی به صورت مجزا منتشر شده و داوطلبان را از شرایط تحصیلی، سنی، زمان ثبت نام و انتشار کارت آزمون استخدامی بانک صادرات مطلع می کند.

متقاضیان پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات در سایت bsi.ir می توانند کد رهگیری خود را دریافت کنند. این کد را تا زمان اعلام نتایج نهایی و پذیرش نزد خود نگه دارید، چرا که برای دریافت کارت ورود به جلسه و یا نتایج آزمون به آن احتیاج پیدا می کنید.

در صورتی که داوطلبان در مرحله اول آزمون استخدامی بانک صادرات حدنصاب لازم را دریافت نمایند، برای مصاحبه آزمون استخدامی این بانک دعوت می شوند. در صورت موفق شدن در این مرحاه، قبولی نهایی آن ها اعلام خواهد شد.

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص لیست رشته های تحصیلی و شغلی آزمون استخدامی بانک صادرات را ارائه داده و داوطلبان را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرام هوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

در ادامه بخوانید: استخدام بانک تجارت


سوالات متداول

1- ✔️ شغل های مورد نیاز آزمون استخدامی بانک صادرات چیست ؟
✔️ شغل های مورد نیاز ازمون استخدامی بانک صادرات، بانکدار، نگهبان و کارمند فنی مهندسی است که در متن مقاله کاملا توضیح داده شده است.


2- ✔️ رشته های تحصیلی مجاز برای ثبت نام در آزمون استخدامی بانک صادرات چیست ؟
✔️ در جدول موجود در متن مقاله، لیست رشته های مورد نیاز هر یک از شغل های آزمون استخدامی بانک صادرات اعلام شده است.


3- ✔️ با چه مدرک تحصیلی می توان برای آزمون استخدامی بانک صادرات اقدام کرد ؟
✔️ مدرک تحصیلی مورد نیاز برای ثبت نام بانک صادرات بر اساس شغل درخواستی داوطلبان از دیپلم تا کارشناسی ارشد اعلام می شود که در متن مقاله به آن اشاره شده است.
منبع : رشته های آزمون استخدامی بانک صادرات