تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
وزارت آموزش و پرورش کشور در سال ۱۴۰۰ نیز از طریق برگزاری آزمونی فراگیر و یکپارچه اقدام به جذب نیروی ماهر در مدارس سراسر کشور می نماید. ظرفیت های اعلامی شهرهای مختلف در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.


آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ نیز برگزار شده و مانند هر آزمون استخدامی دیگر در این آزمون نیز ظرفیت های محدودی برای هر رشته محل در هر شهر اعلام می شود. جزئیات مربوط به ظرفیت اعلام شده شهرهای مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org منتشر می شود.
از آنجا که داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید نسبت به انتخاب رشته در شهر بومی خود اقدام نمایند، باید اطلاعات کافی از ظرفیت اعلام شده در هر شهر داشته باشند، بنابراین در این مقاله ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰، ظرفیت شهرهای آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 و همچنین مشاوره درباره ظرفیت این آزمون به طور کامل توضیح داده شده است.

ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰
سازمان آموزش و پرورش کشور با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور هر سال اقدام به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش به منظور جذب معلمان و دبیران کارآمد در مدارس سراسر کشور می نمایند. جزئیات مربوط به فرآیند آزمون استخدامی آموزش و پرورش کشور و تعداد نفرات شرکت کننده در سال 1400 نیز مانند سال های گذشته توسط سازمان سنجش آموزش کشور برنامه ریزی شده و در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود.

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش می توانند در زمان مقرر شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام نموده و شانس خود را برای استخدام میان سایر داوطلبان آزمون امتحان نمایند. تمامی مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی شده و اطلاعیه های مربوط به این آزمون و همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون آموزش و پرورش در سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org منتشر می شود.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تمامی شهرهای سراسر کشور برگزار شده و داوطلبان در شهر بومی خود می توانند نسبت به انتخاب رشته محل دلخواه اقدام نمایند. لیست استان های مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش در جدول زیر بیان شده است.

شهرهای مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400

استان های آزمون آموزش و پرورش
آذربایجان غربی
کهگیلویه و بویراحمد
آذربایجان شرقی
خراسان جنوبی
زنجان
خراسان شمالی
اردبیل
خراسان رضوی
اصفهان
همدان
چهارمحال و بختیاری
کرمانشاه
خوزستان
کردستان
ایلام
لرستان
کرمان
مرکزی
یزد
تهران
هرمزگان
گیلان
سیستان و بلوچستان
سمنان
فارس
البرز
بوشهر
قزوین
قم
مازندران
گلستان


ظرفیت رشته های موجود در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به همراه تمام جزئیات و شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دفترچه راهنمای استخدام آموزش و پرورش درج می شود. بنابراین به داوطلبان توصیه می شود برای داشتن اطلاعات کامل و دقیق از ظرفیت های اعلام شده در هر رشته و رشته های ثبت نامی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰، دفترچه راهنمای آزمون آموزش و پرورش 1400 را به دقت مطالعه فرمایند.

ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش
حجم: 13.2 MB
منبع: سازمان سنجش
دانلود فایل

در لینک بالا دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزش و پرورش دوره گذشته که مشترک با آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بوده، قرار داده شده و در صورت انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، لینک دفترچه به روز شده در این مقاله قرار داده می شود.

طی روند ثبت نام ممکن است ظرفیت های جدیدی برای تعداد نفرات شرکت کننده در رشته محل های مختلف اعلام شده یا رشته محل های جدیدی به لیست رشته های موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 اضافه شود، بنابراین در صورت ایجاد هرگونه تغییر در ظرفیت رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ یا افزایش ظرفیت رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به داوطلبان آزمون اطلاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: ظرفیت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

[تصویر:  academy1.gif]

ظرفیت شهرهای آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰
آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ نیز مانند سال های گذشته برگزار شده و اطلاعات مربوط به فرآیند آزمون توسط اطلاعیه های سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. داوطلبان آزمون آموزش و پرورش باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را طی کنند. پس از ثبت نام در آزمون آموزش و پرورش، داوطلبان باید خود را برای زمان برگزاری آزمون آموزش و پرورش آماده کنند. در صورت قبولی در آزمون کتبی آموزش و پرورش، داوطلبان پس از تایید مدارک و سوابق، به تعداد چند برابر ظرفیت برای انجام مصاحبه های استخدامی آموزش و پرورش معرفی می شوند.

در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 نیز مانند آزمون استخدامی بخش خصوصی، تمامی شهرها اعلام ظرفیت کرده و ظرفیت های محدودی برای تعداد نفرات شرکت کننده در هر شهر اعلام می شود. سازمان سنجش آموزش کشور از طریق انتشار دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ و اصلاحیه های دفترچه آزمون آموزش و پرورش، لیست رشته های آزمون آموزش و پرورش و لیست استان ها و شهر هایی که در آزمون آموزش و پرورش اعلام ظرفیت نموده را اعلام می کند.

ظرفیت شهر های موجود در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به همراه تمام جزئیات و شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش درج می شود. بنابراین به داوطلبان توصیه می شود برای داشتن اطلاعات کامل و دقیق از ظرفیت های اعلام شده در هر شهر و شهرهای مورد نیاز آزمون آموزش و پرورش ۱۴۰۰، دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 را به دقت مطالعه فرمایند.

ظرفیت شهرهای مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش
حجم: 13.2 MB
منبع: سازمان سنجش
دانلود فایل

در لینک بالا دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزش و پرورش دوره گذشته که مشترک با دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بوده، قرار داده شده و در صورت انتشار دفترچه ثبت نام آزمون آموزش و پرورش 1400 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، لینک دفترچه به روز شده در این مقاله قرار داده می شود.

ظرفیت های اعلام شده در شغل محل های مربوط به هر شهر متفاوت بوده و بسته به نیاز مدارس و سازمان آموزش و پرورش موجود در آن شهر به نیروی انسانی متخصص و کارآمد است. داوطلبان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ تنها قادر به انتخاب رشته محل های اعلام شده در شهر بومی خود هستند. به همین منظور به داوطلبان توصیه شده تا برای کسب اطلاعات کامل درباره شهرهای مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش و ظرفیت های اعلامی برای تعداد نفرات شرکت کننده در شهرها مقاله زیر را با دقت مطالعه نمایند.

ممکن است ظرفیت اعلامی در شهرهای مختلف افزایش پیدا کرده یا شهر های جدیدی به لیست شهر ها اضافه شود، بنابراین در صورت ایجاد هرگونه تغییر در ظرفیت شهر های آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به داوطلبان آزمون اطلاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: شهرهای مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


مشاوره ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰
آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده و جزئیات مربوط به مراحل مختلف آزمون آموزش و پرورش در اطلاعیه های موجود در سایت سازمان سنجش منتشر می شود. داوطلبان برای اطلاع از مراحل آزمون آموزش و پرورش باید به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و اطلاعیه های مربوط به این آزمون را دنبال نمایند.

پذیرش در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 بر اساس توانایی های داوطلبان انجام شده و داوطلبان باید توانایی ها و مهارت های لازم برای قبولی در این آزمون را کسب کرده و توانایی هایشان را بهبود داده تا بتوانند عملکرد مناسبی در آزمون آموزش و پرورش 1400 میان تعداد نفرات شرکت کننده داشته و به موفقیت دست پیدا کنند.

ظرفیت پذیرش در بعضی از رشته ها و شهر ها ممکن است کم باشد اما مطالعه درست منابع و تمرکز بر روی مهارت ها و توانایی های فردی، به قبولی داوطلبان در آزمون کمک خواهد کرد.

اطلاع دقیق از زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون آموزش و پرورش و زمان برگزاری آزمون آموزش و پرورش ۱۴۰۰ می تواند به داوطلبان کمک کند تا روند آزمون را به خوبی طی کنند.

با وجود اینکه ممکن است ظرفیت پذیرش در بعضی از شهرها کم باشد، اما داوطلبانی که می خواهند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ موفق باشند، باید با برنامه ریزی درست به مطالعه دقیق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش بپردازند.

داوطلبان لازم است دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 و همچنین تمام اطلاعیه هایی که درباره این آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شوند را به دقت و به طور کامل پیگیری و مطالعه نمایند.

داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند باید در زمان مقرر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 ثبت نام کرده و دقت کنند تا شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 و مدارک لازم برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش را داشته باشند. داوطلبانی که واجد شرایط شرکت در این آزمون نباشند از روند استخدام آزمون حذف می شوند.

برای اطلاع از ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ به تفکیک شهرها و رشته ها و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام درباره این آزمون، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از آخرین اخبار این حوزه مطلع شوید.

در ادامه بخوانید: ظرفیت آزمون بخش خصوصی

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش چقدر است؟
✔️ظرفیت رشته های مختلف در آزمون استخدامی آموزش و پرورش متفاوت بوده که این ظرفیت ها در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.


2- ✔️ظرفیت های آزمون استخدامی آموزش و پرورش در کجا منتشر می شود؟
✔️ظرفیت های آزمون استخدامی آموزش و پرورش به تفکیک رشته و استان در دفترچه راهنمای این آزمون درج شده که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.


3- ✔️ظرفیت شهرهای آزمون استخدامی آموزش و پرورش چقدر است؟
✔️شهرها و استان های مختلف در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام ظرفیت کرده که میزان ظرفیت در این مقاله به طور کامل بیان شده است.
منبع : ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش