تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دفترچه راهنمای ثبت نام مدرسه ماندگار البرز
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کلیه مراحل ثبت نام مدرسه ماندگار البرز 1401 - 1402 جهت ورود به پایه دهم به صورت اینترنتی بوده و متقاضیان می بایست در در بازه زمانی به سایت آموزش و پرورش استان تهران به نشانی Azmoon.tehranedu.ir مراجعه نموده و پس از دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ با اطلاع از شرایط و ضوابط این آزمون ورودی اقدام به تکمیل فرم مربوطه نمایند.


دبیرستان ماندگار البرز هر سال جهت پذیرش دانش آموزان توانا و با استعداد در دوره دوم متوسطه اقدام به برگزاری آزمون ورودی می کند . ثبت نام آزمون ورودی مدرسه البرز 1401 - 1402 به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت آموزش و پرورش استان تهران Azmoon.tehranedu.ir انجام می پذیرد.
داوطلبان برای اطلاع از زمانبندی، نحوه و مراحل، هزینه، شرایط و ضوابط ثبت نام و همچنین زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون دبیرستان البرز ابتدا باید دفترچه ثبت نام دبیرستان البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ را از سایت مذکور دریافت و مطالعه نمایند . در ادامه به شرح جزئیات دفترچه راهنمای ثبت نام مدرسه ماندگار البرز 1401 - 1402 برای ورود به پایه دهم می پردازیم.


زمان انتشار دفترچه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1401 - 1402
زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1401 - 1402 احتمالا در ماه های اول سال خواهد بود. متقاضیان تحصیل در پایه دهم دبیرستان البرز می بایست در بازه زمانی مشخص شده به سایت azmoon.tehranedu.ir مراجعه نموده و پس از دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام مدرسه ماندگار البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ با اطلاع از مندرجات آن نسبت به تکمیل فرم الکترونیکی مربوطه اقدام نمایند.


در حال حاضر زمان دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام مدرسه البرز 1401 - 1402 به صورت دقیق مشخص نشده است و به محض کسب اطلاعات جدید، لینک دانلود مستقیم آن در این قسمت فعال می شود.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز

[تصویر:  academy1.gif]

شرایط دفترچه راهنمای ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1401 - 1402
طبق اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون ورودی، داوطلبان برای ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز پایه دهم می بایست شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز زیر را دارا باشند:

تابعیت جمهوری اسلامی ایران
اشتغال به تحصیل در پایه نهم
کسب حداقل معدل 18 در نوبت اول پایه نهم

سهمیه های ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

هر ساله ده درصد از ظرفیت پذیرش مدرسه پسرانه البرز به دانش آموزان شاهد (فرزاندان شهدا، آزادگان و جانبازان بالای 50 درصد) تعلق می گیرد. لازم به ذکر است که دانش آموزان به شرط کسب حداقل 80 درصد نمره تراز قبولی آخرین فرد پذیرفته شده می توانند از این سهمیه برخوردار شوند.

ده درصد از ظرفیت پذیرش مدارس ماندگار البرز متعلق به فرزندان همکاران فرهنگی می باشد البته استفاده از این سهمیه در صورت کسب حداقل 90 درصد نمره تراز آزمون آخرین فرد پذیرفته شده، امکان پذیر است.

دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم مدرسه پسرانه ماندگار البرز پس شرکت در آزمون ورودی پایه دهم می توانند در صورت کسب تراز حداقل 80 درصد نمره قبولی آخرین فرد پذرفته شده در این دبیرستان ثبت نام به عمل آورد.
در ادامه بخوانید: زمان برگزاری ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز


[تصویر:  madares2.gif]


مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگوی سوالات شما در خصوص نحوه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1401 - 1402 باشند. هم چنین می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار مدارس ماندگار البرز، عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید.

[تصویر:  _تلگرام_مدارس.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ دفترچه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز در چه سایتی منتشر می شود؟
✔️ دفترچه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز هر ساله در سایت ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز منتشر می شود که در این مقاله آدرس آن ذکر شده است.


2- ✔️ دانش آموزان جهت ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز به چه سایتی باید مراجعه کنند؟
✔️ متقاضیان ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز باید به سایت آموزش و پرورش استان تهران مراجعه نمایند.


3- ✔️ آیا ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز دارای شرط معدل می باشد؟
✔️ متقاضیان جهت ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز باید دارای شرایط خاصی باشند که یکی از شرایط شرط معدل کل دانش آموز است.
منبع : دفترچه راهنمای ثبت نام مدرسه ماندگار البرز