تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور taavoni.mcls.gov.ir
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به کلیه مدیران، اعضای شرکت ها، بازرسان و اعضای مربوط به اتحادیه های تعاونی راه اندازی شده است. تمامی افرادی که قصد استفاده از خدمات غیر حضوری این سامانه را دارند، می توانند به صورت غیر حضوری به سایت taavoni.mcls.gov.ir مراجعه نمایند.


سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور taavoni.mcls.gov.ir، سامانه ای برای ارائه خدمات الکترونیک به افراد خاصی که به نحوی با تعاونی ها سر و کار دارند، روی کار آمده است. کلیه افرادی که قصد استفاده از خدمات غیر حضوری سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور را دارند، می بایست که ابتدا به سامانه مذکور وارد شوند و مراحل عضویت خود را در این سامانه انجام دهند.
لازم به ذکر است که افراد می توانند برای استفاده از این سامانه هم به صورت مهمان و یا به صورت عضو به سامانه وارد شوند. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با نحوه ثبت نام و ورود به سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور آشنا کنیم.

برای ورود به سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور کلیک کنید .

[تصویر:  1629719655_%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%8...D8%B11.jpg]


کاربران برای ورود به سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور باید به سایت taavoni.mcls.gov.ir مراجعه کنند.


راهنمای ورود به سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور taavoni.mcls.gov.ir
کلیه افرادی که قصد استفاده از خدمات مختلف سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور را دارند، باید ابتدا مراحل ورود به سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور taavoni.mcls.gov.ir را انجام دهند. همانطور که اشاره شد، برای استفاده از خدمات سامانه تعاونی کشور، افراد می توانند به صورت عضو و یا به صورت مهمان به سامانه وارد شوند؛ اما به طور کلی برای استفاده از خدمات غیر حضوری سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور، بهتر است که افراد عضویت خود را در این سامانه انجام دهند.
در صورتی که قصد استفاده از خدمات قابل ارائه در سایت taavoni.mcls.gov.ir را دارید، می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید.

برای ورود به سایت سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور taavoni.mcls.gov.ir، می بایست که آدرس اینترنتی سایت به نشانی taavoni.mcls.gov.ir را در گوگل جستجو کنید. همچنین، می توانید از طریق لینک زیر به صورت مستقیم به این سامانه وارد شوید. پس از ورود به سایت، می توانید از طریق دو روش از امکانات سایت استفاده کنید. اولین روش این است که شما به صورت مهمان به سامانه وارد شوید، برای این کار بر روی گزینه مهمان کلیک کنید.

[تصویر:  1629719655_%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%8...D8%B11.jpg]

در صورتی که قبلا در سامانه تعاونی کشور ثبت نام کرده اید و دارای رمز عبور می باشید، می توانید کد ملی خود را در قسمت اول و رمز عبور خود را در قسمت دوم وارد کنید و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

[تصویر:  1629719683_%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%8...D8%B12.jpg]

نکته : در صورتی که قبلا در سامانه ثبت نام کرده اید؛ اما رمز عبور خود را فراموش کرده اید، می توانید بر روی گزینه فراموشی گذرواژه کلیک نمایید و رمز عبور خود را بازیابی کنید.

حتما بخوانید: سامانه جامع روابط کار

[تصویر:  instagram.gif]


معرفی سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور taavoni.mcls.gov.ir
با توجه به غیر حضوری شدن بسیاری از امور جامعه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به راه اندازی سیستمی برای ارائه خدمات به بخشی از مردم که عضو شرکت های تعاونی می باشند را فراهم کرده است. سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور، سامانه ای جامع برای ارائه خدمات تعاونی به افراد مربوطه می باشد.
سایت سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور، با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به مدیران، اعضای شرکت ها، بازرسان و اعضای مربوط به اتحادیه های تعاونی روی کار آمده است. با وجود سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور، بسیاری از خدمات مربوط به تعاونی کشور به صورت غیر حضوری انجام و با سرعت بیشتری به اتمام می رسد.
لازم به ذکر است که کلیه افرادی که متقاضی تشکیل شرکت ها و اتحادیه های تعاونی می باشند، می توانند به سامانه مذکور وارد شوند و درخواست خود را برای تشکیل شرکت ها و اتحادیه های تعاونی به صورت غیر حضوری ثبت کنند. البته تمامی مراحل مربوط به تشکیل تعاونی ها در سراسر کشور تا صدور موافقت نامه برای تشکیل تعاونی به صورت غیر حضوری و از طریق این سامانه انجام می شود؛ اما پس از صدور موافقت نامه، در صورتی که مراحلی برای تشکیل تعاونی باقی مانده باشد، باید به صورت حضوری انجام شود.

لذا کلیه افرادی که در دسته بندی های ذکر شده برای استفاده از سامانه هوشمند تعاونی کشور می باشند، می توانند با ورود به سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور taavoni.mcls.gov.ir خدمات را به صورت غیر حضوری انجام دهند. با این اتفاق، نیازی به مراجعه حضوری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نمی باشد و امور مربوطه با سرعت بیشتری انجام می شود.

بیشتر بخوانید: سامانه جامع انبار ها

نحوه ثبت درخواست اعلان عضویت در سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور taavoni.mcls.gov.ir
در صورتی که قصد استفاده از خدمات سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور به صورت آنلاین و غیر حضوری را دارید، می بایست که ابتدا درخواست اعلان عضویت در سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور taavoni.mcls.gov.ir را ثبت کنید و سپس، با عضویت در سامانه با رمز عبور خود به سامانه وارد شوید.
دقت داشته باشید که ملاک ثبت نام در سامانه هوشمند تعاونی کشور، بر اساس شناسه ملی تعاونی و یا شرکت می باشد. در صورتی که در گذشته، ملاک ثبت نام، شماره ثبت تعاونی و یا شرکت بوده است. کلیه مدیران، اعضای شرکت ها، باز رسان و اعضای مربوط به اتحادیه های تعاونی می توانند با عضویت در سامانه مذکور، از این پس با کد ملی و رمز عبور شخصی خود به سامانه وارد شوند و از خدمات مختلف این سامانه به صورت غیر حضوری استفاده نمایند.
برای ثبت درخواست اعلان عضویت در سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور taavoni.mcls.gov.ir، می بایست که ابتدا به سایت جامع و هوشمند تعاونی کشور وارد شوید و سپس، طبق مراحل زیر پیش بروید.

برای عضویت در سامانه، می بایست که ابتدا به سایت جامع و هوشمند تعاونی کشور وارد شوید. برای این کار می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به صورت مستقیم به سایت وارد شوید. پس از ورود به سامانه، می بایست که مانند تصویر زیر بر روی گزینه درخواست / اعلان عضویت در تعاونی کلیک کنید تا به قسمت مربوط به ثبت نام و ارسال فرم ثبت نام وارد شوید.

[تصویر:  1629719737_%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%8...D8%B13.jpg]

برای انجام مراحل ثبت نام و تکمیل فرم ثبت نام می بایست که ابتدا شماره ملی شرکت و یا تعاونی را در قسمت مربوطه وارد کنید و بر روی گزینه جستجو کلیک نمایید. دقت داشته باشید که شناسه ملی تعاونی و یا شرکت با شماره ثبت متفاوت است.

[تصویر:  1629719771_%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%8...D8%B14.jpg]

در صورتی که شماره ملی تعاونی و یا شرکت خود را در دسترس ندارید، می توانید بر روی لینک قرار داده شده در سایت کلیک کنید و با وارد کردن اطلاعات مربوط به شرکت، شناسه ملی شرکت و یا تعاونی را دریافت کنید.

[تصویر:  1629719795_%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%8...D8%B15.jpg]

پس از تایید شدن شناسه ملی، امکان تکمیل کردن اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام فراهم می شود. شما می بایست که اطلاعاتی همچون نوع درخواست، نوع سمت، نام و نام خانوادگی، کد ملی و کد پستی و آدرس را وارد نمایید و در نهایت پس از تکمیل تمامی اطلاعات بر روی گزینه ارسال فرم در پایین سایت کلیک کنید.

نکته : تمامی فیلد های ستاره دار باید به دقت تکمیل شوند. فیلد مربوط به پست الکترونیکی بدون ستاره می باشد و نیازی به تکمیل کردن آن نیست.

[تصویر:  1629719825_%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%8...D8%B16.jpg]

در ادامه بخوانید: سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضاییه

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور به کانال تلگرام موضوعات حقوقی مراجعه کنید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور پاسخ دهند.
سوالات متداول

1- ✔️نحوه ورود به سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور  به چه صورت می باشد؟
✔️نحوه ورود به سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور از طریق مرورگر های اینترنتی صورت می گیرد که در متن مقاله آورده شده است.

2- ✔️نحوه ثبت درخواست اعلان در سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور به چه صورت است؟
✔️نحوه ثبت درخواست اعلان در سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور به صورت آنلاین می باشد که در متن مقاله آمده است.

3- ✔️سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور چه امکاناتی ارائه کرده است؟
✔️ سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور خدمات زیادی ارائه داده است که در رابطه با این سامانه در متن مقاله کامل توضیح داده شده است.
منبع : سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور taavoni.mcls.gov.ir