تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان برگزاری آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
داوطلبانی که شرایط شرکت در آزمون دبیرستان البرز را دارند، موظفند بعد از تکمیل مراحل ثبت نام در سایت azmoon.tehranedu.ir در تاریخ مشخص شده برای زمان برگزاری آزمون ورودی ماندگار البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در جلسه حضور بعمل آورند.


دبیرستان ماندگار البرز در هر سال تحصیلی اقدام به برگزاری آزمون ورودی برای دانش آموزان پسری می کند که قصد ورود به پایه دهم را دارند. امکانات آموزشی مناسب این مدارس و همچنین وجود معلمان و دبیران با سابقه علمی درخشان و طولانی باعث شده است که دانش آموزان زیادی مشتاق تحصیل در این مدارس باشند.
دانش آموزان باید با آمادگی کامل و با به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون در زمان برگزاری آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1401 - 1402 در جلسه امتحان شرکت کرده و با دقت به سوالات پاسخ دهند. برای این که داوطلبان بتوانند میزان موفقیت خود را در آزمون مدارس البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ افزایش دهند باید از زمان برگزاری آزمون اطلاع داشته باشند تا بتوانند برنامه ریزی دقیقی از مطالعه دروس خود تهیه نمایند.
با توجه به اهمیت قبولی در آزمون ثبت نام ماندگار البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ و تهیه برنامه درسی مناسب در ادامه این مقاله جزئیات مربوط به زمان برگزاری آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1401 - 1402 را بررسی کرده و چند جمله ای را نیز درباره موفقیت در آزمون برای دواطلبان ارائه می نماییم.

زمان برگزاری آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1401 - 1402
داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1401 - 1402 از طریق سایت ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز به نشانی Azmoon.tehranedu.ir اقدام به ثبت نام کرده اند با به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون در زمان مقرر جهت برگزاری آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در جلسه آزمون شرکت نمایند.

سال گذشته زمان برگزاری آزمون دبیرستان البرز در اواخر خرداد ماه بود. با توجه به تکرار شدن روند زمان برگزاری آزمون ها در سال های متوالی، پیش بینی می شود این آزمون در صورت برگزار شدن نیز در همین بازه زمانی در سال جاری اتفاق بیفتد.


زمان برگزاری آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1401 - 1402 به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

همانطور که گفته شد دریافت کارت ورود به جلسه قبل از حضور در جلسه امتحان بسیار مهم است. نداشتن کارت ورود به جلسه به منزله غیبت محسوب می شود و دانش آموزان می توانند با مطالعه مقاله زیر از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون آگاهی کافی را کسب نمایند.
بیشتر بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز

[تصویر:  academy1.gif]

مشاوره زمان برگزاری آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1401 - 1402
دانش آموزان پایه دهم متوسطه دوم برای ثبت نام در مدارس ماندگار البرز 1401 - 1402 نیازمند قبولی در آزمون ورودی این مدارس می باشند. با توجه به رتبه برتر علمی این مدارس بسیاری از دانش آموزانی که قصد ادامه تحصیلی در این مدارس را دارند با اهداف و آرزو هایی که مربوط به داشتن آینده تحصیلی و شغلی بسیار مناسب هستند وارد مدارس ماندگار البرز می شوند.

دانش آموزان پس از اطلاع از زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز باید حداقل نیم ساعت زودتر در محل برگزاری امتحان حضور پیدا کنند و صندلی های خود را مطابق با شماره مندرج روی کارتشان پیدا نمایند. زمان برگزاری آزمون نیز بر روی کارت ورود به جلسه درج می شود.
در ادامه بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز


[تصویر:  madares2.gif]


در صورت داشتن هر گونه سوال درباره زمان برگزاری آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1401 - 1402 می توانید از طریق خدمات تلفنی مشاوره تحصیلی هیوا با کارشناسان با تجربه ما ارتباط برقرار کنید. در ضمن توصیه می شود برای دریافت به موقع اخبار و اطلاعیه ای مدارس مختلف در کانال تلگرام مدارس عضو باشید و یا پیج اینستاگرام مدارس را دنبال کنید.

[تصویر:  _تلگرام_مدارس.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1401 - 1402 چه زمانی منتشر می شود؟
✔️ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ تا 5 روز قبل از برگزاری آزمون امکان پذیر خواهد بود که جزئیات آن در این مقاله اطلاع رسانی شده است.


2- ✔️ آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در چه تاریخی برگزار می شود؟
✔️ تاریخ برگزاری آزمون مدارس ماندگار 1401 - 1402 مشخص نشده است و برای اطلاع از تاریخ برگزاری آزمون ورودی مدارس ماندگار البرز به مقاله فوق مراجعه فرمایید.


3- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان البرز 1401 - 1402 به چه صورتی منتشر می شود؟
✔️ داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1401 - 1402 باید به سایت آموزش و پرورش استان تهران مراجعه کنند که در این مقاله به آدرس آن اشاره شده است.
منبع : زمان برگزاری آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400