تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بهترین فرصت های استخدام در تهران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
 آگهی‌های استخدام تهران
شهر تهران به عنوان پایتخت ایران، مرکز تجمع شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و کوچک است و خوشبختانه یا متاسفانه امکانات و بازار کار به مراتب بهتری و متنوع‌تری در مقایسه با بسیاری از شهرهای دیگر دارد. همین موضوع و امکان پیدا کردن کار در تهران با حقوق بالا و بهتر، باعث شده فرصت‌های شغلی زیادی در استخدام تهران  شهر تهران وجود داشته باشند و افراد زیادی حتی برای پیدا کردن فرصت‌های شغلی بهتر به تهران مهاجرت کنند.
اگرچه در شهرهای دیگر نیز فرصت‌های شغلی زیادی وجود دارد؛ اما تنوع و مقدار این آگهی‌ها اصلا قابل مقایسه با تعداد آگهی استخدام تهران نیست.
با بررسی تعداد آگهی‌های موجود در شهرهای تهران با سایر شهرها می‌توانیم این طور نتیجه بگیریم که بیش از 70% کل فرصت‌های شغلی مربوط به شهرهای مختلف استان تهران و استخدام شهر تهران است.
‍ مزایای دسته بندی آگهی‌های استخدام به تفکیک شهر
مطمئنا سوای موقعیت شغلی، یکی از فاکتورهایی که برای کارجویان اهمیت دارد، شهر محل کار و اشتغال است. بسیاری از افراد به ویژه متاهلین ترجیح می‌دهند در همان شهر محل سکونتشان شغل مناسبی پیدا کنند؛ اما از طرف دیگر برخی هم ترجیح می‌دهند برای یافتن موقعیت شغلی بهتر و درآمد بالاتر به شهرهای دیگر بروند.
به دلیل اهمیت این موضوع هم برای کارجو و هم برای کارفرما، جاب ویژن فیلتر دسته‌بندی موقعیت‌های شغلی به تفکیک شهر را برای جستجوی آگهی‌ها اضافه کرده است. به این ترتیب، موقعی که می‌خواهید برای موقعیت‌های شغلی مختلف جستجو کنید می‌توانید به راحتی از منوی شهر، گزینه تمام شهرهای تهران را انتخاب کنید تا تنها آگهی‌های استخدام استان تهران به شما نمایش داده شود.
همچنین نتایج به دست آمده را اگر براساس جدیدترین، مرتب کنید؛ ابتدا انواع آگهی استخدام امروز تهران به شما نمایش داده می‌شود.
‍ جستجوی کار در آگهی‌های استخدام شهرهای استان تهران
همانطور که گفتیم با انتخاب گزینه «تمام شهرهای تهران» می‌توانید آگهی استخدام مربوط به شهرهای مختلف تهران را مشاهده کنید. در صورتی که تمایل دارید فرصت‌های شغلی مربوط به یک شهر خاص در استان تهران را مشاهده کنید هم می‌توانید از منوی انتخاب شهر، شهر موردنظرتان را پیدا و انتخاب کنید.
در این منو، امکان انتخاب آگهی‌های مربوط به شهرهای زیر را دارید:
پردیس، ری، رباط کریم، شهریار، ورامین، بهارستان، شریف آباد، چهاردانگه، شهرقدس، بومهن، اسلام شهر، پاکدشت، قرچک، کهریزک، رودهن، حسن آباد، پرند، باقرشهر، آبسرد، فیروزکوه، ملارد، صفادشت، دماوند، کمالشهر، آبعلی، محمدشهر، قیامدشت، جاجرود، پرندک، پیشوا، رودبار قصران، لواسان و شمیرانات.
فرصت‌های شغلی شهر تهران
در صورتی که می‌خواهید تنها آگهی‌های مربوط به شهر تهران را مشاهده کنید هم می‌توانید در همان منوی انتخاب شهر، شهر تهران را انتخاب کنید تا تمامی آگهی استخدام تهران در زمینه شغلی موردنظرتان به شما نمایش داده شود. این موقعیت‌های شغلی در نقاط مختلف شهر تهران قرار دارند و آدرس و محدوده شرکت در توضیحات آگهی نوشته شده است.
علاوه بر این، اگر تمایل به جستجوی کار و موقعیت‌های استخدامی در مناطق مختلف تهران را دارید هم می‌توانید منطقه موردنظرتان را از منو انتخاب کنید و تنها آگهی‌های استخدام  مربوط به همان منطقه را مشاهده کنید.
[list]

[*]شمال تهران

[*]جنوب تهران

[*]غرب تهران

[*]شرق تهران

[*]مرکز تهران

[*]شمال غربی تهران

[*]شمال شرقی تهران

[*]جنوب غربی تهران

[*]جنوب شرقی تهران
[/list]استفاده از فیلترهای مختلف برای نتایج بهتر و مرتبط‌تر
در بخش آگهی‌های استخدام تهران، کلیه فرصت‌های شغلی مرتبط با حوزه کاری شما که در تهران قرار دارند به شما نمایش داده می‌شود. حال می‌توانید از فیلترهای دیگر جاب ویژن استفاده کنید و جستجو و نتایج را محدودتر و دقیق‌تر کنید.
گزینه‌های «دورکاری»، انتخاب طیف حقوقی مورد نظر و همین طور زمان انتشار از جمله فیلترهایی هستند که در بخش جستجوی پیشرفته قابل انتخاب هستند.
چه مشاغلی در بین آگهی های استخدام تهران بیشتر دیده می‌شود؟
تقریبا تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و معتبر یا در تهران قرار گرفته‌اند یا حتما شعبه‌ای در این شهر دارند. تجمع کسب و کارها و سازمان‌های مختلف باعث فراهم شدن فرصت‌های شغلی فراوانی برای کارجویان شده است. در هر زمینه‌ای و تخصصی می‌توانید انواع آگهی‌های استخدام مربوط به آن را در تهران پیدا کنید؛ به این ترتیب، مشکل و دغدغه‌ای از نظر بازار کار و وجود فرصت‌های کاری در تهران وجود ندارد.
در بین تمامی فرصت‌های شغلی موجود در تهران، نیاز به استخدام برنامه نویس و توسعه دهنده، کارشناس فروش و مشاغل مرتبط با حوزه فروش و بازاریابی، کارشناس دیجیتال مارکتینگ، سئو و محتوا و طراح گرافیک و کارمند اداری بخش عمده‌ای از آگهی‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. شما می‌توانید با ساخت رزومه درجاب ویژن، برای این موقعیت‌های شغلی رزومه ارسال کنید.