تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مزایای بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد | نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

[تصویر:  7407c3defbd08fb25d56b10c570c3f39_XL.jpg]


هر کسی روز پرداخت حقوق و دستمزد را دوست دارد. حقوق و دستمزد یک عنصر پیچیده از سیستم نرم افزار حسابداری و هر کسب و کار است. بنابراین شما باید قبل از پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان از کسر مالیات بر درآمد آنان و بیمه آنها اطلاعات دقیقی داشته باشید که لازمه آن یک سیستم حقوق و دستمزد پرسنلی بسیار قدرتمند است.

پشتیبانی بسیار مهم و حیاتی است!
اگر در حال حاضر کسب و کار شما به صورت دستی محاسبات حقوق و دستمزد را انجام میدهد و یا از خدمات نرم افزار حسابداری برای انجام امور مربوط به حقوق و دستمزد استفاده می کنید، البته تغییرات بسیار کوچک میتواند زمان زیادی برای تطبیق لیست حقوق و دستمزد جدید نسبت به لیست گذشته از شما بگیرد برای مثال اگر تغییری در قوانین دولتی انجام شود شما باید لیست حقوق و دستمزد خود را بلافاصله پس از انتشار تغییر اعمال کنید.پیشنهاد ما نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد پارمیس به شما است.
در واقع اگر شما قصد پرداخت حقوق و دستمزد کارمندان خود را دارید باید بدانید استفاده از یک نرم افزار حقوق و دستمزد کمک شایانی به شما خواهد کرد.

نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد کامل برای حسابداران
هر کسب و کاری برای نیازهای پرداخت هایش ممکن است به نرم افزار حقوق و دستمزد احتیاج داشته باشد، بنابراین نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد کامل با تمامی امکانات میتواند با دقت بسیار بالایی تمامی فرایندهای پرداخت را در مدت زمان کوتاهی انجام بدهد انجام خودکار این عملیات یک راه حل جدید برای حقوق و دستمزد است.

نرم افزار حقوق و دستمزد کامل برای حسابداران | نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس
معرفی نرم افزار حسابداری پارمیس
تحقیقات ما در سال 96 و بررسی و تحلیل نرم افزار حسابداری؛ بهترین نرم افزار حسابداری برای کسب و کارهای کوچک را نرم افزار حسابداری پارمیس معرفی می کند. از میان انواع مختلف نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار، نرم افزار حسابداری پارمیس انتخاب شد. برای اینکه بدانید چگونه نرم افزار حسابداری پارمیس را انتخاب کردیم، میتوانید متدها و معیارهای مختلفی که برای این ارزیابی در نظر گرفته ایم را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مطلب چگونه از قابلیت ها و امکانات نرم افزار حسابداری پارمیس در بهینه کردن فعالیت ها و کسب و کار خود استفاده کنیم ؟ را هم مطالعه نمایید.

نرم افزار حقوق و دستمزد و راه اندازی آسان

شما به وسیله ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد میتوانید به راحتی به صورت استاندارد و معیارهای جدید مالی IFRS پرسنل جدید را تعریف و مشتریان جدید خود را تعریف کنید و در مدت زمان کوتاهی مجموعه عملیات پرداخت ها را با دقت بالایی انجام دهید.

اتوماسیون قدرتمند و قدرت بالای انجام فرایندهای پرداختی توسط نرم افزار حقوق و دستمزد میتواند شما را در مدیریت مشتری و پرسنل کمک کند، ساختار استاندارد پایگاه داده نرم افزار حقوق و دستمزد به حسابدار شما کمک می کند تا به صورت همزمان و بدون اشتباهی حقوق و دستمزد پرسنل را محاسبه و پرداخت کند. همچنین بد نیست بدانید که کسب وکارهای کوچک هم به حسابداری نیاز دارند .

قابلیت چند کاربره بودن نرم افزار حقوق و دستمزد

قابلیت پشتیبانی از چند کاربره بودن، میتواند شما را در انجام خودکار وظایف خسته کننده روزمره رها کند، اطمینان از کنترل و تعیین دسترسی به داده ها به همراه ویژگی های امنیتی از مواردی هستند که در این ماژول وجود دارد. همچنین شما میتوانید برای هریک از پرسنل خود و بر اساس وظایف و مسئولیت آنان محیط نرم افزار حقوق و دستمزد را سفارشی سازی کنید تا اعضای مختلف بر اساس حدود کاری به داده ها دسترسی داشته باشند.

قابلیت چند کاربره بودن نرم افزار حقوق و دستمزد | نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس.


ورود سریع داده ها در نرم افزار حقوق و دستمزد بهتر است مطلب ویژگی هایی که نرم افزار حسابداری پارمیس را از انواع برنامه حسابداری متمایز کرده اند راهم مطالعه نمایید.

شما می توانید اطلاعات پرسنل و مشتریان و همچنین اطلاعات حساب بانکی و دیگر اطلاعات خود را با سرعت بهتری وارد نرم افزار کنید، رابط کاربری و وجود کلیدهای میانبر بسیار زیبا در عین پیچیدگی نرم افزار حقوق و دستمزد در ورود سریع دادهای مالی شما بسیار کمک خواهد کرد.
به روشی که میتونید باهاش پرداخت گروهی حقوق رو انجام بدید، استفاده از کیف پول شرکت های پرداخت یار هستش، بدین صورت که شما میتونید کیف پول رو شارژ کنید یا اگر خدماتی مثل سرویس مدرسه میدید که هزینه اولیا به مدرسه واریز میکنه و طرفی شما با راننده باید تسویه کنید، استفاده از سرویس تسویه گروهی هستش، یعنی پول در کیف هستش و پرداخت حقوق براساس لیستی که به سیستم میدید بصورت اتوماتیک از کیف پول شما پرداختی ها رو انجام میده.
این طوری راحت بدون مراجعه به بانک پرداخت حقوق رو انجام میدید..
https://rayanpay.com/تسویه-گروهی/