تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: لیست صرافی های ارز دیجیتال
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با توجه به ویژگی های تعریف شده برای صرافی های ارز دیجیتال آنلاین لیستی از معتبر ترین و بهترین صرافی های آنلاین ایرانی و خارجی برای کاربران این بازار مالی وجود دارد که این افراد با استفاده از آن ها می توانند به انتخاب مناسب ترین ایکسچنج برای انجام معاملات و فعالیت های سرمایه گذاری خود در این بازار ارز بپردازند.


 بازار دیجیتال در سال های اخیر به یکی از بازار های پر بازده و مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران بازار های مالی در دنیا تبدیل شده است، از این رو بسیاری از افراد ترغیب به انجام فعالیت های سرمایه گذاری در این بازار شده اند. همانطور که می دانیم تمامی افرادی که قصد فعالیت در بازار ارز دیجیتال را دارند قبل از هر اقدامی ملزم به انتخاب یک کیف پول و همچنین یک پنل سرمایه گذاری مناسب برای خود می باشند.
از آنجایی که صرافی ها که به آن ها ایکسچنج نیز گفته می شود به عنوان واسطه در بازار ارز دیجیتال عمل کرده و در واقع بدون وجود آن ها فعالیت آنلاین در این بازار برای افراد امکان پذیر نمی باشد، لذا انتخاب یک صرافی مناسب و معتبر که بتوان با استفاده از آن به انجام فعالیت های مختلف در بازار دیجیتال به بهترین شکل و با امنیت کامل بپردازند از درجه اهمت بالایی برخوردار است.
به همین دلیل تمامی افراد فعال در این بازار به دنبال یک کارگزاری ایرانی و یا خارجی مناسب برای انجام معاملات خود می باشند، از این رو در ادامه مقاله به ارائه لیستی از معتبر ترین و بهترین صرافی های آنلاین ایرانی و خارجی موجود و ذکر ویژگی های هر یک از آن ها پرداخته شده است.


انواع فعالیت کارگزاری های ارز دیجیتال
همانطور که گفته شد تمامی افرادی که تمایل به سرمایه گذاری در بازار دیجیتال را دارند ملزم هستند تا قبل از شروع فعالیت خود در یک صرافی معتبر ارز دیجیتال ثبت نام کنند. افراد با استفاده از این کارگزاری ها می توانند به انجام فعالیت هایی مانند خرید و فروش و یا تبدیل انواع ارز های دیجیتال ( جفت ارز ها ) به یکدیگر در بازار ارز دیجیتال بپردازند.
به طور کلی صرافی های ارز دیجیتال به دو شکل در بازار دیجیتال فعالیت می کنند، در حالت اول مستقیما به انجام معامله و خرید و فروش ارز های دیجیتال با سرمایه گذاران این بازار می پردازد که به آن ها اصطلاحا صرافی کارگزار گفته می شود. این نوع کارگزاری ها معمولا در ازای دریافت ارز دیجیتال ارز های واقعی یا همان فیات می پردازند که در این نوع معاملات معمولا صرافی ها تعیین کننده قیمت خرید و فروش ارز های دیجیتال هستند.
اما در حالت دوم کارگزاری تنها نقش واسطه را در معاملات ارز دیجیتال ایفا کرده و دو طرف معامله را به یکدیگر وصل می کند که به آن ها اصطلاحا بازار معاملاتی گفته می شود. این صرافی ها در ازای انجام این کار مبلغی را به عنوان کارمزد یا حق کمیسیون دریافت می کنند که مقدار آن در صرافی های مختلف با توجه به میزان خدمات دهی و سایر عوامل متفاوت می باشد. در این نوع معاملات قیمت توسط دو طرف معامله تعیین می شود و صرافی نقشی در آن ندارد.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال رایگان

صرافی های ارز دیجیتال ایرانی
به منظور اعتبار سنجی صرافی های مختلف لازم است تا ویژگی های مختلفی مانند میزان اعتبار تیم فنی، پشتیبانی قوی، مقدار حق کمیسیون، تعداد رمز ارز های قابل معامله و ... آن مورد بررسی و مقایسه با دیگر صرافی ها قرار گیرد. با توجه به ویژگی های ذکر شده در ادامه به بررسی تعدادی از بهترین صرافی های آنلاین ایرانی پرداخته شده است :

[تصویر:  1603958819_star.png]
برای ثبت نام در صرافی های معتبر ایرانی معمولا نیاز به انجام فرایند احراز هویت می باشد.
[تصویر:  1604905082_check.png] والکس :
1- امنیت بالا به دلیل استفاده از کیف پول های سخت افزاری.
2- پشتیبانی قوی و به صورت تمام وقت.
3- پوشش تعداد بالای ارز های دیجیتال قابل معامله به ویژه رمز ارز هال اصلی شامل بیت کوین و اتریوم.
4- امکان انجام معامله به صورت 24 ساعته و در تمام طول شبانه روز.
5- ارائه انواع ابزار های تحلیلی بازار و چارت های قیمتی.
6- این صرافی از نوع بازار معاملاتی بوده و به عنوان واسطه در بین طرفین معامله عمل می کند.
7- تعداد کاربران این صرافی تا به امروز برابر با 138 هزار و 631 نفر می باشد.
[تصویر:  1604905082_check.png] نوبیتکس :
1- دارای کیف پول سخت افزاری برای امنیت بالاتر دارایی کاربران خود می باشد.
2- پوشش دادن بیش از 11 ارز دیجیتال به ویژه بیت کوین و اتریوم.
3- امکان انجام انواع معاملات ارز دیجیتال به صورت شبانه روزی و 24 ساعته.
4- دارا بودن نمودار قیمت ویژه خود صرافی.
5- وجود میزان کارمزد یا حق کمیسیون پایین.

[تصویر:  1604905082_check.png] بید ارز :
1- یک صرافی با روش کار بازار معاملاتی می باشد.
2- تنها به عنوان واسطه عمل کرده و دارایی سرمایه گذاران را در نزد خود نگهداری نمی کند.
3- انجام انواع معاملات ارز دیجیتال بدون نیاز به واسطه.
4- میزان سرعت بالا در انجام معاملات.
5- میزان بالای امنیت در انجام معاملات.
6- اعلام قیمت لحظه ای ارز های دیجیتال مختلف.
7- وجود پشتیبانی آنلاین .
[تصویر:  1604906725_communications.png] در این صرافی انجام معاملات به صورت قطعی نمی باشد چرا که ممکن است یکی از طرفین معامله انصراف دهد و طرف دیگر به مشکل بر بخورد.

بیشتر بخوانید: روش های استخراج ارز دیجیتال

برای عضویت در بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتال ایران کلیک کنید.


صرافی های ارز دیجیتال خارجی
از آنجایی که به دلیل تحریم های متعددی که برای ایران وجود دارد بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال خارجی از ارائه خدمات به کاربران ایرانی خودداری می کنند لذا لازم است تا سرمایه گذاران قبل از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در این صرافی ها از ارائه خدمات آن به ایرانیان اطمینان حاصل کنند، چرا که در غیر این صورت امکان بلوکه شدن و از دست دادن دارایی آن ها وجود خواهد داشت. در ادامه به ارائه لیستی از بهترین صرافی های خارجی معتبر پرداخته شده است :
[تصویر:  1604905082_check.png] بایننس ( Binance ) :
1- روش کار آن بازار معاملاتی بوده و به عنوان واسطه بین طرفین معاملات عمل می کند.
2- تامین ضمانت دارایی کاربران با در نظر گرفتن یک صندوق دارایی امن برای آن ها که در صورت از دست دادن سرمایه به دلیل هک شدن به میزان 10 درصد از هزینه های مبادلاتی دریافت شده را به آن ها باز می گرداند.
3- ارز دیجیتال مخصوص خود را دارد که سبب کاهش هزینه های معاملاتی می شود.
4- میزان کارمزد پایین.
5- ارائه خدمات پشتیبانی قوی.
8- پوشش تعداد بالایی از ارز های دیجیتال برای انجام معاملات بر روی آن.
9- داشتن اپلیکیشن ویژه تلفن همراه مخصوص سیستم عامل های اندروید و ios.
[تصویر:  1604906725_communications.png] عدم پشتیبانی از ارز های واقعی یا همان فیات در معاملات خود.
[تصویر:  1604906725_communications.png] این صرافی برای کاربران ایرانی فیلتر بوده و ایران را از ارائه خدمات خود تحریم کرده است با داشتن وی پی است معاملا در آن امکان پذیر می باشد.

[تصویر:  1603958819_star.png]
کاربران ایرانی برای استفاده از خدمات این صرافی لازم است تا از وی پی اس استفاده کنند تا به هویت آن ها پی نبرد.
[تصویر:  1604905082_check.png] بیت رکس ( Bittrex ) :
1- یک صرافی با روش کار بازار معاملات که تنها واسطه معاملات مختلف ارز دیجیتال می باشد.
2- سرعت انجام معاملات بسیار بالا.
3- وجود امنیت بسیار بالا.
4- پشتیبانی از ارز های دیجیتال بسیار متنوع.
5- دارا بودن رابط کاربری آسان و راحت.
6- دارا بودن حجم معاملات بسیار بالا.

 از ارز های واقعی و یا همان فیات پشتیبانی نکرده و تنها امکان تبدیل ارز های دیجیتال مختلف به یکدیگر در آن وجود دارد.

 این صرافی نیز مانند بایننس برای کاربران ایرانی فیلتر می باشد.

 کوکوین ( KuCoin ) :
1- دارای رابط کاربری آسان.
2- میزان کارمزد پایین.
3- پشتیبانی کردن از رمز ارز های متعدد.
4- امکان خرید مستقیم ارز های دیجیتال مختلف از این صرافی.
5- داشتن اپلیکیشن تلفن همراه مخصوص سیستم عامل های اندروید و ios.

 تنها امکان برداشت دو بیت کوین بدون نیاز به انجام احراز هویت در آن وجود دارد.

در ادامه بخوانید: صرافی آنلاین ارز دیجیتال

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد لیست بهترین صرافی های آنلاین ارز دیجیتال ایرانی و خارجی در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون لیست بهترین صرافی های آنلاین ارز دیجیتال ایرانی و خارجی پاسخ دهند.

آخرین اخبار مرتبط با ارز های دیجیتال

9 اردیبهشت 1400
 بنا بر اعلام شرکت توانیر مردم گزارشات استخراج غیر قانونی رمز ارزها را به سامانه سمات اطلاع رسانی نمایند.
سوالات متداول

1- ✔️ صرافی های ارز دیجیتال به چند روش فعالیت می کنند ؟
✔️ این صرافی ها به دو روش بازار معاملاتی و صرافی کارگزاری فعالیت می کنند که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است 

2- ✔️ معتبر ترین صرافی های ایرانی کدامند ؟
✔️ از جمله کارگزاری های معتبر ایرانی می توان به والکس و نوبیتکس اشاره کرد که در متن مقاله به طور کامل به ذکر ویژگی های آن ها پرداخته شده است

3- ✔️ معتبر ترین صرافی های خارجی کدامند ؟
✔️ از جمله صرافی های معتبر خارجی می توان به بیت رکس و بایننس اشاره کرد که در متن مقاله به طور کامل به ذکر ویژگی های آن ها پرداخته شده است 
منبع : لیست صرافی های ارز دیجیتال
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru