تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ارز دیجیتال بایننس کوین BNB
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یکی از ارز های دیجیتال بسیار معروف بازار ارز دیجیتال، ارز بایننس کوین BNB می باشد. برای خرید و فروش ارز دیجیتال بایننس کوین سرمایه گذاران می توانند از صرافی های آنلاین معتبر که از این ارز حمایت می کنند اقدام نمایند و برای نگهداری و ذخیره این ارز از کیف پول های دیجیتال می بایست استفاده کنند.

هر روز که بازار کریپتوکارنسی بیشتر صعود می کند، بحث بین طرفداران آن نیز داغ می شود. امروزه عده زیادی از مردمان دنیا درگیر بازار کریپتوکارنسی شده و درمورد آن به طور پیوسته در حال تحقیق و مطالعه هستند. در این بازار ارز های دیجیتال بسیار متنوعی وجود دارد و هر کدام مزیت ها و معایبی نسبت به یکدیگر دارند.
یکی از ارز های دیجیتال بسیار محبوب که در طی سال های گذشته روانه بازار شده و توانسته اعتماد سرمایه گذاران و معامله گران بازار کریپتوکارنسی را بدست آورد، ارز دیجیتال بایننس کوین می باشد. این آلت کوین امروزه توسط صرافی آنلاین بایننس ارائه شده و از همین جهت دارای اعتبار و پشتیبانی بسیار قدرتمندی می باشد که موجب شده افراد زیادی به جهت سرمایه گذاری بر روی آن جذب شوند.


بایننس کوین BNB چیست؟
ارز دیجیتال بایننس کوین یکی از  رمز ارز های معروف بازار کریپتو می باشد که در سال 2017 توسط صرافی آنلاین بایننس که یکی از معتبر ترین صرافی های دنیا می باشد، ارائه شد. این ارز دیجیتال دارای تعداد توکن های محدودی بوده و حداکثر تعداد آن 200 میلیون واحد می باشد. این آلت کوین در بازار کریپتوکارنسی با نماد معاملاتی BNB شناخته می شود.
ارز دیجیتال بایننس کوین در سال 2017 به روش عرضه اولیه در بازار به فروش رسید. شرکت بایننس 80 میلیون از کل سکه های بایننس کوین را برای شرکت خود و 100 میلیون را نیز برای خریداران و سرمایه گذاران عادی در بازار به روش ارز اولیه به فروش رساند.
این ارز دیجیتال در ابتدای ابداع آن بر روی شبکه بلاک چین اتریوم طراحی و توسعه داده شده و از استاندارد ERC 20 برخوردار بود. اما پس از مدتی شرکت بایننس یک شبکه بلاک چین اختصاصی برای آن طراحی و ایجاد کرد.
یکی از مهم ترین کاربرد های ارز دیجیتال بایننس کوین، در صرافی بایننس می باشد. کاربران این صرافی می توانند تمامی امور مالی مانند واریز و انتقال وجه و همچنین کارمزد های خود را با استفاده از این رمز ارز به طور کامل پرداخت کنند.
در سال های ابتدایی که ارز دیجیتال بایننس کوین توسط شرکت آن در بازار معرفی شد، صرافی بایننس به منظور جذب و جلب توجه کاربران به این رمز ارز، برای کاربرانی که از ارز دیجیتال BNB استفاده می کردند تخفیفات ویژه ای ایجاد کرد. این صرافی در سال ابتدایی به کاربرانی که برای پرداخت کارمزد معاملات خود از ارز دیجیتال بایننس کوین استفاده می کردند 50 درصد تخفیف می داد که همین عامل موجب افزایش تقاضا برای آن و بالا رفتن قیمت این رمز ارز نیز شد.
در حقیقت هدف اصلی ایجاد ارز دیجیتال بایننس کوین توسط شرکت آن این بود که بتواند ساختار اکوسیستم صرافی خود را تقویت و قدرتمند سازد. لذا به همین جهت خدمات و طرح های تشویقی متنوع و متعددی برای کاربرانی که ارز دیجیتال بایننس کوین استفاده می کنند قرار داد.
همچنین از طرفی دیگر با ایجاد یک بازار جذاب برای ارز دیجیتال بایننس کوین، سرمایه گذاران و معامله گران بسیاری مجذوب آن شدند. همه این اقدامات موجب شد که امروزه ارزش بازار ارز دیجیتال BNB به چندین میلیون دلار برسد و این آلت کوین به یکی از برترین های بازار کریپتوکارنسی تبدیل شود.

حتما بخوانید: صرافی آنلاین ارز دیجیتال بایننس



[تصویر:  sarmaye.gif]


کیف پول ارز دیجیتال بایننس BNB
قبل از این که به معرفی کیف پول های برتر  برای نگهداری ارز دیجیتال بایننس کوین بپردازیم بهتر است ابتدا به معرفی کلی کیف پول های دیجیتال پرداخته شود تا برای آن دسته از کاربرانی که در این زمینه آشنایی ندارند کاملا قابل درک شود.
برای ذخیره و نگهداری و همچنین معامله تمامی ارز های دیجیتال نیاز به کیف پول های دیجیتالی می باشد. این کیف پول ها رمز ارز ها را در خود ذخیره می کنند و همچنین اگر نیاز به انتقال آن ها به حساب شخص دیگری بود می تواند از آن ها استفاده کرد. این کیف پول ها دارای دو نوع سخت افزاری و نرم افزاری هستند. مدل های سخت افزاری کاملا فیزیکی بوده و می توانید از فروشگاه های بزرگ و معتبر خریداری کنید. اما مدل نرم افزاری آن را باید از اینترنت دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید.

کیف پول سخت افزاری لجر LEDGER
در حالت کلی استفاده از کیف پول های سخت افزاری برای نگهداری ارز دیجیتال بایننس کوین و یا سایر رمز ارز های دیگر پیشنهاد نمی شود مگر سرمایه زیادی را بابت خرید آن پرداخت کرده اید و به همین منظور نیاز به تامین امنیت بیشتری هستید. در حالت کیف پول لجر بهترین برند از کیف پول سخت افزاری می باشد که دارای امنیت بسیار عالی بوده و از انواع ارز های دیجیتال محبوب مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، بایننس کوین و سایر موارد پشتیبانی می کند.

کیف پول نرم افزاری انجین Enjin Wallet
یکی از کیف پول های محبوبی که بسیاری از کاربران بازار کریپتوکارنسی به منظور ذخیره رمز ارز های خود به خصوص ارز دیجیتال بایننس کوین استفاده می کنند، انجین والت می باشد. این کیف پول به لحاظ امنیت و همچنین راحتی استفاده کاربران از آن از شرایط خوبی برخوردار است و توانسته امتیاز خوبی را از کاربران خود دریافت کند.

کیف پول نرم افزاری اتمیک Atomic Wallet
کیف پول اتمیک نیز از برترین کیف پول هایی است که می توان رمز ارز های مختلفی از جمله ارز دیجیتال بایننس کوین را در آن ذخیره کرد. این کیف پول دارای امنیت قابل توجهی بوده و همچنین به لحاظ پشتیبانی بسیار قوی می باشد. این کیف پول توانایی ذخیره 300 توکن مختلف را در خود دارد و از این جهت مزیت خوبی را دارا است. کیف پول اتمیک برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس نسخه های مجزا داشته و کاربران می توانند آن را به راحتی نصب کنند. همچنین این کیف پول دارای راهکار های افزایش امنیت بوده و کاربر می تواند ویژگی هایی مانند تایید هویت دو مرحله ای، اثر انگشت، اسکن چهره را به منظور افزایش امنیت استفاده کند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام در بایننس

نحوه خرید و فروش بایننس کوین BNB
بهترین راه برای خرید ارز دیجیتال بایننس کوین، خرید از طریق صرافی بایننس می باشد اما از آن جایی که اکثر کاربران در داخل کشور هستند و به دلیل تحریم ها نمی توانند به صورت مستقیم از طریق پرداخت بانکی آن را خریداری کنند، لذا باید از روش های غیر مستقیمی که در متن زیر توضیح داده می شود استفاده شود.

خرید از طریق سایت های ایرانی
امروزه با توجه به استقبال خوبی که مردم از بازار کریپتوکارنسی داشته اند، سایت های ایرانی متعددی در زمینه خرید و فروش ارز های دیجیتال در بستر اینترنت فعالیت می کنند. شما می توانید با کمی جستجو در گوگل سایت هایی را پیدا کنید که خرید و فروش ارز دیجیتال بایننس کوین را با پرداخت آنلاین بانکی انجام می دهند. البته باید توجه داشته باشید که این دسته از سایت ها چندان اعتباری ندارند و ممکن است کلاهبرداری کنند. بنابراین اگر از بابت معتبر بودن آنها اطمینان دارید می توانید از طریق آن ها خرید و فروش انجام دهید.

خرید و فروش در صرافی های غیر تحریم
اکثر صرافی های معتبر دنیا به دلیل تحریم ها با کاربران ایرانی همکاری نمی کنند. تنها تعداد کمی هستند که به کاربران ایرانی نیز خدمات ارائه می دهند. یکی از صرافی های آنلاین غیر تحریم، کوینکس می باشد. این صرافی از ارز دیجیتال بایننس کوین پشتیبانی می کند و کاربران می توانند از طریق آن، واحد هایی از این رمز ارز را خرید یا فروش کنند.

تبادل با ارز های دیجیتال دیگر
روش دیگر کمی پیچیده تر است. در این روش شما می توانید مقداری بیت کوین یا اتریوم را از طریق صرافی های معتبر داخل کشور خریداری کرده و به کیف پول خود انتقال دهید. سپس به سایت بایننس مراجعه کرده و پس از ثبت نام در آن، بیت کوین ها یا اتریوم خود را با ارز دیجیتال بایننس کوین مبادله کنید. البته باید توجه داشته باشید که در هنگام ثبت نام و احراز هویت در سایت صرافی بایننس نباید هویت ایرانی خود را مشخص کنید و از روش هایی که برای دور زدن آن وجود دارد استفاده کنید.

در ادامه بخوانید: احراز هویت در صرافی بایننس

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ارز دیجیتال بایننس کوین در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون خرید و فروش ارز دیجیتال BNB پاسخ دهند.


[تصویر:  sarmaye2.gif]


سوالات متداول

1- ✔️ارز دیجیتال بایننس کوین ابتدا بر روی شبکه بلاک چین کدام ارز دیجیتال طراحی شده است؟
✔️ارز دیجیتال بایننس کوین ابتدا بر روی شبکه بلاک چین اتریوم طراحی شده است که در متن مقاله نیز به آن اشاره شده است.

2- ✔️ارز دیجیتال بایننس کوین را از سایت های ایرانی نیز می توان خریداری نمود؟
✔️بله، از سایت ایرانی هم می توان ارز دیجیتال بایننس کوین را خریداری کرد که در متن مقاله نیز بیان شده است.

3- ✔️هدف اصلی شرکت ارز دیجیتال بایننس کوین چه بوده است؟
✔️در حقیقت هدف اصلی ایجاد ارز دیجیتال بایننس کوین توسط شرکت آن این بود ه است که ساختار اکوسیستم صرافی خود را تقویت و قدرتمند کند که در متن مقاله هم آورده شده است.
منبع : ارز دیجیتال بایننس کوین BNB