تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سوال 2 نرم افزار مایکروسافت اکسل
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
2)آیا تابع نرم افزار اکسل در زندگی روزمره کاربرد دارد؟
۲. بله کاربرد بسیار دارد .
مدیریت بودجه برای خانواده‌ها یا دارایی کسب و کارهامدیریت فاکتورها و رسیدهاپیگیری پروژه‌ها، فروشنده‌ها و مشتری‌ها و سوابق سلامت اشخاصمدیریت برنامه‌ها و تقویم‌هاایجاد چک لیست و لیست وظایفمحاسبات مالی، وام، بدهی و گرونامه‌هامدیریت اموال
(12-03-2021, 04:11 PM)Mohsen javadi نوشته است: [ -> ]2)آیا تابع نرم افزار اکسل در زندگی روزمره کاربرد دارد؟

2.استفاده از نرم‌افزار اکسل با خلاقیت و مهارت شما نیز دخیل می‌باشد و می‌توانید در هر رشته ‌ای که هستید از کاربرد اکسل به صورت حرفه‌ای استفاده کنید و با اطلاعات و محاسبات خود سر و کار داشته باشید. عده‌ای از افراد تصور می‌کنند که کاربرد اکسل به دلیل گستردگی که در آن موجود و گنجانده شده است، و در تمام حوزهای کاری دخیل می‌باشد و شامل دسته‌بندی، تحلیل داده‌ها، فرمول نویسی و بانک‌های اطلاعاتی و گزارش‌گیری سخت و پیچیده می‌باشد ولی بهتر است بدانید که درست است که آموزش معرفی اکسل و کاربردهای آن به اندکی دقت و هوش و ذکاوت نیازمند است ولی غیرممکن نیست.
بله-اکسل میتواند برای امور بسیار ساده مانند لیست کردن خرید های روزانه شخصی و یا اموری پیچیده مانند تهیه داشبوردهای مدیریتی مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر تمام قابلیت هایی که در اکسل قرارداده شده است (مانند رسم نمودارها، فرمول نویسی، تهیه بانک داده، داشبوردها و….) اکسل میتواند با استفاده از کد نویسی VBA تبدیل به یک نرم افزار بسیار حرفه ای برای تحلیل داده ها و گزارش گیری شود. بعد از وارد کردن داده ها عملياتي نظير محاسبات ، مرتب سازي و فيلتر نمودن را روي آنها انجام داده، همچنين ميتوان اين داده ها را چاپ کرده و نمودار هايي بر اساس آنها ايجاد کرد.
۲_ بله اکسل میتواند برای امور بسیار ساده مانند لیست کردن خریدهای روزانه شخصی و یا اموروی پیچیده مانند داشبوردهای مدیریتی مورد استفاده قرار بگیرد علاوه بر تمام قابلیت هایی که برای اکسل قرار داده شده است مانند:رسم نمودارها فرمول نویسی تهیه بانک داده و .... اکسل میتواند بااستفاده از کد نویسی VBA تبدیل به یک نرم افزار بسیار حرفه ایی برای تبدیل داده ها و گزارش گیری شودبعد از وارد کردن داده ها عملیاتی نظیر مرتب سازی محاسبات وفیلتر نمودن رو انها انجام داده وهمچنین میتوان این داده ها را چاپ کرده ونموداره ایی بر اساس آنها ایجاد کرد.